Zoya - Blaze | Avagy az én tökéletes karácsonyi lakkom

by - december 27, 2014

A legutóbbi bejegyzésben, ahol néhány karácsonyi hangulatfotót lőttem nektek, volt egy kép a szenteste viselt körömlakkomról is. Aki követ Instagramon az már tudhatja, hogy karácsony előtt 3-4 nappal voltam az Árkádban a Nailland pultnál. Természetesen nem csak ezzel az egyetlen gyöngyszemmel tértem haza, de karácsonyra nem is kenhettem volna fel mást, csakis ezt.



A Nailland standnál sokat időztem, gondolkodtam, hogy melyik lakkokat is válasszam. Mikor megláttam ezt a Zoya lakkot, az első pillantásnál már úgy éreztem, hogy ez kell nekem karácsonyra. Elképzeltem, hogy milyen gyönyörűen fognak majd a lakkban úszkáló pirosas holo pelyhecskék csillogni-villogni a karácsonyi fényeknél. Az elképzeltnél azonban jóval szebb volt a látvány, ami fogadott. Az üveg egyébként egy nekem nagyon tetsző, lefelé picit elkeskenyedő forma, ami 15 ml lakkot tartalmaz. Ez azt jelenti, hogy életem végéig elég lesz, de ez nem is baj. Nem akarom, hogy bármikor is elfogyjon. 



Az üvegben is csodaszép, de higgyétek el nekem, hogy a körömre felkenve mutatja meg igazi varázsát. Ott kelnek benne igazán életre a holo pelyhek. Ha árnyékban néztem a körmeimre, már akkor is gyönyörű volt, de kár lenne letagadni, hogy napfénynél, lámpafénynél és egyéb fények hatására a leggyönyörűbb.


Két rétegben szépen fedett. Tulajdonképpen egy vastagabb réteg is elég lett volna belőle, de én inkább egy vékonyabbat és egy vastagabbat kentem, mert így sokkal több holo pehely került a körmömre. Ráadásul a két rétegnek köszönhetően van olyan, amelyik pehely visszafogottabb, van amelyik erőteljesebb.


Friss lakkozásról nem tudtam képeket csinálni, mert teljesen el voltam havazva szenteste napján. Így sajnos csak 3 napos korukban láthatjátok őket. Viszont legalább meg tudom mutatni, hogy mennyire jól bírják a strapát. Most már 4 naposak, és még mindig semmi sérülést, lepattogzást nem tapasztalok, ami szuper teljesítmény. 





Tudom, hogy talán egy kicsit későn érkezett róla a poszt, mert a karácsony már elmúlt, viszont ennek ellenére szerettem volna megosztani veletek ezt a csodát. Elvégre jobb később mint soha, nemde? :)

Elérhetőség: Nailland 2990 Ft

You May Also Like

24 megjegyzés

  1. Zoya Blaze az egyik legszebb lakk :)
    (milyen obid van a géphez? nagyon szépek a képek )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben akkor egyetértünk :)
      Ami hozzá volt csomagolva: 18-55mm-es :)

      Törlés
    2. nagyon szépek a képek :) főleg,ahol elmosódott a háttér :)

      Törlés
    3. köszi :) igyekszem, hogy minél jobbak legyenek a képek, ha már egyszer van egy szuper fényképezőgépem. De hát ebbe is bele kell jönni, van még mit tanulni :)

      Törlés
  2. Jaj, de gyönyörű, én is elfogadnám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El is tudnám hozzád képzelni teljes mértékben :)

      Törlés
  3. Hu, nagyon szép ez a lakk, de azért sajnálnék egy körömlakkért ennyi pénzt kiadni :S
    Milyen gépet kaptál? :) Lesz majd róla egy bemutató bejegyzés vagy nem tervezted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alapvetően nekem sincs ilyennel tele a kőrömlakkos fiókom mert ez volt az első nagyobb összeg amit lakkra költöttem. Ez volt a kitűzött célom ha sikerül a matekvizsgám :D és hát sikerült ... :)
      A gép Canon eos 600D, külön bejegyzést azonban kétlem hogy írnék róla. A vele készült képeket viszont posztról posztra élvezhetitek :) Vagyis remélem hogy mindenki fogja.

      Törlés
  4. Nagyon szépséges. :) És milyen jól mutat rajtad! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Szeretem én is magamon a pirosas vöröses árnyalatokat :)

      Törlés
  5. Nagyon jól mutat a körmeiden, én is nagyon szeretem viselni, igazán nőies lakk :)

    VálaszTörlés
  6. Álomszép ez a lakk! És egyre szebbek a körmeid! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg gyönyörűséges. A körömformámat pedig én is szeretem így, csak sajnos sokszor letörik belőle, amit aztán nehéz korrigálni :(

      Törlés
    2. Ismerős a helyzet. Sajnos nekem eléggé gyenge körmeim vannak amik nagyon hamar letörnek.:(

      Törlés
    3. Nekem alapvetően nem, de ha kockaformára van reszelve, akkor a sarka mindig hamarabb letörik :(

      Törlés
  7. Ugyan ez a lakk volt rajtam karácsony második napján (25.-én). 24.-én pedig fehér moyra gel look + Barry M Diamond Glitter fedőlakk.
    Egyébként a 18-55mm obival én nem tudok (még) ilyen szép képeket csinálni. Azt hittem 99%, hogy 50mm obival fotóztál :D esetleg closeup lencsével fotózól? az a mélységélességet szépen csökkenti :) nekem is 600D-m van egyébként, igaz 3 hete van nálam... de hát ami késik, nem múlik, szeretnék én is ilyen elmosott háttereket az alap kit obival.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor a lakkválasztás szempontjából egy rugóra járt az agyunk :D
      Nem, nem fotózok closeup lencsével :) Nem mondom hogy a képek tökéletesek, de igyekszem, sokat próbálkozom. Biztos neked is menni fog :)

      Törlés