Planet spa Bali Botanica arcpakolás

by - február 18, 2015

Elérkeztem az első Avontól kapott csomagom utolsó termékéhez, amiről most mindenképp szeretnék beszámolni nektek. Egy arcmaszk nem olyan mint egy körömlakk, hogy az ember lánya azonnal tud róla elhamarkodás nélkül véleményt mondani. Ezért is vártam vele közel egy hónapot. Most viszont kiforrott véleménnyel tudok szolgálni nektek.




A Planet spa termékcsalád otthoni wellness élményt nyújt minden nőnek, aki szereti kicsit kényeztetni magát. Az arcpakolások közül mindenki megtalálja a saját bőrtípusának megfelelőt, hiszen van mélytisztító, revitalizáló, hidratáló, hámlasztó, és még sorolhatnám. Ez a kék csomagolású darab pórustisztító és frissítő élményt ígér. Mivel nekem igencsak eltömődött pórusaim vannak, ezért is gondoltam, hogy valamit javít majd a helyzeten. 


A frissítő hatását abszolút jogosnak tartom, mert a citromfű illatosítás miatt nagyon friss, üde érzetet kelt. Az illatosítása az előbb említett citromfű mellett még frangipanit is tartalmaz, ami egy aprócska fehér virág, de sosem szagoltam még, ezért nem igazán tudom, hogy milyen illatot kéne várnom tőle. A citromos jelleg mindenesetre kellően kiérződik belőle, amit egyáltalán nem bánok, sőt ... :)


Most pedig, hogy kiélvezkedtem magam az illattal kapcsolatban, jöjjön néhány szó arról, hogy hogyan és milyen időközönként szoktam használni. Én a szintén Planet spa termékcsaládból származó testradírral használom együtt. Erről már ITT olvashattatok. Ezzel szoktam hetente kétszer ( szerda és vasárnap ) leradírozni az arcbőrömet, majd lemosom és ekkor kenem fel vékony rétegben ezt az arcpakolást. Nagyjából egy cseresznyényi mennyiséget oszlatok el egyenletesen az arcbőrömön, majd hagyom száradni. Mivel ez nem lehúzható ( azokat nem szeretem ) , hanem lemosható maszk, ezért teljesen megköt az arcon. 


Mikor kinyomjuk a tubusból ( ami egyébként 75 ml és 1400 Ft ) , akkor egy fehér, egészen sűrű krémes terméket kapunk. Nagyon selymes és jó érzet mikor felkenem. 


Az ledolgozás után szinte teljesen észrevétlen, majd ahogy szárad ...


... teljesen hófehérré válik és betonkeménységűre köt. Ilyenkor már beszélni nem igazán tudok :D Szerencsére maximum 5 perc alatt gyönyörűen megköt, ezért akkor is szívesen felkenem magamra, ha tudom, hogy nincs sok időm a pepecselésre. 

Lemosás után pedig maximálisan meg vagyok elégedve az eredménnyel. Nagyon puha és egyenletes lesz tőle a bőröm, és tapasztalataim szerint minimálisan segít a pórusok összébb húzásában is. De jellemzően inkább csak az apróbbaknál. 

Összességében azt kell hogy mondjam, hogy nagyon nagyon megszerettem ezt a terméket, és nagyon szeretem rohanósabb estéimen is használni, mert extrém gyorsasággal szárad. És bár az 1400 Ft-os ár talán egy picit húzós lehet a 75 ml-ért így első látásra, legtöbbször leakciózzák az aktuális katalógusokban, valamint nem kell belőle sok, így egészen sokáig kitart.


Nektek van Avon arcpakolásotok? Ha igen, akkor beváltak ?

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Ha arcápolásról van szó én teljesn mértékben a Planet Spa termékekre hagyatkozom, nagyon sok maszkot kipróbáltam már, viszont ezzel nem vagyok maradéktalanul megelégedve. Az illata tényleg szuper és a frissítő hatás nálam is jelen van, de valahogy nem az igazi. Az abszolut kedvenceim a török agyagos és a szürke, azt hiszem holt-tengeri ásványos(?), őket meleg szívvel ajánlom, próbáld ki őket, ha lesz rá lehetőséged! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyunk egyformák, mert amint látom lejjebbi kommentben írta Barbi, hogy neki egyik sem igazán vált be. A bőr és a hajápolási termékeket mindenkinek ki kell próbálnia saját bőrén, haján hogy megállapíthassa, hogy neki is beválik e. De mivel ezzel ilyen jól kijövünk, biztos fogok próbálni más arcpakolást is az Avontól :)

      Törlés
  2. Nekem sajnos nincsenek pozitív tapasztalatim az eddig próbált Avon-os pakolásokkal (konkrétan ezt nem használtam), mert oké, általában krémesek, meg minden, viszont gyakorlatilag semmit sem csinálnak :/ Jelenleg egy olyat használok, ami szintén pórustisztításra lenne hivatott, de egyszerűen semmit nem csinál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyunk egyformák :( Természetesen azt nem lehet várni egyik arcpakolástól sem, hogy kitisztítja a pórusokat, mert azt csak a kozmetikus tudja maradéktalanul eltávolítani nyomkodással, de nekem összességében nagyon bevált, sajnálom hogy neked nem :(

      Törlés