I Heart Makeup | I Heart Chocolate paletta

by - június 22, 2015

A múltkoriban bemutattam nektek a legutóbbi Pink Panda rendelésem egyik palettáját, ami a Makeup Revolution Iconic pro 1 nevet viseli. Viszont e mellé még az I love Makeup márka I heart chocolate palettáját is megvásároltam. A mai bejegyzésben róla olvashattok.







A rendelésem biztos darabja igazság szerint ez a paletta volt. A vizsgaidőszak végi jutalomnak ezt választottam magamnak, és úgy gondoltam, hogy e mellé választok majd még valamit. Ez lett az Iconic Pro.  Aztán végül mostanában inkább az utóbbit használtam többet, mert valahogy jobban kívántam a matt árnyalatokat. 

A csomagolás
A paletta csomagolására csak annyit tudok mondani, hogy rendkívül masszív, nagyon jól záródik, nem gagyi és elképesztően cuki. Engem megvett kilóra.



Ecset
A paletta tartozéka egy kétvégű aplikátor volt, ráadásul nem az ócska fajtából. Bevallom nagyon ritkán használom ezeket a kis szivacsos végű kellékeket, viszont ha egy-egy árnyalaton szeretnék erősíteni a mozgó szemhéjamon, akkor arra a célra tökéletesen megfelel. 



A színek
Íme a 16 gyönyörűséges szín, amelyek között 6 matt és 10 fényes, metálos, csillámos szín található. Ezek nagyrészt natúr, barnás jellegű színek, viszont felfedezhető 1-1 különlegesebb szín is a többi között aminek külön örülök, hiszen ezáltal egyáltalán nem illik rá az "unalmas paletta" jelző. 



Bocsánat, amiért fotózás előtt már belenyúlkáltam a színekbe, de nem bírtam ki. :) Egyébként a bal felső és a jobb alsó sarokban található világos színek kétszer akkorák mint a többi, amit én nem igazán tudok hova tenni. Szerintem felesleges bele ennyi fehér, különösen azért, mert annyira nagyon nem jól pigmentáltak, de ezt a későbbi fotókon ti is láthatjátok majd. 




A fenti fotón a bal felső sarokból kiindulva, az első 8 árnyalatot láthatjátok ujjal, egy rétegben, egy vékony réteg alapozó fölé. A bal felső sarokban csücsülő "You need love" az előbb említett nagy pan-t kapó matt fehér, ami kétségtelen, hogy látszik, és nem nevezhető rossznak, viszont az a meglátásom, hogy az Iconic pro fehér színe ennél jóval pigmentáltabb. A többi szín viszont gyönyörűséges, szépen pigmentált árnyalat. A második sötétbarna az arany csillámokkal nyakon öntve egy igazán különleges színe a palettának. Emellett található még világosabb csoki barna, őszies burgundi ezüst csillámokkal, sötét matt barna, nude satírozószín, metálos fényű világos, aranyba hajló pezsgő és egy enyhén rozsdás tónusú matt barna is. 



Ezek még szintén az előbbi színek, pontosabban az első 5, csakis azért, hogy közelebbről jobban szemügyre tudjátok venni a színeket.



Itt pedig a paletta utolsó 8 színét láthatjátok. Ebből a világos matt rózsaszín annyira nem kiemelkedő, viszont ez után találhatunk egy szuper pigmentált liláskék fényes árnyalatot, egy bronzos barnát, egy metálos homokszínt, egy aranyat, egy hidegebb tónusú fényes barnát, egy csillámos lilás bugundit és egy fényes fehéret. Ez utóbbiból alig látszik valami, ami miatt nagyon csalódott vagyok. Azt hittem volna, hogy a két nagy világos árnyalatból inkább a matt muzsikál majd rosszabbul, de tévedtem. 



Tartósság:
A színek tartósságával és építhetőségével egyébként alapvetően nincsen problémám. Szemhéjalap nélkül még sosem használtam őket, ugyanúgy ahogy más palettát sem. Viszont egy jó alappal jól működnek, különösen a fényes színek, illetve a sötétebb mattak. A legsötétebb, csillámosabb színek egy picit aláhullanak, de egy ilyen árkategóriájú palettának én ezt elnézem. 



Ár és beszerezhetőség:
3390 Ft-os áron tudjátok beszerezni a Pink Panda webáruháznál.



Itt pedig az összes színt láthatjátok egymás mellett. 

Összegezve:
2-3 gyengén teljesítő színtől eltekintve egy nagyon jó kis paletta, szuperül harmonizáló színekkel. Különösen azoknak ajánlanám, akik szeretnek néha a barna árnyalatokon kívül mást is használni, illetve azoknak, akik inkább sárgásabb bőrtónussal vannak megáldva, hiszen a paletta 90%-ban meleg tónusú árnyalatokat tartalmaz. Egyáltalán nem bánom, hogy megvásároltam, ilyen áron tényleg vétek lett volna nem megvásárolni. A közeljövőben pedig sminket is láthattok vele.

Nektek hogy tetszik? :)

You May Also Like

6 megjegyzés

  1. Nagyon szeretem ezt a palettát, tényleg tökéletes meleg tónusú színeket tartalmaz. :) Kíváncsi vagyok, milyen sminket készítesz vele, mert én hajlamos vagyok leragadni ugyanazoknál a kombinációknál :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te adtad az utolsó löketet a megvételéhez :) Holnap jön vele egy smink is :)

      Törlés
  2. A csudába! Pedig azt hittem, már végleg sikerült lemondani róla. :D Hát nem. :D Nagyon szép kis paletta, lehet, hogy őszre beszerzem majd. :) Én egy bronzos sminket szívesen megnéznék vele. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így jártam vele :D Próbáltam kiverni a fejemből, de aztán egyre több helyen felbukkant és nem sikerült :D

      Törlés
  3. Nagyon szép paletta, ősszel tuti szívesen használnám néhány színét. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is isteni lesz őszre ez a sok bronzos, aranyos, burgundis szín :)

      Törlés