Dance Legend | Party time

by - március 10, 2015

Szánom bánom, hogy már egy hete nem sikerült bejegyzést írnom nektek, de egyszerűen teljesen el vagyok havazva. A héten és még a jövő héten is egy rakat ZH lesz, ezért csak néhány nyugis, pihizős pillanatomban tudok jelet adni magamról. Mára viszont egy nemrégiben kipróbált Dance Legend lakk tesztjét olvashatjátok.




Az elmúlt hétvégén sajnos nem tudtam túl sok időt fordítani a körömfestésre, az viszont elképzelhetetlen, hogy ne legyen kilakkozva a körmöm, így végre ki tudtam próbálni a még decemberben vásárolt Dance Legend lakkomat Party time árnyalatban. Erre ugyanis vétek lenne bármilyen mintát festeni, ez a lakk ugyanis önmagában is csodaszép. 



Nekem az üvege bevallom egy kicsit túl giccses, ez a fura kupak egyáltalán nem illik bele az összképbe. Én valami egyszerű fekete színben tudnám elképzelni, mindenféle felirat vagy minta nélkül. Az üveg maga azonban strapabíró, masszív, és 15 ml lakkot tartalmaz, ami szerintem egész életemben kitart majd. És igen, nem olcsó, egyáltalán nem. Ez viszont egy jól megérdemelt ajándék volt tőlem magamnak, amiért keményen megküzdöttem a matek vizsgán. További 14 árnyalatban a Wow prizm kollekciót elérhetitek ITT, a Nailland oldalán, vagy a Nailland standjánál 3290 Ft-ért.



De egy szemvillanás alatt törlődik az agyamból az ára, hiszen elképesztően gyönyörű lakkot tarthatok cserében a kezemben és viselhetek a körmeimen. Ez az a körömlakk, amihez nem kell vaku, hogy kicsit az ember lánya turbózzon a csillogásán. Elegendő csupán egy kis napfény, vagy egy erősebb lámpafény. Ilyenkor kel igazán életre, világít, szikrázik és beragyog mindent. 



Készítettem róla két árnyékos képet is, hogy lássátok, bármiféle fény hatása nélkül is remekül mutat és tündököl. Annyit viszont be kell vallanom, hogy a körmömről készült képek a lakkozást követő 4. napon készültek, mert mindig túl későn értem haza ahhoz, hogy természetesen fényben tudjak fotózni. Viszont így különösebben nem kell azt bizonygatnom nektek, hogy a magas árért cserébe egy nagyon jó minőséget kapunk cserébe. Egyelőre nincs lepattogzás, csupán a körmök végén figyelhető meg egy minimális kopás.





És íme, a fent látható 4 képen láthatjátok a csodálatos ragyogását napfényben is. Itt látszik csak igazán, hogy mennyire különleges árnyalatról van szó. Az érdekes málnás piros alapszín mellett egyértelműen megfigyelhető a narancssárga és az ezüst pelyhecskék szenzációs világítása. 


Viszont azért, hogy ilyen gyönyörű körömlakkal villoghassunk a körmeinken, egy picit meg kell dolgozni érte. Mivel vékony a lakk ecsete, ezért egy mozdulattal nem tudjuk befedni vele az egész körmünket, 3-4 húzással lehet beteríteni az egészet. Ez azonban elég macerás, ugyanis felszedik egymást, ha picit is egymáshoz érnek. Így az első réteget nem lehet szépen felkenni. Viszont szerencsére ha hagyom utána megszáradni, és egy vastagabb rétegben ezután viszem fel a második réteget, akkor az már szép egységes felszínt ad a lakkozásnak. 

Összességében viszont elégedett vagyok, azt sajnálom csupán, hogy az első réteg felfestésénél ilyen bakiba ütköztem. A szín és a ragyogás viszont kárpótol mindenért. :)

You May Also Like

6 megjegyzés

  1. Gyönyörűen mutat a körmeiden, nagyon jól áll ez a szín a bőröd tónusához! :)
    Ebből a kollekcióból nekem a leghatalmasabb szerelem a Holy Diver, de siralmasan lassan töltik fel a Naillandnél a készlet(ek)et! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én is nagyon szeretem magamon :) Jaj a Holy Diver ... Kívánságlistás nálam is, viszont amikor ezt vettem, akkor az készlethiányos volt sajnos :(

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Igen, valóban gyönyörű, csak úgy, ahogy a kollekció többi tagjának. *-*

      Törlés
  3. Hű, de nagyon szép, olyan hercegnős, de egyben nagyvilági csillogású is :) remekül mutat rajtad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda színmeghatározás :D Egyébként valóban hercegnős ^^

      Törlés