Essence Lash princess szempillaspirál

by - április 08, 2015

Az idei Glamour napokra való készülődést nem kapkodtam el túlságosan. A héten vásároltam meg a magazint is, illetve a wishlist-et is csak egy pár napja állítottam össze a fejemben, a kuponokat pedig még ki sem vágtam, pedig holnap már elindulok beszerezni a kozmetikumokat. Erről jutott eszembe aztán, hogy az utolsó utáni pillanatban talán érdekelne titeket az Essence Lash Princess szempillaspirálja, amelyek most már elérhetők az 1 Essence állvánnyal rendelkező üzletekben is.





Mikor az Essence háza táján megjelent a három méteres pult a Müller drogériákban, akkor a szerencsések, akik ezek közelében éltek, már réges-régen kipróbálhatták ezt a terméket. Mivel egytől egyik csak jókat olvastam róla, ezért a Rossmann hétvége keretein belül én is lecsaptam rá, 33%-kal olcsóbban. 


A csomagolás űber cuki :D Hercegnős fűzővel a kupakon, ami még ráadásul ki is dudorodik. Tetszett nagyon a fekete-narancs dizájn. Szerintem sikerült arany középutat találni a nagyon komoly, visszafogott, és a túl Barbies, kislányos csomagolás között.


A spirál applikátora is nagyon különleges, enyhén csavart, amelyik középtájékon a legducibb, a két széle fele pedig elvékonyodik. Ezért nagyon könnyű a pillasor szélén található apróbb szempillákhoz is odaférkőzni. Valamint én nagyon szeretem benne, hogy nem szilikonos. Bár a kedvenc Lovely Pump up spirálom épp az, ennek ellenére jobban szeretem ezeket a hagyományos sörtéből készült spirálokat. Egyébként nagyon szép fekete színe van, és nem vesz fel túl sok festéket. Volt már olyan szempillaspirálom, aminek a keféjéről papírzsebkendővel kellett felitatgatni a felesleget.


A hatásáról pedig helyettem beszéljenek inkább a képek. A fent látható képen szempillaspirál nélkül láthatjátok a pilláimat. Tudom, tudom, valószínűleg nem kérnének fel szempillamodellnek, de sajnos ezzel kell beérnem, így ehhez mérten nézzétek a további képeket.


Az alábbi képen 1 vastagabb rétegben láthatjátok a terméket. Ami nagyon nagy pozitívuma, hogy szép feketére festi a pillákat, és nem tapasztja őket össze. Nem lesz bogárláb hatású a végeredmény. Viszont én nagyon hiányolom hogy egy picit ívelje, göndörítse a satnya szempilláimat. A hatását pedig inkább dúsítónak, mintsem hosszítónak mondanám.

egy réteg festék

két réteg festék
Láthatjátok, hogy a második rétegtől sem csomósodott össze.


Egy külön kérésre szeretném zárásként megjegyezni, hogy az én szerény véleményem szerint a Lovely Pump up szempillaspirált még ennek sem sikerült leköröznie. Arról ITT láthattatok már egy bejegyzést.Az ugyanis az előbb leírt tulajdonságok mellett szépen íveli a pillákat, és az én esetemben látványosabb eredményt idéz elő. Ezt leszámítva azonban nagyon jó vételnek tartom, és egyáltalán nem bántam meg, hogy megvásároltam. Abban pedig 100%-ban biztos vagyok, hogy a Maybelline The rocket spirált mérföldekkel leelőzi. 

Ti szeretitek ezt a spirált? Melyik a nagy kedvenc szempillaspirálotok?

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. imádom ezt a spirált, mióta megvan, csak ezt használom. :)

    VálaszTörlés
  2. Egy hónapja sikerült megvásárolnom végre. Első pár alkalommal csalódás volt, de egy pár használat után kezdtem megkedvelni. Most egy hónap után nagy kedvencem lett. Azt kell mondanom, hogy nagyon bevált. Előtte pár nappal megvettem a Rimmel Scandel eyes x-treme spirálját és be kell valljam, hogy azóta nem használtam. :D Már az utánpótlás is megvan ebből a spirálból, sőt a zöld változatot is szeretném kipróbálni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt meg tudom érteni, hogy ezt jobban szereted mint a Rimmelt. Őszintén, én nagyon csalódtam a Rimmel spirálokban, pedig volt szerencsém 4-5 félét kipróbálni :(

      Törlés