China Glaze Sunsational | Nyári ombre párducmintával

by - augusztus 13, 2015

Röstellem, hogy a héten a blogra kevés figyelmet tudtam fordítani, a videózásra pedig egészen konkrétan nullát. Jó lenne, ha tudnám magam tartani mindig a heti két videóhoz, és a heti legalább 2 blogbejegyzéshez, de jól esik néha a pihi és a semmittevés, pláne ebben a nagy melegben. Ilyenkor bonyolultabb körömdíszítéshez sincs mindig kedvem, ezért most is az ombre mintához nyúltam, mert azt tudom, hogy nem tudom elrontani, és gyorsan készen van. 






Valóban csak remélni tudom, hogy nem unjátok még a China Glaze Sunsational kiadás lakkjait, de én ezekkel a színekkel képtelen vagyok betelni. Egytől egyik imádom a 100%-ban nyári színeit, a vibrálást és a félig meddig barna bőröm melletti vakító feltűnőséget. A mai manikűrhöz is kettőt választottam ezen kollekció lakkjai közül, ezek a Too yacht to handle és a Sun of a peach névre hallgatnak. Róluk még nem olvashattatok, illetve manikűrt sem láthattatok még velük. 

Azt kell elmondanom, hogy a Sun of a peach a világ legszebb neon narancs lakkja, és egyben a legirritálóbb, legutálatosabb, legmakacsabb is. Ahhoz, hogy szépen fedjen muszáj 3 réteg belőle, nagyon folyós, és emellett irtó hamar megpattan. Emiatt csak erős idegzetűeknek ajánlott, mert elképesztően problémás. 


No de azt hiszem ezekről a lakkokról már tudhatjátok, hogy minőségben egyáltalán nem kiemelkedőek, legtöbbjükből szükséges a három réteg, és elég folyósak is. No de ombre mintát könnyű velük készíteni. 

Hogyan készült az ombre?

Nagyon fontos, hogy egy vékony réteg fehér lakkot kentem fel elsőként, amint hagytam koppanósra száradni. Nekem ehhez egy Flormar matt finisű lakk vált be a legjobban, mert egy szempillantás alatt teljesen megszárad. Ezt követi a szivacsozás. Háromszögletű alapozószivacsnak az oldalára vittem fel a három színt, egymás mellé, majd ezt tapicskoltam rá a körmeimre. Minden egyes körmömön háromszor ismételtem meg ezt a folyamatot annak érdekében, hogy kellő intenzitású legyen a végeredmény. Sajnos a képen úgy tűnik mintha csak narancssárgából és zöldből, tehát két színből állna, ugyanis annyira rikítanak, hogy a fényképezőgépem már nem bírja, és a kékeszöld árnyalatot egy picit eltompította. Való életben ez sokkal jobban látszik. Ez a három szín kicsit olyan, mintha sárgadinnye lenne a körmeimen, nem? :) Vagy csak nekem jut ez róla az eszembe?


A párducminta

Talán a legegyszerűbb, leggyorsabban elkészíthető szabad kézzel festett minta körmökre a párduc. Nem igényel precizitást, sok türelmet és kitartást. Hiszen pontosan attól lesz szép, ha szabálytalan, és nincs benne semmi tematika vagy rendszer. Először egy fémes bronz színt a körömlakk saját ecsetével felpöttyöztem, ezeknek a mérete és az alakja bármilyen lehet. Majd fogtam egy közepes méretű pontozót, belemártottam a fekete lakkba, és a bronz alakzatok köré pontoztam, szintén teljesen szabálytalanul. Majd a fennmaradó, kitöltetlen részekre kisebb fekete foltok kerültek. 







Nektek hogy tetszik a színpárosítás? Hogy bírjátok ezt a nagy meleg? Van kedvetek ilyenkor lakkozni?

You May Also Like

14 megjegyzés

  1. Nagyon szép manikűr lett - mint mindig. ^^
    Az átmenet is gyönyörű lett, a színpárosítás pedig tökéletes.

    Egyébként én nagyon nem bírom ezt a nagy meleget. Épp a Dél-Dunántúlon nyaralok, és borzasztó az időjárás. Sajnos nekem a melegben egyből megfájdul a fejem, az arcom pedig úgy kipirosodik, mintha körbefutottam volna a Balatont. Várom már az enyhébb időt, viszont a hűvös, esős, szeles őszt se akarom. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik :) Nekem is az a problémám, hogy kellemes idő szinte sosincs, vagy nagyon meleg van, amiben elpusztulunk, vagy megfagyunk.

      Törlés
  2. Csodás az átmeneted, tényleg sárgadinnyés. :) Még sohasem csináltam párducos mintát, de a tiéd nagyon szép. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Szerintem mindenképp próbáld ki egyszer, mert nagyon mutatós és szuperül variálható.

      Törlés
  3. Nem szeretem a leopárd mintát, de ez a mani fantasztikus. Mondhatnám, hogy állati:D
    Gyűlölöm a nyarat. Bár ez a meleg közel sem készít ki annyira mint júliusban volt. De már csak hétfőig kell kibírni:)
    Már egy hete nem lakkozom...aztán ennek örömére a jégkocka...ketté vágta a hüvelykujjamon a körmömet...Úgyhogy most szokásosnál is kisebbek a körmeim. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, köszi :D

      Én imádom a nyarat és a meleget, de ez már nekem is sok. A 30-32 fok nekem bőven elég. A körömbaleset pedig nem hangzik túl jól, de neked szép körmeid vannak, biztosan hamar visszanő :)

      Törlés
  4. Szuper csinos lett,nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép! Szuperül passzolnak a színek és nagyon jól mutat rajta a minta!

    VálaszTörlés
  6. gyönyörűek ezek a lakkok és a minta is jó lett. :)

    VálaszTörlés
  7. Mint mindig most is csodás :) ez a minta annyira jóóóóó és átmenet is ..meg a kettő együtt is

    VálaszTörlés