L'oreal True Match alapozó (ÚJ)

by - november 05, 2015

A jó alapozó kiválasztása szerintem nagyon fontos egy olyan lány életében, akinek a bőre nem tökéletes. Bár az én arcom az utóbbi időben rengeteget javult, még mindig úgy érzem, hogy nem tökéletes, szeretem egységesíteni a színét és az apróbb bőrhibákat elfedni. Mivel az utóbbi időben nagyon nagy visszhangja volt a megújult L'oreal True match alapozónak, ezért úgy döntöttem, teszek vele egy próbát.





Ár, kiszerelés

A teljes ára, ami 4499Ft nagyon sok érte, viszont én 50%-os Glamour kuponnal vásároltam meg. Ha esetleg megtetszik nektek a teljesítménye, akkor a jövő heti Joy napokon ti is hasonló kedvező áron lecsaphattok rá. Ezért az árért 30 ml terméket kapunk.

Csomagolás, árnyalat

Az üveg klasszikus kocka forma, ami egy széles ezüst karimával díszített, e felett pedig egy széles, szintén ezüst pumpa található, és egy átlátszó nagyon masszív műanyag kupak. Ennek tetején található a szín megjelölése, amiről érdemes néhány szót ejteni. A színek ugyanis nem csak különböző árnyalatúak, de különböző bőrtónushoz is vannak kifejlesztve. A C jelölés a Cold, vagyis a hideg, az N jelölés Neutral, vagyis semleges és a W jelölés Warm,  ami a meleg tónust szimbolizálja. Az én választásom a hideg tónusú Vanille Rose árnyalatra esett, aminél van még világosabb is, így az extrémen világos bőrötökhöz is találtok majd megfelelőt. 



No de miért is lett ez a nagy változtatás a termék esetében? Amit ígér: "Tökéletesen illeszkedik az arc textúrájához, és a finom mikro-gyöngyök segítségével hibátlanul elfedi az apró tökéletlenségeket. Gazdagították B-vitaminnal, E-vitaminnal és glicerinnel, amelyek táplálják a bőrt. Nem tartalmaz olajokat, parfümmentes és nem tömíti el a pórusokat."

Állag

Az első tulajdonság, ami azonnal szembejött velem, az a termék állaga, amit inkább mondanák kissé folyósnak, mintsem normál vagy sűrű állagúnak. Már itt láttam, hogy nem lesz az a nagyon maszk szerű, durván fedő alapozó, aminek én személy szerint már örülök, hiszen nincsenek annyira durva bőrhibáim. Tulajdonképpen emiatt a tulajdonsága miatt is vásároltam meg, mert a fiókomban csücsülő "téli színű" alapozóim mind elég durván fednek.

Eldolgozás

A folyékony állag eldolgozását leginkább ecsettel szoktam elvégezni, így lehet a legmagasabb fedőképességet előhozni belőle, de az utóbbi pár napban próbáltam már a DM sminkszivacsával is felvinni, ebben az esetben nagyon természetesen, egészen vékony rétegben lehet felvinni. 

 

Finis

Bármilyen eszközzel is viszem fel a terméket az arcomra, a finise nagyon különleges, enyhén púderes jellegű, ám egyáltalán nem maszk szerű. Emiatt a tulajdonsága miatt az én zsírosodásra hajlamos bőrömmel nagyon jól kompatibilis, viszont száraz bőrrel nem tudom elképzelni, hogy működne. Észrevehetően később fényesedik át az arcom tőle, ennek ellenére kevés púderrel mindig fixálom. 




Itt pedig kész a sminkem is. 




Összegzés

Azt kell mondanom, hogy megszerettem ezt az alapozót, nagyon szép, enyhén púderes végeredményt érhetünk el, ami nem mellesleg tartós is. Több helyen olvastam, hogy beleül  a pórusokba, viszont én ilyet nem igazán tapasztaltam. Mindenképp olyan csajoknak ajánlom, akik nem rendelkeznek nagy bőrhibákkal, sok pattanással, mert nekik nem ez a megfelelő termék a bőrhibáik elfedésére. Aki viszont kisebb bőrhibákkal küzd, szeretné egységesíteni a bőrszínét és emellett zsíros, olajosodásra hajlamos bőrtípusú, annak nagyon szuper választás lehet.

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Gyönyörű lett a smink! :)
    Én még akkor használtam ezt az alapozót, amikor a régi csomagolásban megjelent. :) nagyon szerettem, talán két üveggel is elhasználtam belőle. Most már picit erős nekem ez a fedés, alapozót is nagyon ritkán használok. De ettől függetlenül a magyar drogériák alapozói között szerintem benne van a top 5-ben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) A lila UMA mono szemhéjpúdert használtam hozzá.
      Hát igen, aki ritkán használ ilyesmit, annak nem érdemes rá befektetni, de én nem tudom elhagyni még sajnos De abszolút egyetértek azzal, hogy szuper kis termék. :)

      Törlés
  2. Nekem még a régi verzió van meg, de azzal nagyon elégedett vagyok, Glamour vagy Joy-napokon tényleg megéri beruházni rá, nagyon sokáig kitart és lényegében szinte teljesen ugyanazt tapasztaltam vele kapcsolatban, mint te. Annyi, hogy nekem is beleül a pórusaimba, de igazából nem is tudom elképzelni, hogy ne, mert ha ott egy "lyuk", és rámegy az alapozó, akkor mi mást csinál, mint belemegy, és nem szívódik fel, ha pedig felszívódna lyukak tátongnának a fejen, szóval nekem ez a dolog kicsit fura, mert máshogy nem tudom elképzelni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A régit sajnos nem próbáltam, de örülök neki, hogy hasonló volt mint ez. Jó, hát nyilván minimálisan látszanak a pórusok, hiszen ahogy te is mondod ott van egy lyukacska, de nem zavaróan, vagy csúnyán teszi mindezt.

      Törlés