Őszi köröm 3. | Kockás sál

by - november 16, 2015

A tél és a hideg idő ugyan még kicsit várat magára, de a napos őszi napokon is szívesen hordok nagy mintás sálakat, melyek közül az idei nagy kedvencem egy kockás díszítésű lett. Ezen ötletből kiindulva készítettem el a mai manikűrömet is, amivel már egy évvel ezelőtt is próbálkoztam, akkor azonban más színekkel és más koncepcióval. IDE kattintva megleshetitek azt is, de felelősséget nem vállalok érte :D





A színösszetételben segítségemre voltak a Burberry sálak, amelyeknek jellegzetessége a drappos alap, rajta fehér, fekete és piros csíkokkal. Ismételten az általam jól megszokott körömmintázási elosztást választottam, miszerint a középső körmöm a csillogós, ez jelen pillanatban az Avon Molten Metal kollekciós Gold árnyalata, amiről muszáj egy mondat erejéig beszámolnom nektek. Hihetetlen, hogy mennyire szuperül befedi a körmöket két vékonyabb rétegben, valamint külön tetszik az árnyalata, ami néha ezüst, nagy többségében viszont inkább pezsgő szín. A mutató és kisujjam pedig egy tűzpiros lakkozást kapott a Miss Sporty Less Than 1 Minute 130-as árnyalatától. 


Így készült a sál minta

Az egész úgy indult, hogy a két kockázásra váró körmömre felkentem 2 vékony rétegben a Rimmel Rain rain go away árnyalatú körömlakkját, ami nem a legmegszokottabb nude, inkább kicsit szürkésnek vagy taupe-nak mondanám. Miután ez jól megszárad, egy vékony, ám hosszú szálakból álló díszítő ecsettel elkezdtem a vonalazást. Elsőként a fehér sáv került fel, ami az egész kompozícióban a legvastagabb. Aztán jöhetett a két vékony piros, majd a feketék. A fehér sáv mindkét oldalát kontúroztam a feketével, illetve a közepén is húzódik egy ugyanilyen vonal. Tulajdonképpen nem tűnik olyan nehéznek és hosszadalmasnak az elkészítése, viszont én kicsit megszenvedtem vele. 


Biztos ti is látjátok, hogy a vonalkák közel sem lettek egyenesek és precízségben is hagy kivetnivalót, de összességében, szigorúan messziről vizsgálva tetszik a színek harmóniája.





Ti is szeretitek ebben az időben a sálakat? Próbáltátok már valamelyik sálatok mintáját a körmötökre varázsolni?

You May Also Like

21 megjegyzés

  1. Ez is nagyon szépen kivitelezett és igényes manikűr lett, mint mindig, nagyon ügyes vagy! :) Én is nagyon szeretem a sálakat, az egyik leghasznosabb és legsokoldalúbb kiegészítő, viszont maximum csak színeiben harmonizált a manikűröm a sáljaimmal, mintákkal inkább nem próbálkoztam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Nem mondom, hogy nem igényel türelmet, mert hazudnék. :D Viszont a végeredményt szeretem viselni magamon, úgyhogy megérte :)

      Törlés
  2. Körmös fronton nem tartom magam ügyesnek, ezért általában "szakemberekre" szoktam bízni a manim elkészítését... így egyébként mindig csodálattal nézek azokra a lányokra, akik ilyen klassz festéseket tudnak maguknak varázsolni! ♡
    Ezeket a Burberry sálakat nagyon sok helyen láttam már, és nagyon tetszenek is, de egy sálért még akkor sem lennék hajlandó ekkora összeget kiadni, ha megnyerném a lottóötöst. Amúgy nagyon stílusos dolognak tartom, ha ezt a sálat ezzel a lakkozással hordod. Elegáns, őszies és visszafogott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a dicséretet :) Sajnos ilyen sálam nekem sincsen, ennyit én sem vagyok hajlandó egy sálra kiadni. Kockás sálaim vannak ugyan, de nem ilyen drága darabok :)

      Törlés
  3. Szerintem gyönyörű, nem látszódik, hogy ne lenne egyenes. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, de sajnos azért egy egy helyen feltűnik, de messziről talán nem vészes :)

      Törlés
  4. Annyira szeretem ezt a Burberry mintát... de sosem voltam lelkiekben elég erős, hogy nekiálljak a körmeimre is megfesteni :( :D

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett a mani, annyira jól összeválogattad a színeket hozzá!

    VálaszTörlés
  6. Én szeretem a sálakat,de még nem próbáltam a mintájukat ráfesteni a körmömre,de te nagyon ügyesen megcsináltad! Tetszik ez a koncepció! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer érdemes kipróbálni, mert elképesztően jól mutatnak, viszont először ha tanácsolhatom, ne mind a 10 körmödre fest ezt a mintát, mert becsavarodnak tőle a szemeid :D

      Törlés
  7. Nagyon szép lett, én is imádom a hidegben a sálakat, főleg a "plédszerűeket", mert nagyon jól melegítenek. Ez a sál, ami a képeken szerepel honnan van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) A Wholesalebuying oldaláról:
      http://www.wholesalebuying.com/product/new-details-about-lady-women-winter-infinity-blanket-oversized-shawl-plaid-check-tartan-scarf-wrap-4115?utm_source=pin&utm_medium=cpc&utm_campaign=cherry73

      Törlés