Téli körömdíszítés | Hópelyhes körmök

by - december 03, 2015

Hihetetlen, hogy máris elérkeztünk az év utolsó hónapjához és ezzel együtt a téli időszak is kezdetét vette. Bevallom körömfestés szempontjából nagyon örülök ennek, mert az őszre kigondolt ötleteimet már mind megvalósítottam, télre viszont rengeteg ötletem és elképzelésem van, amibe most már hivatalosan is belevághatok. A mai manikűr is egy abszolút téli, fagyos mintázatú és színvilágú, hópelyhes mintázatú kreálmány lesz. 





Szinte minden télen minimum egyszer festek hópihéket a körmeimre, hiszen ez ilyenkor mindig annyira aktuális és kézenfekvő mintha, hogy nem lehet kihagyni. Ezért az idei sort ezzel indítom. Amint láthatjátok szerettem volna meghagyni a hókristályok valódi színét, a fehéret, ezért egy visszafogott pasztelles alapra kerültek fel, valamint, hogy összhangban maradjon a manikűr, a mutató és a kisujjam is fehérben tündököl. Ezeket jobb híján most a Lovely Classic fehér lakkjával festettem, amit nem igazán szeretek, mert nem teljesen fehér, inkább tejszerű, ami miatt nem is fed száz százalékosan és picit talán folyós is. A középső körmömre szintén egy Lovely márka került, viszont a régi Snow Dust homoklakk kiadásából az ezüst.


Hogyan készültek a hópelyhek?

Nagyon nehézkesen és sok idő alatt. Ennek többek között az volt az oka, hogy igyekeztem minél szimmetrikusabbra és szabályosabbra megalkotni a mintát, valamint szerettem volna, hogy egy körmömre ráférjen 2 hópehely is, ezért kisebb méretben kellett megfestenem őket, ami tovább bonyolította a helyzetet. Az alapjuk egy egyszerű ombre manikűr, azzal a különbséggel, hogy most nem szabályos vonalak kerültek fel a lakkból a szivacsra, hanem össze vissza foltok, így lett ilyen sejtelmes, kicsit szabálytalan az átmenet, amihez egyébként kék, lila és rózsaszín lakkokat használtam. A hópihék alapja pedig egy 6 ágú csillag, amelyből apró "fenyőtüske" szerű képződményeket húzkodtam. Ezt készítettem el egyszer fehérben, mellé pedig még egyszer ezüstben. Az összhang miatt. :)





Immáron 5. napja sértetlenül pihenget a körmömön ez a minta, amit őszintén nem bánok, mert megszenvedtem vele, valamint nagyon szívesen viselem a sok harsány piros, sötétlila kompozíció után ezt a szolid visszafogott manikűrt.

Nektek hogy tetszik? Ti is szeretitek ilyenkor a téli mintákat a körmötökön?

You May Also Like

21 megjegyzés

  1. Nikkii, ez a manikűröd naaagyon jó lett! Én is kedvet kaptam ismét egy ilyen hópelyhesre :3, pedig nálam idén már rengeteg hópelyhes készült (túl sok kihívást vállaltam be, előre kellett dolgoznom:D).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszik :) Hú én most ezzel megszenvedtem, úgyhogy egy ideig nem tudom rávenni magam biztosan, hogy hópihéket fessek :D

      Törlés
  2. Nagyon szép lett, különösen tetszik az ombre ezekkel a színekkel!

    VálaszTörlés
  3. Megint leesett az állam, fantasztikusakat alkotsz a körmeidre! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de aranyos vagy, köszönöm szépen :) Annak pedig külön örülök, hogy tetszett :)

      Törlés
  4. Nekem is tetszik, jó ötlet volt ez a pasztelles átmenet alapnak. :)

    VálaszTörlés
  5. Jajj, végem van, mesébe illő szépséget alkottál, káprázatos! Ha ilyen hópelyhek elkészítésére lennék képes szabad kézzel, elégedetten dőlnék hátra :D
    Gratulálok, csodálatos munka.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj ne hülyéskedj, tudsz te ennél ezerszer szebb hópihéket festeni, mindig olyan gyönyörűségeket alkotsz :) De egyébként köszönöm, mindig jól esik a dicséreted :)

      Törlés