A téli esték tökéletes társa | Avon Planet Spa csokis fürdőelixír

by - december 07, 2015

A hűvös, télies idő közeledtével biztosan többeknél válik kellemes esti programmá a forró kádfürdő. Nálam mindenesetre ez a tél közeledtével illetve beálltával mindig így van. Ez pedig maga után vonja azt, hogy imádok új habfürdőket kipróbálni. A mai bejegyzésben is egy különleges csokis darabbal ismerkedhettek meg. 





Az Avon Planet Spa termékcsaládja az én meglátásom szerint elég erős, kiemelkedő vonala a márkának. Rengeteg bőrtípusra, tevékenységre találhatjuk meg a megfelelő kencét. Ott vannak például a méltán híres arcmaszkok, testradírok, testápoló szuflék, fürdőolajok, lábápoló készítmények és még sorolhatnám. A sok-sok illatcsalád között azonban ritkák a fürdőző termékek, ezért nagyon megörültem, hogy ezek között a nyálcsorgatóan finom csokis csodák között találtam egy habfürdőt. 


A csomagolás maga egy 250ml-es masszív műanyag tömzsi flakon, arany, jól záródó kupakkal. Ezt a mennyiséget teljes áron 2999Ft-ért, a mostani katalógusból azonban akciósan, 2399Ft-ért rendelhetitek meg. Nem mondom, az ára nem mondható épp pénztárca kímélőnek, bár ezek általában igazak a Planet Spa termékcsaládra, tehát nem a legolcsóbb termékei a márkának. 


Aki viszont igazán csoki fanatikus, annak úgy érzem ez kihagyhatatlan termék a fürdőszoba polcairól. Már a szín és az állag is leginkább egy csokoládészirupra hajaz, aminek a színének van némi karamellás tónusa. A csomagolás szerint 3 kupaknyi mennyiség elegendő egyetlen fürdőzéshez, de természetesen ez nagyban függ attól, hogy mennyi vízben fürdünk, illetve hogy mennyire szeretjük a nagy habokat. Én első alkalommal betartottam az utasítást, amitől ugyan felhabzott a víz, de következő alkalommal még plusz két kupaknyival megöntöztem a vizemet. 


Mikor a vízbe belecsurgatom és a sűrű állag miatt azonnal nem oldódik fel, fura, kétes értelmű darabkák úszkálnak mellettem, már ha értitek mire gondolok :D Aztán ezek szépen felhabosodnak és eltűnnek, a víznek viszont marad egy enyhén bézses színe, ami már nem zavar egyáltalán. A fürdőszobát fantasztikusan betölti ez az illat, rendkívül kellemes az a negyed-fél óra, amit együtt töltöttem vele a hidegebb estéken. Annyira valódi csokoládé, vagy leginkább forrócsoki illatú, hogy legszívesebben belecsorgatnám a számba. Egyetlen bánatom, hogy fürdőzés után a bőrön nem marad meg túl sokáig az illata.

Ti szeretitek a kádfürdőket? Melyik a kedvenc habfürdőtök?

You May Also Like

0 megjegyzés