2015 Aden lány verseny 2. forduló | Karácsonyi smink

by - december 06, 2015

Közületek néhányan bizonyára tudhatják, hogy elindultam az idei Aden-lány versenyen, melynek az első fordulóján sikeresen továbbjutottam. A második fordulóhoz pedig mindenki kapott egy kis Aden-csomagot, amellyel egy karácsony inspirálta sminket kellett elkészíteni. Az én változatom ilyenre sikeredett.





Az én csomagomban lapult egy olajmentes alapozó, egy golyócskákból álló arany fényű highlighter, egy tus, barna szempillaspirál, arany csillámpor, egy zöld trió szemhéjpúder és egy természetes színű szájfény. A feladat számomra azért volt egy picit nehéz, mert a zöld szemfestés mindig is távol állt tőlem, nem is igazán vannak olyan zöld szemhéjpúdereim, amik igazán tetszenének magamon, vagy jó minőségűek lennének. Most viszont a feladat adott volt. 


Hogyan készült?

A szemsmink elkészítésének első lépése volt, hogy ide is került fel egy kevés az alapozóból, egyfajta bázis funkciót betöltve, majd a terracotta trió szemfesték Green árnyalatából egy aranylóan tündöklő szín került fel a mozgó szemhéj belső harmadára. A középső harmadra a világoszöld árnyalatot, a külső harmadába illetve a mélyítő vonalba a legsötétebb árnyalat került. Bátran elmondhatom, hogy nagyon egyszerű dolgozni ezzel a termékkel, még akkor is, ha nincsenek profi eszközeink vagy sminkbázisaink, hiszen nagyon erősen pigmentáltak a színei, amelyek gyönyörűen el is satírozhatóak. Az alsó szempillasorban egy kis extra figyelemfelkeltő terméket használtam, mégpedig egy arany csillámpor segítségével.  Hogy a szemekre vonzzam a tekintetet, kihúztam cicásan az Aden fekete tégelyes szemhéjtusával. Közepes vastagságot választottam, hiszen így nem takarja el túlságosan az előbb elkészített zöld festést, viszont kellően kontúrozza és életre kelti a szemeket. Majd az Aden Intelligent barna szempillaspirálja következett, mellyel két rétegben kispiráloztam a szempilláimat, ügyelve arra, hogy minél drámaibb legyen a végeredmény, viszont ne keletkezzenek csomók a pilláimon.



Az arcbőröm viszonylag jó állapotúnak mondható, ezért a szemek elkészítése után áttértem az arcom csinosítgatására. Nem tudtam a zöld szemhéjpúder mennyire fog potyogni, a biztosra akartam menni. Szerencsére azonban semmi ilyet nem tapasztaltam. Az alapozóból tehát csak egy vékonyka réteget vittem fel, amit egy egyenesre vágott alapozóecsettel oszlattam el a bőrömön. Mivel ilyenkor már nem fényesedik át a bőröm annyira, ezért púdert nem használtam. A több színből álló bronzosító-highlighter golyókból kiválogattam a sötétebbeket, azokba mártva a pirosító ecsetemet egy enyhe barackos pírt kaptam az arcomon, a legvilágosabb, kifejezetten arany gömbökből kinyert csodaszép fény pedig az arccsontomra és az ajkaim fölé került. Az ajkaim pedig megkapták a vizes fényű, enyhén rózsaszínes árnyalatba hajló szájfényt.



Nektek hogy tetszik ez a smink? Eszetekbe jut róla a karácsony?

Amennyiben tetszik, nagyon megköszönném ha egy szavazattal támogatnál engem a versenyen, amit itt érhetsz el:


You May Also Like

7 megjegyzés

  1. Szerintem csodaszép lett! Nagyon jól áll Neked a zöld! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Érdekes ez a zöld kérdés, azért nem szerettem mert úgy gondoltam, hogy nem áll annyira jól a kék szememhez.

      Törlés
  2. Nagyon szép lett Niki, természetesen szavaztam! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon szép lett és tényleg jól áll neked ez a zöld!!! ;-)

    VálaszTörlés
  4. Szèp smink lett,jól àll , ès a hajad is jobb így oldal vàlasztèkkal. Hàtra simîtva nem annyira előnyös. (Marika)

    VálaszTörlés