Téli körömdíszítés 2. | Rudolp the red nosed reindeer

by - december 09, 2015

A legutóbbi manikűr óta eltelt egy hét, így jövök a legújabb téli, sőt inkább Mikulásos mintával, ami nálam egyértelműen a rénszarvas. Imádom ezt a kedves figurát, pláne Rudolfot, akinek piros orros arcképe visszaköszön itthon az ágyneműmön, a pizsamámon, a poharamon, a bögrémen, a párnámon, plüssfigurán és most a körmeimen is. Igen, kicsit talán függő vagyok. :)





Készítettem már a korábbi években is hasonló mintát, bár azok eléggé kezdetlegesek voltak, a lényegük hasonló volt, viszont minden alkalommal barna színű lakkot használtam hozzájuk. Most viszont úgy döntöttem kicsit formabontó leszek, és a Rudolf szín ezúttal nem barna, hanem egy taupe árnyalat lesz, ami egyébként egy Golden Rose Rich Colour körömlakk. A "csillámos" körmömre először bronz színt szerettem volna, majd úgy döntöttem, hogy inkább a rénszarvas agancsának csillámos, enyhén homok hatású Avon Molten Metals Graphite árnyalatával töltöm ki. Így a középső körmöm sötétbarna lett, bronz csillámokkal. 


Hogy készült a minta?

Mint mindig, most is szeretném megosztani veletek, hogy hogyan lehet elkészíteni ezt a bájos figurát. A minta alapja egy fehér alapszín, amit két rétegben felvittem, majd hagytam jó alaposan megszáradni. Ezt követte a taupe (szürkés-barna) árnyalat, illetve egy nagyon vékony mintázásra alkalmas ecset, amivel kialakítottam a fejformát. Leginkább egy két hógömbből álló hóemberre tudnám hasonlítani. Erre jöhet pontozóval a két szem, az orr, a száj pedig ismételten díszítőecsettel. Ahogy azt már az előbb említettem, a szarvak a sötétbarna Avon homoklakkal készültek és kicsit úgy néznek ki mint a kopasz faágak. Itt nem kell szabályosságra törekedni. Végezetül pedig egy magas fényű fedőlakkot kapott, ami tökéletesen megszárította és extra fényessé tette Rudolf nóziját, meg persze az egész manikűrt. :)






Nektek hogy tetszett ez a manikűr? Karácsony közeledtével ti is szívesen viseltek cuki mintát a körmötökön?

You May Also Like

14 megjegyzés

  1. Nagyon cuki lett, és ilyen elegáns letisztult színekkel meg egyenesen trendi! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) Igyekeztem, hogy ne legyen túl csicsás és gyerekes :)

      Törlés
  2. Ritkán látok olyan manikűrt, ami mókás elemeket tartalmazva is elegáns, és ez a csodaszarvas most ennek szép példája, mert kacagtató a motívum, ugyanakkor magas színvonalú munka. Imádom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy így látod, mert ezt a hatást szerettem volna elérni vele :) Bohókás ám mégis letisztult és komoly :)

      Törlés