Yves Rocher karácsony | Narancs-fahéj, narancs mandula illatosítású limitált tusfürdők

by - december 21, 2015

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én imádom a karácsonyt, illetve az azt megelőző várakozást, készülődést. Ehhez a készülődéshez pedig hozzátartozik az is, hogy állandóan figyelem az általam kedvelt márkák karácsonyi limitált illatait, termékeit. Így, mikor november közepén megjelent az Yves Rocher 3 új illatú limitált kiadása, már rohantam is az üzletbe, amiből csak egyet tudtam otthagyni, azt is fájó szívvel. 

 photo IMG_4838_zpspdlzgi4b.jpg



 photo IMG_4847_zps2einur02.jpg

Ezek az új illatok 890 Ft-os áron beszerezhetőek, mindezért 200 ml tusfürdőt kapunk. Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy megjegyezzem, hogy a 400ml-es hatalmas állandó szortimentes tusfürdőik 990 Ft-ba kerülnek. De nincs mit tenni, a limitált illatokat meg kell fizetni. Kérdés, hogy megérte-e? A tubus maga egyébként egy eléggé masszív műanyag, amelynél külön tetszik, hogy átlátszó, a minta rajta pedig nagyon elegáns. Arany színű minimalista karácsonyfa, alatta az illatkombináció jelölésével.

 photo IMG_4845_zpssdgnod5k.jpg

Tetszik továbbá, hogy hagyományos csőrös, nem kell hozzá plusz pumpa, mint ami a márkánál általában megszokott. Mindkét illat közös jellemzője még az állag, ami ugyanolyan krémesen zselés, viszonylag sűrű, kellemes, krémes habot képző. Nem kell belőlük túl nagy mennyiség, a fürdőszobában nagyon szuper illat lesz tőlük, de a bőrömön különösebben nem marad meg túlzottan sokáig. 

 photo IMG_4840_zpsqmrwj38x.jpg

Kandírozott narancs és fahéj illat
Nagyon kellemes, a 3 közül az én ízlésem szerint a legkarácsonyosabb illat, aminek eléggé intenzív illata van. Elsősorban a narancs érződik ki belőle, a fahéj fűszeressége nem dominál benne, épphogy csak kiérződik és egy pici pikantériát ad neki. Engem megfogott, rendkívül szeretem ezt az illatot. 

 photo IMG_4841_zps213oflaf.jpg

Kandírozott narancs és mandula illat
Ennél az illatnál is érződik ugyan a narancs, viszont a mandula majdnem ugyanolyan intenzív. A tubusban nagyon tetszett az illat, viszont mikor a bőrömre került, és zuhanyozni kezdtem vele, akkor a mandula kesernyés illata egészen erősen előjön, ami nem annyira kellemes, legalábbis az én bőrömön nem. Aztán most a poszt megírása előtt elolvastam a Krémmánián mások véleményét az illatról, és rajtam kívül többen írták, hogy magukon már nem tetszett ez az illat, tehát nem vagyok egyedül. 

Összességében tehát örülök, hogy megvásároltam a kollekciót, mert annak ellenére, hogy kicsinek tűnik a tubus, tényleg nem kell belőle sok, sokáig elegendő, nagyon szépen habzik, és rendkívül krémes habja lesz. Azt viszont sajnálom, hogy nem inkább a fahéjas változatból vettem kettőt, mert a mandulás nem lett sajnos telitalálat.

Ti hogy álltok a limitált kiadásokkal? És az Yves Rocher-val?



You May Also Like

0 megjegyzés