Bye-bye 2015 | Év végi összegzés

by - december 31, 2015

Bizonyára már unjátok a blogokon megjelenő évösszegző posztokat, de mikor tekintsen vissza az ember lánya az elmúlt időszakra ha nem év végén. Így ezzel a bejegyzéssel szeretnék egy kis visszatekintést, összegzést elkészíteni, valamint nagyon nagyon boldog új esztendőt kívánni.




Az én és a blog 2015-ös évét is sikeresnek és boldognak gondolom visszagondolva. Ami titeket is jobban érdekelhet az a blog életével kapcsolatos. Még 2015 elején elindult egy közös együttműködés az Avon-nal, aminek hihetetlenül örültem, valamint a Miss Sporty és a Rimmel háza tájáról is kaptam sok-sok újdonságot, amelyeket nagy lelkesedéssel tesztelgettem. Emellett az idei év bejegyzései egytől egyig az új fényképezőgépemmel készültek, ami miatt a minőség is sokat javult, emellett ez az évem volt az első videózós év is. Nagyon élvezem ezt a platformot is, hiszen van olyan, amit sokkal könnyebb elmondani, illetve videón keresztül megmutatni mint szavakba önteni és leírni. Köszönöm nektek, hogy a blogon már 351-en, a Youtube csatornán pedig több mint 2800-an vagyunk, vagytok. A számokról ennyit, hiszen ezt a bejegyzést arra szeretném szentelni, hogy visszatekintsek, illetve tekintsünk az évben elkészült alkotásokra, amelyek a blogon megjelentek.

Bizonyára többen észrevettétek, hogy a körömfestés és a nailartok központi helyen szerepelnek nálam illetve a blogon, az évben igyekeztem sokat fejlődni, gyakorolni és a tőlem telhető legjobb munkákat megalkotni. Biztosan mindegyik manikűrben van rengeteg sok hiba, de kiemelnék néhányat, amelyek nagy kedvenceim voltak. 

 

Az év első Manicute fordulójára készült havas táj inspirálta manikűr. Teljes poszt ITT


Majd márciusból egy hangulatos pasztell manikűr telis tele virágokkal. Teljes poszt ITT


Eléggé elcsépelt párducminta, ami leginkább a színválasztás miatt kedves nekem. Teljes poszt ITT


Nyáron teljes neon őrület volt nálam idén, ezek közül is talán ez volt a kedvencem. Teljes poszt ITT


A neon őrülettel párhuzamban jött a másik körömfestési mániám, ami a különféle gyümölcsök megfestését jelentette körmökre. Emlékeim szerint ti is rendkívül szerettétek őket. Teljes poszt ITT


Ha csak egy, a szívemnek legkedvesebb manikűrt kéne választani, az ez lenne. Elég sokat dolgoztam vele, mire készen lett, sőt a munkálatok elején elég szerencsétlenül is nézett még ki. Végül azonban egy nagyon őszi, csajos manikűr lett belőle, amivel egy manikűr versenyt is megnyertem. Teljes poszt ITT


Végül egy egészen elegánsra sikerült Manikűrvadászos köröm az, amire az idei évből büszkén gondolok vissza. Teljes poszt ITT.

Ezek a manikűrök voltak azok tehát, amik számomra nagyon kedvesek voltak, amikre azt mondhatom, hogy büszke vagyok. 

A másik nagy szenvedélyem a körmök mellett a kész sminkek, amelyekkel szeretek rengeteget pepecselni, új színeket, párosításokat kipróbálni. Ezekből is érkezzen néhány:

 






Remélem, hogy 2016-ban is sokatokkal találkozom még itt a blogon, nagyon köszönök minden kedves kommentet, levelet, megjegyzést, instagram lájkot, feliratkozást. Körbeírhatatlan, hogy mennyire jó érzés mindez nekem. 

Nagyon-nagyon boldog, sikeres, eredményes új esztendőt kívánok mindannyitoknak. :)

Nektek mi volt a kedvenc bejegyzésetek, momentumotok, manikűrötök vagy bármi, ami a bloggal kapcsolatos? :)

You May Also Like

7 megjegyzés

  1. Manikűrök terén nem tudnék egyetlen kedvencet választani tőled, de szerencsére látom, hogy van egy közös nagy kedvencünk, a leveles elegáns mani, amelyet egyszer még úgyis..de tudod! :D
    Engem a vadászatok vezettek a blogodra, de örülök, hogy itt lehetek, mert kincsre találtam itt és mindig várom az új bejegyzéseket. Nem minden érdekel ,mert inkább manikűrökben utazom, de nagyon szeretem olvasni a a tesztjeidet, tartalmasak, igényesek. Sajnos, videót még egyet se tudtam végignézni, a számítógépemnek mostanában nagy falat az ilyesmi, de dolgozom az ügyön, mert nagyon kíváncsi vagyok, milyen lehet élőszóban! :D
    Boldog Új Évet Kedves Niki, további sok sikert! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon-nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen a kedves szavakat :) Nagyon kíváncsian várom a véleményed a videókkal kapcsolatban is, ha egyszer eljutsz odáig :)

      Neked is nagyon boldog és sikeres új évet kívánok :)

      Törlés
  2. Jó összefoglalva látni mennyi szépet alkottál tavaly! Idénre is sok ihletet kívánok, legyen legalább olyan sikeres ez az éved, mint 2015 volt! :)

    VálaszTörlés
  3. Csodálatosak voltak a manikűrök és a sminkek egyaránt. Boldog Új Évet!

    VálaszTörlés
  4. Boldog Új Évet (pár nappal megkésve)!
    Nekem az egyik legnagyobb kedvencem a málnás mani, de nagyon nehéz választani :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked is BÚÉK :)

      Akkor az egy közös kedven, bár rengeteget szenvedtem vele :D

      Törlés