Milani Colour Statement Moisture Matt rúzs | Matte Blissful & Matte Naked

by - február 09, 2016

Bizony, mióta a Milani márka megérkezett kicsiny hazánkba engem sem hagyott teljesen hidegen, sőt. Minden második héten feljártam, nézelődtem, izgatottan vártam az újdonságokat, na meg természetesen a jó kis akciókat. Viszonylag sokáig sikerült ellenállnom a csodaszép képeknek, termékteszteknek, ám 1 hete az történt, hogy minden termékre 20% kedvezmény volt. Ebből gondolhatjátok mi következett...



Talán egy órán keresztül böngésztem a webshopot - hisz jelenleg még csak itt érhetők el a termékek - , mert annyi szépségre bukkantam, hogy muszáj volt kicsit utánuk nézni, szín hű mintákat keresni. Végül 2 matt rúzsra, egy ajakkontúr ceruzára és az ikonikus szemhéjalapozóra esett a választásom, viszont utóbbi kettőt hagyjuk kicsit későbbre. A mai nap főszereplői a csodálatos matt ajakrúzsok lesznek.


Ha kicsit régebb óta követtek, bizonyára nem kell bemutatkoznom és elmondanom, hogy a matt rúzsok rabja vagyok, jelenleg ezeket az ajakra való termékeket kedvelem a leginkább, viszont nagyon nehéz megtalálni azokat a darabokat, amelyek valóban matt finish-el rendelkeznek, tartósak, nem szárítják ki teljesen az ajkakat stb. Az igények tehát nagyok, no de vajon a Milani képes megugrani az általam elvárt akadályokat?


A csomagolás

Mivel 2-3 éve igen csak megszerettem az arany színt magam körül és magamon, ezért kifejezetten tetszik a fényes arany, kocka alakú kialakítás, melynek az alján felbukkan a csomagolás belsejében lapuló szín mintája is. Mint a legtöbb fényes arany, ezüst felület, így ez is rendkívüli módon gyűjti az ujjlenyomatokat, ami zavar ugyan, de nem ez alapján dől el, hogy szeretem e vagy sem. 3,97 gramm termék lapul a fémes külcsínen belül, amiért 1990 Ft-ot kell fizetnünk. ( 20% kedvezménnyel 1590 Ft )



Textúra, állag

Ez számomra a legérdekesebb tulajdonsága. Hogy miért? Mert ahhoz képest hogy matt ajakrúzs nagyon könnyedén siklik az ajkakon, és egy furcsa, megmagyarázhatatlan púderes jellegű érzetet hagy maga után, ami nagyon kellemes. Szinte észrevehetetlen az ajkakon. Természetesen fontos az ajkak hidratálása, de nem szárítja különösebben azokat. Mivel csak annyira krémes, hogy szépen, foltmentesen fel lehessen vinni, ezért nem kell félnem nap közben attól, hogy kimászik a szám körvonalán kívülre, ezen kívül ajakkontúr használatát sem érzem fontosnak, legalábbis ezeknél a visszafogottabb árnyalatoknál, mert szépen megrajzolható velük az ajak körvonala. 



Tartósság, pigmentáltság

"Sajnos" ezen a ponton sem találok semmi kifogásolható dolgot, amit meg kell osztanom veletek. Maximum 2 rétegben szoktam felvinni az ajkaimra. Ez után egy egységes, folt mentes, erősen pigmentált ajkat kapok. Mivel matt, így a tartóssága is átlagon felüli, legalábbis ha a klasszikus, átlagos rúzsokhoz hasonlítom. Az ivást kitűnően bírja, illetve az evést is meglepően jól. Különösen tetszett, hogy e két árnyalat esetében ivás közben nem fogta meg a poharam szélét sem. 5 órát szépen kibírt, sőt még utána is látszódott a színből az ajkaimon valamennyi, természetesen ekkor már nem annyira intenzíven, de legalább egységesen. Hisz nem morzsolódott vagy vált le darabokban, nem ült bele a ráncokba és nem kenődött el.



Az általam választott két árnyalat

Mivel a hétköznapokon szeretem a visszafogottabb, nem extrémen élénk ajkakat, ezért két természetesebb árnyalatra esett a választásom. A teljesen természetes Matte naked egy rendkívül jól kombinálható és hordható nude, ami inkább kissé barnás. Erőteljesebb szemsminkekhez is jól párosítható, ám a mindennapokban akár egy tusvonallal is megállja a helyét. A Matte Blissful árnyalat ezzel ellentétben egy barbie rózsaszín, némi "piszkossággal", ami segít abban, hogy ne legyen túl hivalkodó vagy közönséges. Ez az a fajta világos rózsaszín, ami elegáns, nem túl kihívó, de mégis mutatós, fiatalos.

Mivel nálam nem maradhatnak el a színminták, ezért most nézzétek hogy mutatnak az ajkakon:

Matte Blissful

Matte Blissful

Matte naked


Összességében annyit tudok elmondani, hogy jelenleg a kedvenc rúzsaimmá léptek elő. Rosszat keresve sem találtam. Talán csak annyit, hogyha egy ezressel olcsóbb lenne felvásárolnám az egész színskálát. :D ( Viccet félretéve, abszolút megérik a teljes 1990Ft-os árat. ) Rendkívül megszerettem az általam választott színeket, a tartósságot, az egyszerű kezelhetőséget, a pigmentáltságot. Azt hiszem ha annyit írok zárásként, hogy mióta megvannak csak ezeket viselem, nem kell tovább ragoznom a rajongásomat irántuk. Jelenleg a kedvenc rúzsaimmá léptek elő.

You May Also Like

6 megjegyzés

  1. A Naked nekem is nagyon tetszik. Köszi a tesztet, nagyon hasznos volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kis szép árnyalat annak ellenére hogy visszafogott :)

      Törlés
  2. A Naked-et én is megrendeltem korábban, de rögtön meg is váltam tőle, mert úgy néztem ki vele, mint egy hulla, borzalmas volt, de neked jobban áll. Ez a rózsaszín nagyon tetszik, én még egy krém finisű rúzst rendeltem, azt nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mostanában nagyon "matt-rúzsos" lettem, úgyhogy én egyértelmű, hogy ezek közül válogattam. Egyébként mint minden sminkterméknél, így itt is borzasztóan sokat számít, hogy az adott személynek jól áll e az a szín, mert lehet bármilyen jó a formula vagy a tartósság. :( Sajnálom, hogy neked ez a Naked nem jött be.

      Törlés
  3. A Naked nagyon szép. Lehet hogy megrendelem. :)

    VálaszTörlés