Morphe 35W paletta

by - január 25, 2016

Talán tudjátok rólam - ha nem, akkor most gyorsan elmondom -, hogy én nem az a lány vagyok, aki a hétköznap reggeleken feldob egy szempillaspirált és kész. Szeretek reggelente suli előtt is több időt szánni a sminkemre, és szinte mindig szemhéjpúdert használni. Nem azért, mert nem lépnék ki az utcára minimál sminkben, hanem azért, mert feldobja a reggelemet maga a sminkelés folyamata. Ezért is nézelődök időről-időre új szemhéjpúderpaletták után, mert azokból sosem lehet elég. Egy ilyen "nézelődés" következménye lett a mai nap főszereplője is.







A Morphe paletták leginkább azoknak lehetnek ismerősek, akik külföldi beauty guru-kat is követnek, ők ugyanis nagy számban használják a márka termékeit. A sok sminkvideó, amiben ezeket használják bizony a hatalmukba kerítettek. Láttam, hogy nagyon pigmentált, jól kihasználható színek. Ami eddig közém és közé állt, az a magas postaköltség volt, amit nem voltam hajlandó kifizetni érte, bármennyire is vágyakoztam utána már évek óta. Most viszont értesültem róla, hogy a Beautybay.com oldalon ingyenes szállítással lehet az enyém. Nos, nem kellett több. Már csak azt kellett kiválasztanom, melyik színösszeállítást is szeretném. 



Nem volt könnyű választás, hiszen hihetetlen sok gyönyörű 35 színből álló paletta van készleten, végül a 35W mellett döntöttem. Leginkább naturális színek vannak benne, emiatt a hétköznapokon tökéletesen ki tudom használni, emellett vannak benne meleg és hideg tónusú árnyalatok is. 



Nem kedvelem azokat a sok színből álló palettákat, amelyek annyira natúr vonalon mozognak, hogy több egymásra annyira hasonlító színt látok bennük, hogy már már azt mondom rájuk, egyformák. Az ilyesmi színösszeállításokat viszont rendkívül kedvelem, mert nem unalmas, és még csak véletlenül sincs benne két azonos árnyalat. Matt barna is pontosan annyi van benne, amennyi szükséges: világos, sötét, hideg tónusú, meleg tónusú, szürkés, vöröses, metál fényű. Ennél több nekem nem is kell, főleg úgy, hogy nem ez az egyetlen barna színeket is tartalmazó palettám. :) 



A paletta színeit körülbelül fele-fele arányban tudnám két részre osztani, hiszen körülbelül 19 szatén fényű, metál, illetve 16 matt szín található benne. Előbbiek ugyan önmagukban is szuperül pigmentáltak, de a teljes intenzitás eléréséhez érdemes nedves ecsettel használni őket. Amit még fontos lehet tudni erről a palettáról, hogy az egyes pan-ek mérete nagyobb mint a Sleek paletták esetében. Így kapunk tehát 35 db csodaszép, nagy méretű színt 7000 Ft-os áron, amire nem csak Amerikában, de Magyarországon is azt tudjuk mondani, hogy megéri, hiszen 1 színért 200Ft-ot fizetünk. 

Eddig annyit beszéltem a színekről. Most sok-sok kép következik, ahol minden egyes árnyalatot közelebbről is megvizsgálhattok. Mindegyikről készült színminta is, amelyeket vékony réteg alapozóra kentem fel.


1. sor

2. sor

3. sor


4. sor

5. sor



Ugye, hogy csodálatos, pigmentált színekről van szó? Nem is tudnék kedvencet választani, mert mind csodaszép, de ha mégis néhányat ki kéne emelnem, akkor az 1. sor 4., 5., a 2. sor 4., 7., és a 4. sor 3. és 4. színét említeném. 








Jelenleg 2 hónapja használom szinte folyamatosan ezt a palettát, mert egyszerűen imádom. Úgy gondolom, hogy 7000 Ft-ot nagyon megért ez a 35 szín, emellett pedig elképesztően szuper minőséggel dolgozhatunk. A színek szépen pigmentáltak, nem porolnak vagy potyognak, rendkívül jól kombinálhatók, szépen építhetőek, satírozhatóak. A matt és a fényes színek is nagyon finom kissé krémesen por állagúak, nem beton keménységűek. Ha eddig gondolkodtatok volta a beszerzésén, akkor remélem sikerült meghoznom hozzá a kedveteket, ugyanis szuper paletta, valóban megéri az árát. :)

You May Also Like

10 megjegyzés

  1. Uhhh ez csodás! *.* Én is szemezgetek a palettáikkal egy ideje. :)

    VálaszTörlés
  2. Ú, az a sötétlila árnyalat de gyönyörű! Csodaszép ez a paletta *.*

    VálaszTörlés
  3. Annyira gyönyörű ez a paletta! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép színek vannak benne, én is gondolkodtam már a rendelésen, de a hidegebb árnyalatokat jobban szeretem magamon, és ebben a melegebb színek uralkodnak. A többi palettájuk (ami elérhető Beautybay-en) pedig túl színes a jelenlegi ízlésemnek. :D
    Egyébként a 3. sor az abszolút kedvencem, és az 5.sor közepe. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ez nem az a tipikus hideg árnyalatokat tartalmazó paletta. Persze van benne néhány ilyen jellegű szín, de nem az az uralkodó benne. Az 5. sor közepe egyébként nálam is nagy kedvenc :)

      Törlés
  5. A 3.sor kozeptajt lévő lila elkepeszto!!! A kezeden jóval sötétebb, mint a palettaban.... Azelőtt nem nagyon hallottam morphe palettakrol, de azt hiszem, ideje szetneznem😇.... Mindig ez van, nen nintha nem lenne ezer és ezer különböző kategóriájú palettam :( (miss rosetol kezdve guerlanig..) de palettabol sosen elég😀😇

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez a szín valóban érdekes, mert tényleg sötétebb lesz a bőrön. Örülök, hogy sikerült megismertetnem veled a palettát, mert szerintem szuper vétel volt, illetve lesz :D

      Törlés