Avon Mr & Mrs Frosty habfürdő páros

by - január 14, 2016

Mint bizonyára azt sokan tudjátok, télen, illetve a hűvösebb ősi estéken rendkívül szívesen merülök a forró, hatalmas habok közé esti lazítás gyanánt. Ezért is örülök mindig, ha ilyen téren újdonságokat próbálhatok ki. Bizonyára nem nálam látjátok őket először, ennek ellenére szerettem volna megírni róla a bejegyzést, hiszen tudjátok, több szem többet lát. ( Vagy inkább több bőr többet érez ?! :D )





Mielőtt belekezdenék a részletes tesztbe, szeretném felhívni a figyelmeteket, hogy az eredetileg 990Ft-os darabáron kapható hóemberes cukiságok a januári katalógusban 449Ft-ért vásárolhatóak meg. Hát nem szuper?

Mint szerintem mindenkit, így természetesen engem is először az extra cuki tubus fogott meg igazán. Nagyon masszív, jól záródó, 250 ml-es műanyag flakon, ami különösen a téli időszakban a fürdőszoba dekorálására is kitűnő. A kádban nagyon hamar felhabzik, nem jelentéktelen habgalacsinok, hanem mutatós vattacukor szerű habcsókok keletkeznek. Hidratáló hatás nálam nem különösebben jelentkezik, jobban mondva egyáltalán nem. A hab nem krémes, inkább csak olyan átlagos, ami után bizony elkél a testápoló.


Mrs. Frosty

A páros fűszeresebbik tagja. Nagyon szeretem az alma illatot az év bármely szakában, így nagyon örülök, hogy fűszerekkel megbolondított illatot találtam a női hóember belsejében. Nekem a kisebb fürdőszobát szépen belengte az illat, azonban a bőrön nem érződött már a fürdés után.


Mr. Frosty

Azt hiszem kettejük közül a fiúcska a kedvencem. Eredeti illatleírását tekintve fűszeres áfonya és narancs, viszont az én orrom ezt bizony narancsos gumicukornak érzi. Ami sajnos nagy hiba, hiszen este veszélyes ha az ember ilyen illatokkal árasztja el a fürdőt. 

Összességében egy nagyon aranyos , szívet melengető páros, amit akciós áron kifejezetten ajánlok nektek kipróbálásra, a teljes ára talán egy picit túlzás.

You May Also Like

0 megjegyzés