The Body Shop téli limitált illatú testvajak | Cukormázas alma, havas szilva és deres áfonya

by - január 18, 2016

Bizony, bizony. Mióta nyáron először beszabadultam a TBS üzletbe, azóta nincs megállás, különösen ami a testvajakat illeti. Az első próbálkozásom a barackos illat volt, ami annyira szuper hidratáló tulajdonsággal büszkélkedett, hogy nehezemre esik azóta bármi más testápoló készítményt használnom. Ezért is vált egyértelművé számomra, hogy bizony karácsony előtt beruházok mindhárom téli, limitált illat testvajára.  





Bár már javában a British Rose illat körül kering mindenki, szeretnék beszámolni a téli illatokról, hiszen most akciózzák őket a webáruházban és az üzletekben is egész januárban, így ha most kedvet kaptok hozzá, akkor még hozzájuthattok. Karácsony előtt nekem úgy sikerült hozzájutnom a 3 kis vajhoz, hogy összecsomagolva, díszdobozban árulták őket. Így jobban kijöttem, mintha a 3 illatot külön-külön vásároltam volna meg. Darabjuk teljes áron 1990Ft. Ez az egyetlen olyan tulajdonsága a márkának és ennek a terméknek, amitől kicsit húzom a szám, hiszen nagyon nem olcsó. 


Viszont a hidratálásával kapcsolatban nem lehet okom panaszra, emiatt képes vagyok érte kifizetni a magasabb árat, elvégre egy kis kényeztetés mindenkire ráfér. :) Én általában a téli hidegebb napokon is kétnaponta használom őket, mert bár száraz a lábam, kezem ebben az időszakban, a TBS vajai annyira gazdagon táplálnak, hogy nem érzem szükségét a napi kenegetésnek. Ennyi használat mellett pedig szerencsére elég sokáig kitartanak. Mielőtt az illatokról, és ezekhez tartozó különlegesebb tulajdonságokról írnék, szeretném megjegyezni általánosságban róluk, hogy bár van közöttük olyan ami kicsit hígabb, illetve olyan is ami jóval sűrűbb, nagyon gyorsan beszívódnak és valóban nem hagynak maguk után zsíros, olajos vagy netán ragacsos érzetet. 


Cukormázas alma

A legelső illat, amit használatba vettem. Annyira belelendültem, hogy eszembe sem jutott, hogy le kéne fotóznom a blogra, így őt már érintetlen formájában nem sikerült megörökítenem, a többi illatnál még időben kapcsoltam. 
Magáról az illatról elég nehéz eldönteni, hogy karácsonyi/téli e vagy sem, hiszen nem egy tipikus fűszeres vagy fanyar illat, hanem ennek épp az ellenkezője. Egy lédús, mindenképpen zöld alma illat, ami bizony jó adag cukrossággal párosul. Ennek ellenére én ezt használtam az ünnepek alatt. A 3 illat közül egyértelműen ez a legédesebb, sőt tulajdonképpen ez az egyetlen, amire azt tudom mondani, hogy édes. Az állaga inkább kicsit lágyabb, a barackos TBS testvajhoz képest legalábbis mindenképp. Ezt nem kell a kezünk között melengetni, hogy könnyebben kenhető legyen, ennél sokkal krémesebb verzió. Az esti használat után egyébként fantasztikusan belengi a szobát, illetve a bőrömön is hosszú órákon keresztül érezhető a nem túl tolakodó, ( az én ízlésem szerint ) nem túl émelyítő cukros alma illat.


Deres áfonya

Mivel áfonya, ezért nem is kérdés, hogy ez a legfanyarabb illat. Talán engem nem a karácsonyra, sokkal inkább a téli időszakra emlékeztet, ezért inkább januárban kezdtem el használni a hűvös, hóeséses estéken. Akkorra viszont rendkívül kellemes és jóleső illat. Különös, hogy a kék áfonya illatát a márkának kifejezetten kellemetlennek ítélem meg ( tudom, nagyon sokan szeretik ) , ez viszont teljesen más annál, számomra sokkal szimpatikusabb. Azt hiszem jó, hogy csak egy kis 50ml-es tégellyel rendelkezem belőle, a 3 illat közül talán ez passzol hozzám a legkevésbé. Természetesen nagyon szívesen használgatom, mert rendkívül jó, szintén kicsit hígabb, olvasztott vaj jellegű állaga van, ami nagyon gyorsan beszívódik és táplált, puha bőrt hagy maga után.


Havas szilva

Óóó igen, a márka idei (pontosabban már tavalyi ) újítása a téli illatok terén. Karácsony előtt tőle volt hangos az Instagram, Krémmánia, Blogger stb. Mindenki a fantasztikus illatról áradozott, hogy mennyire jól el lett találva. Mit ne mondjak, engem is lázba hozott ez a hatalmas izgalom körülötte. Nem véletlen. Nagyon különleges illat, ami picit édeskés, de érződik egy kellemes fanyarság is benne. A szilva illat hallatán a lelki szemeim, illetve inkább a lelki orrom előtt egy sokkal édesebb, már-már túl cukros illat jelent meg, ami szerencsére kicsit sem hasonlított a valódi tégelyben lapuló termékhez. A három közül, mint sokaknál, így nálam is ez lett a legnagyobb kedvenc, egyéb tulajdonságaiban hasonló az előző illatokhoz, jól táplál, könnyen beszívódik, kellemes a használata.

Összességében tehát amit olvashattátok, nagy rajongója lettem a márkának. Azt nem mondom, hogy mindent innen vásárolok, amit csak lehet, de a testvajak mellett igenis kitartok, mert ezekben eddig még sosem csalódtam sem én, sem pedig a bőröm.

Ti hogy álltok a TBS testvajakkal? Próbáltátok a téli limitált illatokat?

You May Also Like

6 megjegyzés

  1. Nekem az almás a favoritom, pechemre idén volt utoljára :D még szerencse, hogy egy nagy tusit félre tettem belőle, 2016 végére.
    Az áfonyás elmegy, a Havas szilva nagyon nem jött be, azt Páromnak adtam, hogy használja el, mert neki viszont nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is megvan a cukormázas alma,a többi nincs sajnos, de én nem igazán értem mi ez a hype körülötte :S :( nekem valahogy jó-jó de semmi extra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyunk egyformák, én és a bőröm nagyon szeretjük őket :)

      Törlés
  3. Nekem a cukormázas tusfürdőben van meg, annyira imádom az illatát, de az nem marad tartós illatú a bőrön :( A testvajaik lázában egyébként én nem égek, valószínűleg azért mert nekem túl sok a hidratáló hatása, szerencsére a bőröm általában normál, nem száraz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt sajnálom, hogy a tusfürdője nem olyan tartós. A testvajakat pedig egészen biztos, hogy azért érzed túl soknak, mert nincs szüksége a bőrödnek ekkora táplálásra, szerencsére :) Én ugyanezt sajnos nem mondhatom el.

      Törlés