Colourpop mono szemhéjpúderek

by - november 10, 2016

Még szeptemberben csodaszép csomaggal csengetett a postás, ami nem volt más, mint a Colourpop rendelésem. A csomagocska tartalma volt 2 folyékony rúzs, melyekről már írtam bővebben néhány héttel ezelőtt. Mostanra kellően sikerült kitapasztalnom, hogy a rúzsok mellett lapuló 4 szemhéjpúder hogy muzsikál, érdemes e őket egyáltalán megrendelni vagy sem.  



A márka mono szemfestékei egyre szélesebb körben terjednek, így keltették fel az én érdeklődésemet is, hiszen a rendelésem leadása előtt szuper dolgokat olvastam, hallottam és láttam róluk. Első körben úgy döntöttem, hogy választok két hétköznapibb és 2 sötétebb színt, ami alkalmakra, erősebb sminkek elkészítéséhez is tökéletes.



Elsőként ejtsünk egy pár szót a csomagolásról és a kiszerelésről. A folyékony rúzsokkal ellentétben, a mono szemhéjpúderek kinézete nekem nem tetszik. Bár kemény, masszív műanyagból készült, így praktikusság szempontjából nincs vele gondom, viszont ez a fehér, kissé vaskos külcsín számomra nem bejövős. Viszont ami tetszik, hogy végre egy márka, ahol a mono szemhéjpúderek kinyitásánál nem felpattintani kell a csomagolás tetejét, ezzel letörve a körmömet, hanem kényelmesen le tudom csavarni azt bármikor és bárhol is legyek. A tégely 2,1 gramm terméket tartalmaz, amelyet 5$ értékben lehet megvásárolni a márka webshopjából. (INNEN)



A kupak letekerését követően egyből elénk tárul a jellegzetes, sokak által ismert bordázott felület, ami leginkább egy méhkaptárhoz hasonlít. Néhány napig nem is mertem belenyúlni, csak gyönyörködtem bennük. ( Ekkor készültek a képek is, hogy még érintetlenül megcsodálhassátok őket ti is. )


Mikor végre rávettem magam arra, hogy kipróbáljam ezeket a szépségeket, rájöttem, hogy ezek jóval többet nyújtanak egy egyszerű szemhéjpúdernél. A textúra elképesztő. Hihetetlenül bársonyos, és már-már krémes jellegű. A hozzá kapott tájékoztató füzetben fel is hívják a figyelmet arra, hogy figyeljünk rá, hogy mindig gondosan csavarjuk rá a tetőt, mert idővel veszthet ebből a fantasztikus állagból. Emiatt a legegyszerűbb ha ujjbeggyel visszük fel a szemhéjra, illetve mivel én ezt a módszert reggelente túl macerásnak találom, így egy rövid szálakból álló, tömör ecsetet használok, ami tökéletesen felviszi a színeket, még úgy is, ha teljesen szárazon nyúlok bele. Ha netán egy picit benedvesítem az eszközömet, akkor igazán fénylő, metál finist érek el vele.


Elegendő egyetlen réteget felvinni belőlük. Ha nedves ecsettel viszem fel, akkor tapasztalataim szerint tartósabbá válik, hiszen picit rászárad a szemhéjra. Szemhéjalapozót mint mindig, így esetükben is használok annak érdekében, hogy akár reggeltől estig mozdulatlanok maradjanak. Most pedig nézzük az általam próbált színeket picit közelebbről:



Sequin

Az interneten látott képek alapján nekem picit rosegoldosabb jellegűnek tűnt, viszont valóságban sokkal inkább rózsaszínes árnyalat, amely egyébként apró csillámokat is tartalmaz, így talán a 4 szín közül ez a legkevésbé alkalmas a szolid hétköznapi sminkek kellékeként. No ez nem azt jelenti, hogy nem szoktam sulis napokon használni, hiszen néhány matt barna színnel elsatírozgatva egy különleges, és mutatós szemsminket készíthetünk vele. (lejjebb mint a 4 árnyalatról találtok színmintát)



Game face

Ebben az árnyalatban voltam a legbiztosabb. Ez tetszett a leginkább, mikor végigböngésztem sok-sok képet. Talán ennek van a leginkább fémes finise, az alapszín pedig egy csodás meleg bronz, igazi őszi árnyalat.A szín mélysége és enyhe rezessége elképesztő. Az egyik kedvencem.



Bae

A pan-ben ugyan egy sötétkék színnek tűnik, valójában egy sötétlila alapszín, telis-tele kék csillámokkal, amelyek egy érdekes duochrome szerű látszatot kölcsönöznek ennek az árnyalatnak. Egy füstös smink tökéletes alapanyaga lehet.



Partridge

Az igazi duochrome árnyalat, amely a zöld és a barna szín között mozog. Az általam megszerzett színek közül eddig őt vettem elő, és használtam a legtöbbször. Magában is, de egy matt barna szemhéjpúderrel feldobva igazán tökéletesen mutat. 





Végezetül itt láthatjátok mindazon árnyalatokat, amelyekről az előbbiekben írtam nektek. Száraz ujjal, egyetlen húzással, a sima kézfejemre. ( Nem használtam alapként alapozót vagy korrektort. )



Partridge szín élesben, egy hétköznapokon viselt sminkben


Game face élesben

Összességében mit is mondhatnék még? Rendkívül megkedveltem ezeket a szemfestékeket. Bár régebben kifejezetten szerettem, ha a szemhéjpúderek palettában vannak, viszont az utóbbi időben vadászom a picit különlegesebb monokat, és szerintem ezek közé tartozik a Colourpop márka is. Tetszik, hogy hatalmas a színválaszték és kitűnő a pigmentáltság.

Nektek van tapasztalatotok a márkával kapcsolatban? Van kedvenc szemhéjpúderetek?

You May Also Like

5 megjegyzés

  1. Hú ezek nagyon szépek! És klassz kis sminket készítettél vele! :)

    VálaszTörlés
  2. Telefonról vagyok, tehát előre is elnézést az esetleges hibákért. :)
    Gyönyörűek! A bae különös szerelmem. Azelőtt rn is csak a palettak felé hajlottam, monom talán 2-3 db van csak, de a colourpoppok már az én fantazianat is birizgaljak egy ideje. És ár érték arányban is abszokut megeru, úgy gondolom. Azt hiszen, én is leadok egy rendelest:D hasznos poszt volt, a sminkjeid pesig csodasak. Én a bae-val is szeretnék majd egyszer látni:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz a Bae árnyalattal is smink, ebben biztos vagyok :) Ha a blogon nem is, de az Instagramon vagy a facebook oldalamon biztosan :)
      Örülök, hogy hasznosnak találod a bejegyzést, és hogy felkeltettem az érdeklődésed ezekkel a csodás szemhéjpúderekkel. :)

      Törlés