Carli Bybel paletta

by - október 26, 2016

Egy blogger vagy vlogger által megálmodott termék úgy gondolom, hogy nagy eséllyel lehet tetszetős és szuper. Sok esetben érzem úgy, hogy az, aki napi szinten sminkel, és komoly hobbija a sminkelés, jobban látja, hogy miből van esetleg hiánycikk a piacon, vagy melyek azok a színek, árnyalatok, amelyeket szívesen használnak a csajok mostanság. Ezért fűztem nagy reményeket Carli Bybel palettájához, melyet a BH Cosmetics-el együttműködésben hoztak létre. 


A paletta tudomásom szerint magyarországi webshopból nem beszerezhető, így a BH Cosmetics külföldi weboldaláról vásároltam. (Link ITT) Mivel tudomásom szerint limitált ideig elérhető paletta, ráadásul most 27% kedvezménnyel vásárolható meg, így nem gondolkodtam rajta sokáig. Rengeteg pozitív, öt csillagos értékelés érkezett rá, sok-sok jót olvastam róla.



Az elképzelés, miszerint a paletta 10 szemfestéket és 4 highlightert tartalmaz, szerintem remek. Manapság szinte mindenki highlighter lázban ég. ( Jó oké, most biztos páran felhördültetek, hogy ti nem, de ne aggódjatok, csak idő kérdése. ) Az i-re azonban a pontot mégiscsak a színek és a minőség teszi. 



Néhány szóban azért térjünk ki a külsőre, a csomagolásra, utána folytatom az izgi rész, ígérem. :) Az igényesség és az elegancia valamint a csajos megjelenés az a 3 kifejezés, amivel a leginkább tudnám jellemezni a külsejét. Tetszik. Továbbá az is, hogy kapott egy szép nagy tükröt. Viszont sajnos a papírból készült csomagolás miatt nem áll meg magától a teteje, ott, ahova beállítom, így a tükör szinte mondhatni kihasználhatatlan. 



A színek viszont sokak számára vonzóak lehetnek. Beszéljünk elsőként a szemhéjpúderekről. Tetszik, hogy nem nagyon extrém színeket tartalmaz, hisz egytől egyig telepakolták hétköznapokon is tökéletesen kihasználható árnyalatokkal. Csillámos színeket egyáltalán,  fémes, metálos és matt finiseket viszont annál többet találunk benne. Bár van néhány, a mindennapokon, sulis napokon jól kihasználható palettám, úgy éreztem, hogy ez teljes mértékben elfér mellettük. Nincs tele unalmas, minden palettában megtalálható matt barnákkal, és hasonló tucatszínekkel. A mályvás, rózsaszínes, bronzos árnyalatok miatt számos sminkvariáció készíthető vele. 

A felső sor színei
A színminták minden esetben vékony alapozórétegre, egyetlen húzással készültek. Mivel sokan dolgoznak valamilyen sminkalapon, ezért úgy gondolom, hogy így a leginkább élethűek a színek. Mikor belenyúltam az egyes pan-ekbe, nagyon selymes, bársonyos érzés fogadott. Az egyetlen szín, amivel kapcsolatban érzek némi kivetni valót, az a legelső matt vajszín. Egyáltalán nem mondanám láthatatlannak, használhatatlannak pedig végképp nem. Erőteljes szemöldökcsont vagy belső szemzug kiemelésre viszont nem alkalmas. Leginkább satírozáshoz szoktam használni. A mellette található kellemes, szatén fényű babarózsaszín egy jegesebb, hidegebb tónusú árnyalat, szuperül pigmentált. Ezt követően 3 matt szín található, melyek közül 1 nagyon kellemes sötét drapp, a másik kettő pedig mályvás lilás. Ezek mindegyike tökéletes a mélyítővonalba, pláne akkor, ha hasonlóan hozzám, ti is unjátok kicsit az egyszerű barnákat erre a területre alkalmazni. 


Az alsó sor viszont már kizárólag fémes színeket tartalmaz, melyek közül az első ( a színminták közül az utolsó) egy teljesen behatárolhatatlan árnyalat, Olykor egyértelműen pezsgő, máskor teljes mértékben rózsaszín, viszont van olyan is, hogy épp a kettő között helyezkedik el. A mellette levő sárgás arany talán egy klasszikusabb, több palettában megtalálható szín, a pigmentáltsága viszont továbbra is makulátlan, így nagyon szeretek vele dolgozni. Végül 3 sötétebb, őszi szín kapott még helyet, a legutolsó sötétbarna tökéletes mélyíteni, valamint a szempillatövekbe. Hogy hiányzik e a fekete? Számomra biztosan nem. Nagyon ritkán használok feketét, valamint annyi palettámban van már, kár lett volna bármelyik színt is egy uncsi, mindennapi árnyalatra cserélni. 



A highlighterek. Nos, van itthon jó néhány árnyalatom belőlük, így a közeljövőben nem terveztem hasonló termékeket vásárolni. Ennek ellenére nem bánom, hogy helyükre nem került mondjuk még több szemhéjpúder vagy esetleg pirosító. Mikor kipróbáltam ezeket a színeket, elállt a szavam. Bár eddig por állagú highlighterek közül nem próbáltam drágább darabokat, azt kell mondanom, hogy így képzelem el azokat is. Jó a Lovely, jó a Catrice, de ez azokhoz nem hasonlítható. Annyira selymes, finomra őrölt, elegáns. Tökéletesen pigmentált. Csillámokat még csak véletlenül sem tartalmaz, az orcákra felvíve mindösszesen egy csodálatos fémes színt láttok majd.


A színmintákat sikerült ügyesen, fordított sorrendben felfestenem, de szerintem egyértelmű melyik melyikhez tartozik. A legvilágosabb mindenképp egy hideg tónusú, jeges rózsaszín. A világos bőrön tökéletesen mutat. Mellette található egy pezsgőszín, ami a meleg tónusú, akár kissé lebarnult bőrön szuper, viszont elég világos ahhoz, hogy az én világos bőrömön is jól mutasson. Ezt többször kevertem már a mellette található aranyos, enyhén bronzos árnyalattal, külön a 3. szín a téli bőrszínemhez talán egy picit sötét. Az utolsó barnás bronz pedig kifejezetten nyáron, mint egyfajta bronzosító remekel majd (remélem). 

 
A minták egyetlen húzással, egy vékony alapozórétegre készültek.


Összességében mit is mondhatnék, mint azt, hogy ha tehetitek, akkor rendeljétek meg magatoknak. Az árát szerintem teljes mértékben megéri. Szuperül kihasználható paletta, jó minőséggel, szép pigmentációval. Mostanság a mindennapi sminkem vele készül, a benne található highlighterek azok, melyeket még a szemhéjpúdereknél is jobban imádok és többet használok.

You May Also Like

6 megjegyzés

  1. hát nem tudom.. :/ szép-szép, de engem valahogy nem vett meg kilóra. az utóbbi időben azt vettem észre, hogy 10ből 1 paletta csak, ami nem hétköznapi színeket tartalmaz. persze, ki ken fel magára hétfő reggel kék lila rózsaszín füstös szemeket, aláírom. :D de szerintem már a földszínekkel Dunát lehet rekeszteni. szép a paletta, szépek a színei, a pigmentáltság is rendben van, de számomra valahogy hiányzik belőle a SZÍN.. én legalább 1 erőteljesebb lilát, vagy burgundit beletettem volna, hiszen visszafogottan elsatírozva még az is elmegy a hétköznapokon :)


    viszont komolyan a hivatalos honlapról rendelted? én nem is értem, akartam regisztrálni néhány hete, de az ország kiválasztásánál nem szerepelt MO. :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor neked most az erre szánt pénzed megmarad és tudod másra költeni :D Teljesen igazad van abban, hogy szinte minden paletta a hétköznapi viseletekre megy rá, ami talán nem véletlen. Olyan palettát én személy szerint nem is szoktam venni, ami egytől egyig csak durva színeket tartalmaz, mert egyszerűen nem tudom kihasználni. Amennyi erőteljes színem van, az eddig nekem elég ahhoz, hogy alkalmakkor erősebb sminket készítsek, viszont elmondásod szerint látom, hogy ezt a palettát most nem neked találták ki :)

      Igen, a hivatalos oldalról rendeltem, és most kipróbáltam, még mindig lehet választani Magyarországot :)

      Törlés
  2. hupsz, még annyi lemaradt az előző kommentemből, hogy lesz majd egyszer smink kollekciós videó, vagy esetleg néhány fotó? :} van egy fura betegséfem, hogy imádom nézegetni, másnak a rendszerezett kis kollekcióját, ötleteket gyűjteni, vagy csak vágyakozni:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem ígérek semmit. Sajnos a sminkkollekciómat nem mondanám rendezettnek, kicsit kesze-kusza. Ha lesz olyan elrendezési forma, amit már szívesen mutogatok, akkor lesznek ilyesmi képek akár videó is :)

      Törlés
  3. Pinkpanda.hu-n elérhető 8-9 ezer között mozog most,de volt egy akció így szerencsésen megrendeltem 4450ért...Kíváncsi vagyok..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj igen, most már Pink Pandán is elérhető, igaz. Viszont a poszt 1 éve íródott, és akkor még csak külföldről lehetett megrendelni, viszont eredeti áron a Pink Panda iszonyatosan drágán kínálja. Így féláron nagyon jól jártál vele, szerintem nagyon fogod szeretni. :) Én ez alatt az 1 év alatt iszonyatosan sokat használtam :)

      Törlés