50 shades of grey | Bajszos körmök

by - október 10, 2016

No ha nem is ötven, de igyekeztem minél több árnyalatát megjeleníteni a szürkének a mai manikűrben. Számomra is hihetetlen, de ezidáig egyetlen szürke körömlakkom sem volt, idén nyáron pedig sikerült háromra is szert tennem. Mivel azonban ez a szín kicsit sem a nyári forró napokhoz illik, ezért türelmesen kivártam a ködös, hűvös őszi napokat, hogy felkenhessem őket.




Sajnálom, hogy ez a bajusz minta nem nekem jutott eszembe ilyen formában, hiszen mér ezer éve lementettem talán Instagram-ról egy hasonló bajuszmintás manit. A színeket átvariáltam, illetve a bajuszok formáját is, de az ötlet, hogy több különféle bajuszkát fessek a körmeimre nem az enyém sajnos. Ennek ellenére nagyon élveztem az elkészítését, és a végeredményt is jópofának és abszolút hordhatónak gondolom.


Úgy gondoltam, hogyha már szürke manikűr, akkor a mintákat sem fehér, hanem egy nagyon világos szürke lakkra festem, ami egyébként az Avon Gel shine kollekciójából származó darab. Ehhez társult a Golden Rose Rich colour 102-es árnyalata, ami egy sötét egérszürke, ezekhez pedig mint mindig, így most is párosítottam egy csillámos lakkot, ami ebben az esetben nem is csillámos, hanem holografikus, mégpedig a Colour Alike Sinner Lady árnyalata.


A minta elkészítése olyan szempontból nem bonyolult, hogy nem kell egyforma bajuszkákat festeni, hiszen ebben az esetben tényleg az a cél, hogy minél különbözőbbeket ki tudjunk találni. A probléma csak annyi, hogy "egy párnak" viszont baromira szimmetrikusnak kéne lennie. Persze, tudom, tudom, a férfi bajusz sem száz százalékban szimmetrikus, ( úgy, ahogy a szemöldök sem, ugye csajok? :D ) viszont ennek ellenére a körmök szerintem úgy néz ki jól, ha egyforma a két oldal. 






Nektek hogy tetszik? Ti szeretitek a szürke lakkokat?

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Nekem nagyon nem tetszik a bajusz, mint dísz, de szépen megcsináltad a manit, meg a lényeg, hogy neked tetsszen. A szürke színek nagyon jók, szép árnyalat mindegyik. Nekem csak kettő van, nem számítva az ezüstöket, egy világos meg egy sötét Golden Rose.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alapvetően én em vagyok oda egyáltalán a bajusz mintáért, de körmökön valahogy elviseltem, sőt, körmökön tetszett :)

      Törlés
  2. Nagyon szép! Jók ezek a színek. :)

    VálaszTörlés