Őszi manikűr | Levélhullás

by - szeptember 28, 2016

Az ősszel hulló színes falevelek olyan csodálatos látványt nyújtanak. Azt hiszem nem én vagyok az egyedüli, akit elvarázsolnak és akinek melengetik a szívét. Emiatt nem is kérdés, hogy minden évben legalább egy alkalommal kötelességemnek érzem, hogy készítsek egy hulló levelek inspirálta manikűrt. No ez nem valami kényszer, szívesen viselem őket a körmeimen, valamint az elkészítés metódusát is rendkívül élvezem.


A levélmotívum mellett az őszi hónapokban hű társam a szívmelengető, meleg tónusú burgundi. Imádom kombinálni különböző árnyalatokkal, ám leginkább az arany és a bronzos színek egészítik ki. Így nem is volt kérdéses számomra, hogy a Catrice Luxury Laquers Bronze upon a time árnyalatát használom csillámos lakként, a középső ujjamon. ( Tudjátok, nálam ezt már bevett szokás, hogy erre a körömre kerül a csillogás. )



A készletemben a legőszibb bordó jelenleg az Avon Cherry jubilee árnyalata, ami mivel kicsit folyós, ezért én 3 vékony rétegben szoktam felkenni. 


A minta

A mintás körmök alapjaként egy szürkés beütésű nude Kiko lakk található. melyre akril festékkel készültek a levelek. Elsőként egy bordó szárad húztam, amiből a levelek kinőnek, amihez illeszkednek. Ezután kikevertem egy sárgászöld színt, amit egy vékony díszítőecsettel festettem fel a körmeimre. Ennek a mintának az esetében nem szükséges nagyon vékony ecset, hiszen itt nincs szó nagyon precíz, nagyon miniatűr levélkékről. A zöldes levelek sárga színnel kaptak egy pici árnyékot. A pirosakat bordóval, a bordó leveleket pedig egészen mély, sötét burgundi árnyékkal emeltem ki.







Természetesen, mint mindig, most is elkészült a minta a bal kezemre is, hiszen fontos a hétköznapokon a hordhatóság is. :)

Nektek hogy tetszik ? :)

You May Also Like

9 megjegyzés

  1. Nagyon szép mani, ez a bordó szuper árnyalat, tartós is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Most van rajtam 4. napja, eddig nem pattant meg, nem kopott meg, és úgy emlékszem amikor legutóbb rajtam volt, akkor sem volt rá panasz :)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett!:) Van valami bevált módszered, praktikád amitől ilyen szépek és egészségesek a körmeid?☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Az a helyzet, hogy semmi extra terméket, vagy praktikát nem vetek be, már ami a körmeimet illeti. Ez valószínűleg puszta genetika :) Persze a szabályos lereszelésre igyekszem ügyelni.

      Törlés
  3. Egyszerűen csodás ez a manikűr! Annyira szépek a levelek!! (-:

    VálaszTörlés