Kiko körömlakk | 385 Pastel blue

by - szeptember 02, 2016

Néhány héttel ezelőtt egy nagyobb Kiko rendelést adtam le a márka webshopjában, így most lassacskán szeretném a blogra szivárogtatni a róluk alkotott véleményemet. Törekszem arra, hogy ne kapjatok tőlük agyvérzést, nem zúdítom rátok egyszerre az összeset, viszont nem véletlenül szeretnélek megismertetni benneteket velük. Első körben egy kellemes kékes árnyalatú körömlakkal indítanám a teszt sorozatot. 



Mivel még soha nem volt szerencsém a márka körömlakkjaihoz, de sok jót hallottam már róluk, ezért izgatottan vártam, hogy kipróbálhassam őket. A sok árnyalat közül, amiket rendeltem, elsőként a 385-ös szokatlan kékes szín fogott meg. Nézzünk róla néhány alap adatot. 



A csomagolás, az üveg egy nagyon kis praktikus, letisztult téglatest forma, fekete, jól záródó kupakkal. Én nem vágyom pillangó dombornyomott üvegre, vagy különleges külsőre, a legfontosabb csupán annyi, hogy kényelmes legyen vele a lakkozás. Jelen esetben szerencsére nem áll fent kényelmetlen tapintás vagy fogás. Ami pedig a legszebb az egész termékben a színe mellett, az az ára, hiszen 11 ml-t mindösszesen 2,5 euróért vásárolhatunk meg, viszont a nyári 50-70%-os akcióknak köszönhetően 1 euró volt mindösszesen, amit ezért a gyönyörűségért kiadtam. 


A beltartalom is legalább annyira klasszikus mint a külcsín. Nem túl vékony, inkább átlagosnak mondható, kocka formájúra vágott ecset, valamint teljesen átlagos sűrűség. Nem voltak gondok a felvitele során, talán annyi, hogyha picit kerekítettebb lenne az ecset, akkor szebben és problémamentesebben lehetne kialakítani a körömágynál a festés szélét. 


A sok formalitás után nézzük, hogyan teljesített az első felkenéskor. A legegyszerűbb ha azt írom nektek, hogy úgy, ahogy azt az ára alapján elvárnánk. Nem lesz kiemelkedő, nem kenődik fel magától a körmeimre, de két rétegben csodaszépen, csíkozódás mentesen fel lehetett vinni. Nem volt túl folyós vagy túl sűrű. Az első réteg alatt még némileg átsejletek a körömvégek, de szerencsére a második közepes vastagság mindent elfedett, amit csak szerettem volna.



A száradásra is biztosan kíváncsiak vagytok. Ezzel kapcsolatban sajnos nem igazán szolgálhatok túl sok érdemleges információval, hiszen mint mindig, így most is használtam fedőlakkot, aminek köszönhetően lényegesen gyorsabban száradnak koppanósra a manikűrjeim. 







Összességében nagyon megszerettem ezt a körömlakkot, nagyon különleges, rendkívül érdekes kék árnyalat, ami még ráadásul szuper jutányos áron lehetett az enyém. Sajnálom, hogy Magyarországon még nem elérhetőek, de ha van lehetőségetek arra, hogy kipróbáljátok őket, én mindenképp bátorítanálak benneteket, hiszen jelenleg 3. napja csücsül a körmeimen, és még pillanatnyilag semmivel sem csúnyább a felkenés pillanatánál. :) 

Nektek hogy tetszik? 

You May Also Like

7 megjegyzés

  1. Milyen szép színe van! Ha látnék valahol, vennék én is, kár, hogy Mo.-on nincs.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer majd csak betéved a Kiko Magyarországra is :(

      Törlés
  2. Ú, de gyönyörű ez a kék, nagyon szeretem a KIKO lakkokat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban nagyon különleges kék :) Megértem, hogy szereted a lakkjait a márkának :)

      Törlés
  3. Nagyon szép ez a szín! A gyűrűs ujjadon mit használtál? :)

    VálaszTörlés