KIKO Longlasting stick | Szemfestés 1 perc alatt

by - szeptember 15, 2016

Utoljára több mint egy hete írtam Kiko termékről, ezért úgy gondoltam talán nem lesz tőle csömörötök, ha ismét bemutatok 2 darabot, amihez a múltkori rendelésem során jutottam hozzá. Bizonyára az utóbbi 1-2 évben ti is találkoztatok valamiféle krémes szemfestékkel, hiszen mióta a Maybelline Colour tattoo-i elárasztották a drogériákat és a blogszférát, további drogériás márkák is ráerősítettek erre a vonalra. Lehet tégelyes, tubusos vagy stick formájú, de annyi biztos, hogy a kínálat hatalmas.


A Maybelline említett darabjait évekig nem sikerült levernie senkinek és semminek. Mivel alapvetően nekem is beváltak, - no persze leginkább sminkalappal - ezért sokáig nem is keresgéltem náluk jobbat, hisz elégedett voltam. A felhozatal színek terén viszont cseppet sem széles, sőt. Nézzük meg a matt finisű árnyalatokat. Szinte teljesen hiányoznak a magyarországi készletből. Ezért kacsintgattam a Pupa felé, majd most, a Kiko felé is.



A stick formula számomra, és bizonyára sokatok számára kényelmesebb és egyszerűbb mint a tégelyes verzió, amibe állandóan bele kell nyúlkálni. Talán nem én vagyok az egyetlen, akinek az üvegcse tartalmának a fele a körme alatt kötött ki minden egyes használatkor. Jelen esetben tehát a kiszerelés fantasztikus. Már csak azt kellett eldöntenem, hogy milyen árnyalatot választok magamnak. Ahogy azt a mellékelt ábra is jól mutatja, egyetlen egy színt nem tudtam kiválasztani. A 36-os rózsaszínes és a 37-es burgundi színekre esett a választásom.



A felvitele szuper egyszerű, ennél már csak a a gyorsaság, ahogy dolgozni lehet vele, jobb. Fontos, hogy igyekezni kell, hogy  lendületes legyen a felaplikálás, hiszen nagyon gyorsan megszárad. Ekkor már mozdíthatatlanná válik. Az én stratégiám az, hogy elsősorban a mozgószemhéjra viszem fel. Ha nagyon sietek, akkor az ujjbegyem segítségével igyekszem a széleit elsatírozni, hogy ne maradjanak éles határok. Viszont ha nem rohanok, akkor egy perc alatt el lehet a széleit picit mosni, például egy taupe színű szemhéjpúderrel, a szemzugba pedig kerülhet valami világos kiemelőszín. 


A 36-os, hideg tónusú rózsaszín egy nagyon különleges árnyalat, hiszen az enyhén lilás színbe hajló hideg rózsaszín tartalma nagyon nagyon apró és visszafogott arany mikrocsillámokat. A felvitele nagyon kényelmes, hiszen annyira erősen pigmentált, hogy elegendő egy területen csak egyetlen egyszer áthúzni, így akinek érzékenyebb a szeme, annak is bátran ajánlom. 


A burgundi, 37-es árnyalat egy jóval sötétebb, tipikusan őszi szín, aminek bizonyos fényviszonyok között van egy nagyon minimális kékes beütése, így szintén nem meleg tónusúként jellemezném. Ami mindkét árnyalat esetében bátran elmondható, hogy nagyjából fél-1 perc alatt teljesen megszárad, és a nap végéig, ami jelenthet akár 12-14 órát is, mozdulatlan. Ott marad, ahova ti azt felkentétek. 



A képen egyetlen húzással láthatjátok a színmintákat

Összességében a Kiko márka egyik legjobb termékei véleményem szerint. Ha van rá lehetőségetek, érdemes kipróbálni őket, még akkor is, ha olajos szemhéjatok mellett nem igazán szerettem bajlódni a szemfestéssel.

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Mindkettő nagyon szép, főleg a 37-es! Tényleg igazi őszi szín:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban :) Előszeretettel használom mostanság :)

      Törlés