Az első őszi manikűr | Kaktuszos körmök

by - szeptember 07, 2016

Hivatalosan is beköszöntött az ősz, hiszen akár az ablakból nézek ki, akár a naptárra pislantok, ezt látom. Ezért épp elérkezett az ideje a sötétebb körmöknek. A mai manikűr elsősorban színeiben nevezhető őszinek, a kaktuszminta pedig annyira univerzális, hogy szerintem ha neon színnel párosítjuk, akár nyári hangulatúvá is válthat az összkép. 




Kaktuszmintát régóta terveztem már festeni, aztán végül sokáig halogattam. Most végre ki szerettem volna próbálni a nyáron beszerzett Golden rose Rich Colour terepzöld lakkomat és úgy gondoltam ehhez jól passzolna ez a minta. Ez a különleges szürkészöld (khaki?) árnyalat nálam egyszerűen elképzelhetetlen arany szín nélkül, így mindenképp fontosnak tartottam, hogy ezzel párosítsam. 


A kaktuszkák nude alapra készültek. Először megfestettem a "3 ágú" növénykét, majd utána egy arany, vagy inkább bronz színnel jöhetett a cserép. Mikor ez így elkészült, akkor úgy láttam, hogy feketével még egy pici árnyékot kell mázolnom a cserepekre. Sokat gondolkodtam rajta, hogy tüskéket fessek e vagy sem, végül elvetettem az ötletet, mert féltem, hogy elrontja az egészet. 







Nektek hogy tetszik? 

You May Also Like

6 megjegyzés

  1. Nagyon jó! Ez a védjegyed, a középső ujjon lévő fényes lakk és a gyűrűs és hüvelykujjon mintás köröm?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Azt hiszem, mondhatom azt, hogy igen. Szeretem ezt az elrendezést látni magamon, és másnál még soha nem láttam :)

      Törlés
  2. Gyönyörű lett, a tüskék hiánya fel sem tűnt! :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon szép lett! :) Annyira ügyes vagy!☺

    VálaszTörlés