Lovely K-Lips folyékony rúzs + ajakkontúr ceruza

by - április 17, 2017

Hihetetlen, hogy mennyi ideig kellett a Lovely mára már sokak által ismert termékére vadásznom, mire nagy nehezen elcsíptem. Nem csodálom, hiszen a Kyle lip kiteknek megjelent egy olcsóbb mása, ami mégsem az Ebay-ről származik, teljesen ismeretlen összetevőkkel, mindenki számára könnyen elérhető, ráadásul sok jót hallani róluk. A mai bejegyzésben megismerhetitek az én álláspontomat, illetve véleményemet a sokak által istenített termékről. Vajon tényleg annyira jó?


Elsőként mindenképp érdemes megjegyezni, hogy ez a termék egy hiánypótlás a jelenlegi drogériás kínálatban. Hisz valljuk be őszintén, ha a Rossmann vagy a DM márkáinak kínálatát végignézzük nem sok valóban mattra száradó tartós folyékony rúzst találunk. Van jó néhány, amely mattnak hirdeti magát, végül azonban sosem lesz az. 


A csomag tartalma pedig nem csak a folyékony rúzs, hanem egy színben hozzá passzoló ajakkontúr ceruza is. Tulajdonképpen tényleg azonos a színük, tehát ombre hatású ajkakat nem igazán lehet vele készíteni, én bevallom titkon ebben reménykedtem :) No nem nagy színeltérésre gondolok, csupán néhány árnyalatnyira. Hogy miért? Mert véleményem szerint ennek így nem sok értelme van, ajakkontúr nélkül is csodaszépen meg lehet rajzolni egyszerűen csak a folyékony rúzzsal az ajkak körvonalát. 



No de nézzük, hogy mit tud maga a folyékony rúzs? Nekem a jelenleg Magyarországon elérhető két árnyalat közül az enyém a világosabb, a natuálisabb szín, amely a Natural beauty névre hallgat. Így csak és kizárólag ennek a színnek a fedéséről tudok nektek mesélni. 



Mindenképp meg kell említenem nektek, hogy szeretem a kis applikátort, amivel nagyon szépen, precízen tudok dolgozni, legalábbis az én ajkaim méretéhez teljesen megfelelő. A vége szépen elkeskenyített, így a szám körvonalát gyönyörűen meg lehet vele rajzolni. Elegendő festéket vesz fel, nem túl sok, ezért egy réteg után nem kell félnetek attól, hogy túl vastag vagy nehéz lesz.


Sajnos azonban egyetlen réteg nem elég, hiszen nem lesz tökéletes ekkor még a fedés. Én általában két vékony réteget szeretek belőle felvinni, ami szerencsére villámgyorsan megszárad, teljesen mattra. Ennek semmi ragacsos érzete nem lesz, sem félig megszáradva, sem pedig teljesen megszáradva. Nem érzem azt, hogy egy vastag, nagyon kényelmetlen cucc lenne az ajkaimon.



A 2 réteg ellenére nem morzsolódik, nem pereg, nem lesz tempera szerű szörnyűség. Azzal viszont tisztában kell lennetek, hogy nem a legtartósabb mattra száradó folyékony rúzs amit valaha próbáltam. Az ivást szépen bírja, evés közben, után viszont láthatóan megkopik, így szükséges ennek felfrissítése. Nem lesz persze csúnya és vállalhatatlan, de igényli mindenképp az újabb réteget. 



Amely tulajdonsága hatalmas piros pontot érdemel nálam, az az, hogy semmilyen körülmények között nem maszatolódik, kenődik, mosódik el, vagy kerül rá a fogamra egy váratlan pillanatban. 



A fenti képen bal oldalon a kontúrceruza, jobb oldalon a folyékony rúzs színmintáját láthatjátok. Szinte teljesen egyformák. Arról még nem is meséltem nektek, hogy pontosan milyen is ez a színárnyalat. Bár nyilván látjátok is a képen, de annyit szeretnék leírni, hogy egy nagyon naturális, inkább kicsit barnás jellegű szín, ami szerintem inkább a sárgásabb bőrtónusú lányokon mutat jobban, hiszen egyértelműen egy meleg színről beszélünk. Nem "my lips but better", ennél picivel több, viszont szinte minden szemsminkhez tökéletes, nem túl hivalkodó, nem túl erős. 


A számon nekem kissé rózsaszínesebbre vált a színe, vagy nem is tudom pontosan. Lehet csak kicsit világosabb.


Összességében mindenképp el kell mondanom, hogy abszolút megszerettem ezt a terméket, még akkor is, ha nem annyira tartós mint egy Colourpop vagy egy Maxfactor Lipfinity vagy egy Milani. Órákon keresztül ennek ellenére szépen tart, drogériás viszonylatban mindenképp kiemelkedő. Ha pedig még megemlítem azt is, hogy teljes áron 1290 Ft mindösszesen, akkor ha tetszik a szín, akkor nem is kérdés, hogy egy hétköznapi ajakkencének megfelelő lesz e :) 

Ti próbáltátok már? Hogy tetszik?

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Próbáltam, ugyanezt a szint es imadom �� Meg a rozsaszinesebbet is be akarom szerezni, de eddig itt, Győrben meg nm futottam ossze vele ����

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sétáló utcában érdemes figyelni a rózsaszínt, mert én is Győrben nézegettem folyton, és mindig csak a rózsaszín volt :D

      Törlés
  2. nekem is ugyanez a szín van meg, szeretem nagyon, a ceruzáját is, mert iszonyatosan puha, jól esik használni. egyébként bocsánat, hogy kijavítalak, de az árnyalat neve nem natural beauty, hanem neutral beauty -- ebbe a hibába én is beleestem, könnyű félreolvasni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen igen, a ceruza valóban nagyon puha, ezt ki is fejetettem. Jaj de béna vagyok, köszi a javítást, valóban félreolvastam :D

      Törlés