Tavaszi gardrób frissítés a Bon Prix-el

by - április 22, 2017

Nemrégiben alkalmam nyílt egy picit garázdálkodni a Bon prix webáruházában, ezért úgy döntöttem, hogy lesz egy konkrét koncepcióm is, melynek jegyében válogatni fogok, ez pedig atavaszi gardrób frissítés. A mai bejegyzésben igyekszem mutatni nektek néhány olyan kiegészítőt, melyek egy teljesen egyszerű, "szürke" outfitet nagyon hangulatossá, csajossá és tavasziassá varázsolnak.


Talán sablonos, de annál inkább igaz, hogy egy jópofa mintás, színes kendővel egy teljesen egyszerű fehér pamut póló is megbolondítható egy kicsit. Mióta megérkezett hozzám ez a flamingós sál, már nagyon sokszor viseltem, illetve ti is láthattátok már különböző platformokon rajtam. Sajnos jelenleg nem elérhető, viszont mivel annyiótokat érdekelt, ezért megkérdeztem, hogy várható e még valamikor, viszont csak azt a választ kaptam vissza, hogy elképzelhető. Mindenesetre, egy tökéletes kiegészítője nálam az egyszínű drapp, szürke, rózsaszín, fukszia felsőimnek. Emellett körsál, így nem kell bíbelődni különböző praktikákkal és fortélyokkal, hogy valóban mutatósan sikerüljön feltekerni a nyakamba. 



És ha már fehér alapon mintás sál, akkor gondoljatok bele, hogy egy fehér táska mennyivel üdébb és tavasziasabb, mint egy fekete. Bizonyára sokatoknak van otthon, és hordjátok is előszeretettel a fehér tornacipőtöket, amihez tökéletes választás. Ez a darab nem túl sportos, viszont az én ízlésem szerint abszolút összepárosítható egy laza farmernadrágos, tornacsukás szettel. Hatalmas rakodótere miatt tökéletes a sulis napokra, ráadásul található benne egy külön cipzáras tároló, amely egy patent segítségével van a táskába rögzítve, ami bármikor eltávolítható. Ezekkel a nyitott tetejű, cipzár nélküli táskákkal általában az a problémám, hogy a pénztárcámat és a telefonomat nem szeretem csak úgy beledobni, mert egyrészt bárki belenyúlhat, másrészt az életben többet nem találom meg. :P Ezzel a kis cipzáras rekesszel viszont minden aggodalmam elszállt.


 

Ti szerettek sportcipőt hordani ha laza öltözetben mentek dolgozni vagy suliba? Én mindig is sportcipő párti voltam. Szuper kényelmes, nem fárad el benne soha a lábam, nem mellesleg az utóbbi években kiadott daraboknak extrém mód kényelmes a talpa és szuper könnyűek is. Szintén a fehér színnél maradva a Bon Prix kínálatából egy fehér színű cipellőt választottam. Nem tagadom, nagyon kényes, igyekszem rá odafigyelni, amennyire csak lehet. Tovább nehezíti a tisztántartás kérdést, hogy a külső felülete is textil, tehát nem lehet csak úgy szimplán letörölni, viszont engem mindenképp kárpótol az, hogy egy egyszerű farmerhez is bármikor fel tudom venni, de emellett egy mintás, színes nadrág mellett is jól mutat, hiszen nem annyira harsány, hogy minden figyelmet oda vonzzon.



 Mindamellett, hogy ezzel a bejegyzéssel egy egyszerű kis inspirációt szerettem volna nektek mutatni a ruhatáratok tavasziasításához, szükséges azt is megjegyeznem, hogy bár sokan nem szeretik a fehéret, pláne ha ruhadarabokról van szó, fehér kiegészítőkkel is nagyon üde outfit állítható össze, az alap ruhadarabok akár feketék, szürkék vagy sötétkékek is lehetnek mellette.


Ti hogy álltok a fehérrel? Milyen tavaszias kiegészítőket szoktatok viselni?

You May Also Like

0 megjegyzés