Anastasia Beverly Hills | Norvina paletta

by - november 17, 2018

Mondanám, hogy mióta megvásároltam az első Anastasia Beverly Hills palettámat, azóta nincs megállás, de azért ezt kicsit túlzás lenne így kijelenteni. Az viszont teljesen igaz, hogy azóta folyamatosan figyelemmel követem az újabbnál újabb palettákat, és amelynek a színösszetétele megfog, azt bizony gondolkodás nélkül képes vagyok megvásárolni, mert tudom, hogy a minőségben csalódni nem fogok. No, hát valahogy így jutott hozzám a Norvina, a lila csoda.

 
Már a megjelenés után szinte azonnal tudtam, hogy a Norvina szintén egy olyan szemhéjfesték palettája lesz a márkának, amire nekem bizony le kell csapnom.  Még akkor is, ha alapvetően ritkábban hordok lila sminkeket, illetve ruhákat.

 

Azért ha kicsit elvonatkoztattok az egyébként elképesztően gyönyörű levendula lila bársony borítástól, (ami szerintem kicsit el akarja hitetni velünk, hogy ez a paletta bizony tele van lila színekkel) akkor rájövünk hamar, hogy mindösszesen 2 lila szín található benne. Így, aki valami nagyon lila belsőre számított, annak kicsit csalódnia kell. No de szerintem a paletta színösszeállítása legtöbbeteket kárpótolni fog.

 
Az ABH márka, így ez a paletta is abszolút drága kategóriába sorolható, ráadásul mindezt külföldről kell megrendelnünk. Ez utóbbitól egyébként kicsit sem kell tartanotok, hiszen mind a Beautybay.com mind pedig a Cultbeauty.com oldaláról beszerezhető szállítási költség nélkül. Ráadásul, mivel mindkét cég EU tagállamú országból szállít, ezért a vám miatt sem kell aggódni.

 
No de térjünk át az informatív, tömör beauty szövegre, hiszen gondolom ez érdekel titeket leginkább. A paletta maga egyébként egy mágnessel záródó, abszolút masszív gyönyörűség, melyben összesen 14 szín található, valamint egy ecset, ami bár nem rossz, de soha nem használom.

 
A paletta színösszeállítását ezúttal úgy oldották meg, hogy a felső sor csak és kizárólag fényes-csillogós, az alsó pedig csak matt színeket tartalmaz. Ennek én elképesztően örültem, mármint a fényes és matt színek arányának, hiszen a fényes színek mellett én minden esetben használok több matt árnyalatot is az élek elsatírozásakor és mélyítéskor, viszont kellő mennyiségű fényes szépség található benne ahhoz, hogy több sminkkombináció is elkészíthető legyen vele.

 
Ha még nem volt szerencsétek ABH palettához, akkor azt mindenképp tudnotok kell, hogy rendkívül óvatos használatot kívánnak, hiszen annyira de annyira pigmentált és finomra préselt színekkel találkozunk bennük, hogy egyfelől azért nem érdemes durvábban beleérinteni az ecsetet, mert ilyenkor rengeteg festék kerül az eszközünkre feleslegesen, másrészt pedig ilyenkor hajlamos a porolásra. Talán láttatok több elrettentő videót arról, mikor az illető bemutatja, hogy mennyire porzanak a színek. Nos, ha nekiesünk, mint egy vadállat, akkor valóban. Egyébként viszont finom kézmozdulatok mellett fantasztikusan működik, és csodálatosan lehet vele dolgozni.

 
A használatára tehát kicsit rá kell érezni, nem feltétlenül javasolnám kezdő szettbe, első palettaként. Azonban ha egy picit az ember hozzászokik a használatához és az elképesztő pigmentáltsághoz, akkor nagyjából le sem szeretné cserélni másra. A fényes színek igazán fényesek, mindenféle trükközés nélkül is, a matt árnyalatokban pedig szintén nem kell csalódni. Épphogy hozzáérnek az ecset szálai és már elegendő a festék.

 
Most pedig nézzük meg kicsit közelebbről a színeket. Fontosnak tartottam, hogy készítsek nektek fotókat róla napsütésben is, mert talán itt látjátok valamennyire azt, hogy a felső sor legtöbb árnyalata nem csak simán fényes, hanem ezzel együtt még kicsit csillámos is. Ettől először picit én is megijedtem, hiszen azok alapján a fotók alapján, amiket én a megvásárlás előtt nézegettem, em teljesen erre számítottam. Azonban kicsit se arra az ócska, gagyi, kínai csillámra gondoljatok, hanem valami igazán elegáns és előkelő csillogásra.

 
Ilyenkor, mikor készítek színmintákat mindig kicsit bajban vagyok, hogy írjak e nektek egyesével jellemzést a színekről, de úgy érzem, hogy jelen esetben felesleges, hiszen a képeknél jobban nem tudom nektek elmondani, hogy mennyire szép árnyalatokat rejt a Norvina. (A minták egyébként alapra, egyetlen húzással készültek.)

 
Nézzétek meg azt a csodás fényes levendula lilát. Bár gondolom az elsők között volt, ami azonnal megragadta a tekinteteteket. Jól gondolom? Emellett persze nem szabad szó nélkül elmenni a barbierózsaszín, illetve a mellette található mályvás, rosegold szín mellett sem.

  
És bár alapvetően a matt színek picit unalmasabbak, mellettük sem szabad elmenni szó nélkül. Úgy gondolom, hogyha egy paletta tartalmaz elegendő különleges fémes, metál árnyalatot, akkor amellé nem kellenek különösen extra mattok. Sokkal inkább olyanok, amelyek tökéletesen kiegészítik a felső sor különlegességeit. Persze azért itt sem a klasszikus, minden palettában megtalálható, végtelenül unalmas barnákat találjuk. Van itt hidegebb, melegebb tónus, illetve egyes sminkeket rendkívül szépen fel tudunk dobni akkor, ha az éleket a barna mellett azzal a jó kis rózsaszínnel dolgozzuk el például.


Nyilván mindenkinek más ízlése van a színekkel kapcsolatosan, de az én készletembe abszolút beleillenek ezek a színek, hiszen a legtöbbjükhöz még csak hasonlót sem találok, még akkor sem, ha nagyon keresem. Arról pedig már ne is beszéljünk, hogy ha véletlenül előfordulnának már ezek a színek más palettában, vagy legalább 1-2, akkor sem bánnám, hiszen annyira tökéletesen eldolgozható, pigmentált árnyalatok, amikkel nem minden nap találkozik az ember lánya.

 
Természetesen itt sem feledkeztem meg a napsütésben készült képekről.

 
Most pedig a sok-sok infó után jöjjön kettő, csak és kizárólag a paletta színeivel készült smink. A mai napig úgy gondolom, hogy bár nem látjátok itt az összes színt élesben, kész sminkben, de kaphattok egy képet arról, hogy milyenek is bizonyos árnyalatok használat közben.

 




 



Nem tudom nektek mi a véleményetek a Norvináról, de én rendkívül megszerettem. Picit különlegesebb árnyalatok, nem az uncsi, mindennapos barnák és aranyak. Ha van lehetőségetek, és gondolkoztatok már a megvételén, akkor remélem hogy sikerült kedvet csinálnom nektek hozzá.

Ti mit gondoltok? Nektek tetszik? És a vele készült sminkek?

You May Also Like

7 megjegyzés

  1. Gyönyörűek a sminkek, amiket készítettél. *-*

    VálaszTörlés
  2. Szerintem gyönyörű a paletta, és a sminkek is amiket készítettél! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye?? :) Hát most mondja erre a palettára valaki, hogy nem szép.
      Köszönöm :)

      Törlés
  3. Nagyon szépek a sminkek. :) Imádom ezt a palettát, örülök, hogy megvettem. Szerintem egész évben kihasználható és tényleg különlegesek a színei. Most a Soft Glamen gondolkodom, mert a Sultry nekem csalódás volt, a csomagoláson kívül szerintem nagyon uncsi ünnepi kiadáshoz képest.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) :*
      Én sem bántam meg, egyáltalán. A Sultry egyébként nekem is egy nagy nem, rettentő uncsi. Ennél én most már kicsit különlegesebb palettákat gyűjtök.

      Törlés