Avon Bold színmegújító ajakrúzs

by - július 31, 2015

Az Avon jóvoltából most ismét lehetőségem nyílt néhány igazán nyári sminkterméket kipróbálnom, ami mi más lehetne mint két nagyon élénk rúzs.




Mielőtt bármit is írnék róla, nézzük meg, hogy mit ígér ez a termék: "Akár 50%-kal intenzívebb színek ( összehasonlítva a hagyományos Avon rúzsokkal ), gazdagabb hidratáló formulával, tápláló olajokkal, E-vitaminnal és SPF 15 fényvédelemmel. Már elég egyetlen réteg, hogy gyönyörű élettel teli árnyalatok ragyogjanak az ajkaidon, teljes fedés, kifinomult csillogás és divatosabbnál divatosabb árnyalatok."


A színek tekintetében nagyon nehéz volt a választás, hiszen összesen 18 csodálatos szín közül választhatunk. Ezeket ITT megtekinthetitek. Mindenképp egy rózsaszínes és egy barackos árnyalatot szerettem volna, hiszen tudjátok, hogy a pirosakkal hadilábon állok, nem szívesen viselem őket magamon. Így aztán birtokomba került a Starburst pink és a Bright nectar. Nos, ha ezt a két árnyalatot megkeresitek a katalógusban, vagy az előbb mellékelt weboldalon, akkor sajnos nagyon hamar feltűnik, hogy az ott található képek a színekről egyáltalán nem valósághűek. A Bright nectar a weboldalon egy barackos beütésű nude-nak tűnik, a valóságban viszont narancssárga. Emiatt felhívnám a figyelmeteket arra, hogy mielőtt ilyesmit vásárolnátok katalógusból vagy neten, mindenképp keressetek róluk színmintákat az interneten. 


Ők lennének tehát az előbb említett színek. Kétségtelen, hogy nagyon életteli, vidám, vibráló színekről van szó mindkét esetben, ezért gyanítom, hogy az összes többi is hasonlóan "brutális", igazán bevállalós csajoknak alkotott termék. A csomagolásról egyáltalán írjak bármit is? Érdekel ez valakit, pláne így, hogy már látjátok ezeket a szemgolyót kiégető színeket? Gyorsan lezavarom: fényes, téglatest alakú csomagolás ezüst "övvel". Masszív, táskabarát, a kupakon átlátszó tetővel.


A rúzs maga nem tudom megmondani pontosan, hogy hány gramm, mert nem találom rajta, de szerintem egy átlagos mennyiség. Ami külön tetszik még benne, hogy a rúzsba bele van vésve az Avon felirat, ami ettől szerintem sokkal minőségibb hatást kelt. 


No, de akkor térjünk rá a színek pigmentáltságára, felvitelére, tehát az igazán lényeges dolgokra. Először nagyon megijedtem ezektől az árnyalatoktól, különösen a rózsaszíntől, mert túúúl barbisnak találtam és túúúúl élénknek az én ízlésemhez. A képen is nagyon jól láthatjátok, hogy valóban elképesztően jól fed, egyetlen húzás ilyen elképesztően vibráló és élénk színt eredményez, tehát ez a színmegújító fogalom a rúzs nevében abszolút érthető és jogos. 

 

Ezeken a képeken láthatjátok teljes pompájukban. Nem vettem vissza a erősségükből zsepivel, nem ütögetve vittem fel, hanem egy normál rétegben. Ennél erősebbre nem lehet, bár azt hiszem nem is kell építeni, szolidabbra viszont igen, ami mindenképp jó hír. Épp csak felütögetve, esetleg egy szájfénnyel a tetejét megmarad az élénksége, de talán egy picit hétköznapibb eredményt tudunk készíteni. 



Összességében tehát azt tudom elmondani róla, hogy nagyon könnyű a használata, kellemes viselet, krémes állagú, emiatt nem emeli ki túlzottan a kicsit cserepesebb ajkakat sem. ( Mármint a szín az ajkakat kiemeli, de a száraz részeit nem :D ) Az egyetlen problémám talán annyi, hogy teljes intenzitásban az én komfortzónámon bőven túlmutat, valamint ami talán kicsit ehhez kapcsolódik, hogy nem olyanok a színei, amit én a katalógus alapján vártam. Ennek ellenére eszembe sem jutna a fiókom mélyére süllyeszteni őket, mert finoman feltapogatva biztosan fogom használni őket, mert az állaga és a fincsi, ám nem tolakodó illata mindenképp használatra ösztönöz.

Szerintetek így teljes pompájukban mennyire viselhetőek? Próbáltatok ebből a rúzscsaládból már színeket?

You May Also Like

13 megjegyzés

  1. Milyen kár, hogy nem szereted az élénk színeket, pedig ez a rózsaszín kivételesen jól áll. Hogyha nekem kellene felkenni neked, mindenképpen próbálnám még intenzívebbé tenni. :D Szerintem hétköznapokon is teljesen elfogadhatóak, bár én nagyon rúzsos vagyok, és imádom az élénk, virító színeket.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húha tényleg? Pedig én azt hittem, hogy ezek az erős rózsaszínek nekem nem állnak jól. Barátkozom tényleg az erős színekkel, mert többször megkaptam már hogy jól állnak, és máson tetszenek is nagyon, de én valahogy még picit mindig idegenkedem tőlük, ha arról van szó, hogy nekem kell viselnem őket.

      Törlés
    2. A kék szemed nagyon kiemelik, főleg a rózsaszín. Miért idegenkedsz tőlük?

      Törlés
    3. Hát nem is tudom, valószínűleg csak nem szokott hozzá még a szemem a sötét vagy élénk rúzsokhoz. Én mindig inkább szájfényes illetve világos rúzs párti voltam. :)

      Törlés
    4. Akkor ideje megszoknod, mert kivételesen jól állnak. :D Hajrá, hajrá!! :))

      Törlés
  2. Hu, az a narancs nagyon szuper es jol is all neked!hordd batran!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Igyekszem hozzászoktatni magam az ilyesmi színekhez :)

      Törlés
  3. Megértelek, hisz én is idegennek érzem magamon az élénk rúzsokat. Viszont neked tényleg baromi jól állnak, vibrálnak a szemeddel, a hajad színe pedig tökéletesen passzol hozzájuk. Szerintem ideje lenne kilépned a komfortzónádból. Tedd meg most, idén nyáron! Hidd, sok bókot kapnál rá! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de aranyos vagy, köszönöm szépen. Nagyon fogok igyekezni, és mindenképp próbálgatni fogom őket :) Meg aztán jön majd az ősz ... Az aztán valóban a sötét rúzsok időszaka, úgyhogy mindenképp szeretném, hogy picit komfortosabban érezzem magam, ha ilyeneket viselek. :)

      Törlés
  4. Szerintem nagyon jól áll neked mind a két szín, főleg a rózsaszín :D Érdekes, mert én még néhány hónapja ugyanebből a családból rendeltem meg a Peony Pop árnyalatot, és nagyon tetszik is a színe, de valamiért nekem nem fed rendesen, foltosan fed vagy nem is tudom leírni igazán..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, akkor úgy tűnik egyelőre a rózsaszín vezet :D
      Tényleg ? Na ez érdekes, akkor úgy tűnik nem minden szín ennyire könnyen kezelhető?!

      Törlés
    2. Barbi, sztem egy ajak radirozással segithetsz a helyzeten, én is jártam már igy. Simán cukorral leradirozod az ajkaidat és tök jó lesz. Max. egy kis hidratálás még jöhet a rúzs alá. U.i. nincs hosszú i betű a billentyűzetemen, azért irok röviddel. :)

      Törlés