China Glaze Sunsational - That's shore bright | Vidám csíkos körmök

by - július 27, 2015

Nem szerettelek volna titeket ( illetve magamat sem ) sokáig China Glaze Sunsational kollekciós lakkok nélkül hagyni, ezért ma hoztam egy újabb színt, illetve a vele készült manikűrt. Az eddig bemutatott lakkokat ITT és ITT leshetitek meg. 






Azt kell mondanom, hogy a tökéletes orchidea lila. Nagyon tetszik ez a színe is a kollekciónak, és örülök, hogy magaménak tudhatom, viszont a többi "testvérével" ellentétben ez nem vibrál és nem is mondanám neonnak, úgyhogy emiatt kicsit kilóg a sorból. Mivel kicsit neon függő vagyok, ezért talán annyira most nem vagyok elájulva, ennek ellenére viszont azt tudom mondani, hogy egy nagyon különleges lila árnyalat, amit én nem is nyáron, hanem inkább tavasszal tudok elképzelni magamon.


A vele készült manikűrt pontosan amiatt igyekeztem feldobni vibrálóbb színekkel, merthogy ő ezzel a tulajdonsággal kevésbé bír, viszont szerintem pont emiatt lett kellemesen bohókás az összhatás. A mellé párosított zöld szintén egy China Glaze, viszont ez még egy régebbi kollekció darabja és a Grass is lime greener nevet viseli. A két színt pedig egy kellemesen fémes hatású aranyos-bronzos lakkal egészítettem ki. 


Tudom, a csíkok nem tökéletesek, nem is egyenesek és még csak nem is párhuzamosak, viszont mentségemre szóljon, hogy saját kézzel festettem őket, mindenféle ragasztós segédlet nélkül. Azt hiszem aki olvas régebb óta az tudhatja, hogy a körömfestés tekintetében igyekszem törekedni a lehető legprecízebb kialakításra, már amennyire a saját kézügyességem, vagy sokszor inkább ügyetlenségem engedi. Nem szeretem magamon a nagyon szabályos, nagyon mű precízséget. Remélem értitek mire akarok kilyukadni. Az arany csík viszont direkt lett picit vastagabb, ezzel szerettem volna még egy kis játékosságot csempészni a manikűrbe. 





Amint a képeken azt látjátok is, a lábkörmeimre is ez a szín került, ami ugyan nem rossz, de úgy érzem, hogy nem ez lesz a kedvenc lábra való körömlakkom. A lábamon 2 rétegben, fehér alap nélkül, a kezemen pedig fehér alapon, szintén két rétegben látható. Szerintem a képeken is jól látszik, hogy nincs különbség a szín intenzitása vagy vibrálása  között. 

És hogy milyen volt felkenni? Milyen a fedése?
Nem egyszerű, picit problémás. A lakk fedésével nincsen probléma, két rétegben szépen elfedi a körmöket, nem látszódnak át a körömvégek, viszont az átlagosnál hígabbnak érzem az állagát, emiatt közepes vastagságú rétegen még akkor sem tudnék felkenni, ha szeretnék, mert elfolyna. Vékonyabb réteg felkenésénél viszont nem jelentett gondot a folyósabb állag. 

Nektek hogy tetszett? Remélem nem unjátok még a kollekció lakkjairól készült bejegyzéseket, mert még 3 van nálam, amiről szeretnék beszámolni.

You May Also Like

17 megjegyzés

  1. Mint mindig,most is nagyon szép és különleges körömdesign :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ennek a lakknak a színe is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek igazán örülök, szerintem is nagyon kellemes színe van :)

      Törlés
  3. Nagyon szép manikűr lett, Niki! :)
    Igazad van, szerintem is inkább tavaszias árnyalat, de tényleg gyönyörű színe van.
    Egyébként valóban picit bohókás, engem az Édes November c. film Sara-jára emlékeztet. :)

    Én nem unom a kollekció lakkjairól készült bejegyzéseket, sőt, sajnálni fogom, ha már nem lesz... ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Igazad van, van valami ebben a Sara-s dologban :D Ritkán hordok ilyen nagyon bohókás körmöket, viszont úgy éreztem, hogy ezt a lilát valamivel muszáj kiegészítenem.

      Örülök, hogy nem unod, mert a 3 lakkról a közeljövőben biztosan beszámolok :)

      Törlés
  4. Szép ez a lila önmagában is, ezzel a vibráló zölddel kombinálva pedig telitalálat, nagyon jól kiemeli egymást a két szín. :)

    VálaszTörlés
  5. Ez egy csodás manikűr, nekem nagyon tetszik!! Én biztosan nem tudnék ilyen egyenes vonalat! :D Még a jobb kezemre sem...... Nekem tetszik, hogy nem mérnökien precíz, kedvelem a szabadkézi alkotásokat. Talán azért is, mert én nem tudok ilyet. :D Nekem ez a lila nagyon-nagyon tetszik. Biztosan, mert a lila a kedvenc színem, no meg a neon árnyalatokért olyan hatalmasan nem rajongok. De ez nagyon ott van! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, és nagyon örülök neki, hogy tetszik :)
      Egy lila fanatikusnak nem csodálom, hogy nagyon-nagyon tetszik, elvégre egy nagyon különleges, nem mindennapi árnyalat.

      Törlés
  6. Nekem is nagyon tetszik a manikűröd! ;) Gyönyörűséges, nekem igazán nyárias lett, számomra nem tavaszias. :)
    Csodásan mutat a lábkörmeiden is. ;)
    Imádom a CG lakkokat, ez a kollekció nálam is betalált. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Így zölddel párosítva igyekeztem nyáriassá varázsolni, de önmagában a lila szerintem tavaszias.

      Törlés
  7. Nagyon szép lett, szuperül illenek egymáshoz a színek! :)

    VálaszTörlés
  8. Wow,nagyon csinos lett. Ügyes vagy,én nem tudnék ilyen szép csíkokat húzni szabad kézzel...túl ügyetlen vagyok hozzá :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Nagyon sokáig én sem tudtam egyáltalán egyenes vonalat húzni, pláne többet, amiknek egymással párhuzamosnak kellett lenniük. Mindig a körömágynál és nem a köröm végénél kezdtem a csíkozást, emiatt mindig elferdültek a vonalak. Az egyenesre reszelt körömvég viszont egy nagyon jó támpont :)

      Törlés