A kedvenc tusfürdőm | Yves Rocher Organic Vanilla

by - április 25, 2016

Tudom, hatalmas hibám, hogy a blogon mindig azokról a termékekről jelennek meg a terméktesztek, amelyeket nagyon kedvelek, vagy legalábbis nem utálok. Ez nemes egyszerűséggel azért történik, mert mindig sokkal szívesebben ülök le írni egy olyan sminktermékről, szépségápolási termékről, amit szeretek, amiről öröm jókat írni. Igyekszem a későbbiekben néha egy-egy bosszúságról is beszámolni nektek, de ma engedjétek meg, hogy a kedvenc tusfürdőmről írjak nektek.



Azt tudni kell rólam, hogy régebben nem igazán érdekelt, hogy milyen tusfürdőt használok, annyi volt a kritérium, hogy tetsszen az illata, és ne kelljen érte egy vagyont kifizetni. Mivel a karácsonyi-névnapi csomagokban mindig rejtőzött egy-egy tusfürdő, ezért jórészt azokat használgattam ( Dove, Nivea ). Egyszer csak valami átkattant bennem, és elkezdtem érdeklődni irántuk, aminek bizony súlyos felhalmozás lett a következménye. Ez idő alatt aztán sikerült sok márka több illatát és formuláját is kipróbálni, melyek között szerepelt az olcsó árkategóriát képző Balea, és a drágább The Body Shop is. Az én kedvencem az összes közül, ami minden kívánalmamnak eleget tesz, az mégis árban a két márka között jelentkező Yves Rocher lett. No de nem is akármelyik, hanem az organikus vanília illat. 


Hogy miért lopta be magát ennyire a szívembe? Kár lenne tagadni, hogy az illata volt az első, amibe beleszerettem, még az üzletben. Annyira passzol hozzám ez az igazi vanília illat. Na nem a vaníliás cukor illat, hanem az igazi vanília rúd zamat, amiben fellelhető a fás, organikus jegy, amit én igazán megszerettem. Nem émelyítő, fullasztó, de mégis nagyon gazdag, erős illat. Ez olyannyira igaz, hogy itthon az egész fürdőszobát belengi az illat. Az igazi meglepetés már csak a zuhanyzást követő reggel ért, hiszen a bőrömön még akkor is teljes mértékben érezhető volt ez a fenséges illat, amit további használatokat követően már az ágyneműmön és a pizsamámon is lehetett érezni.



Az illat mellett most ejtsünk néhány szót az állagról. A színnel együtt nézve leginkább a karamellöntethez tudnám hasonlítani, hiszen aranybarna, sűrű, géles jellegű, amely nagyon jól habzik. Egyetlen hátulütője csupán a csomagolás, hiszen ha nem szeretjük az öntögetős módszert, akkor az üzletben vásárolnunk kell hozzá egy pumpás fejet. 



A 400ml-es kiszerelés 990Ft, ami mindenképp baráti ár érte, hiszen hatalmas adag, nálam sokáig ki szokott tartani. Valamint ez az az illat, amit a nagy kiszerelés ellenére sem tudok megunni, még a flakon vége felé sem. Sőt, egy teljes üveg elhasználása után nagyon örültem neki, mikor ajándékba megkaptam a barátnőimtől, hiszen én is terveztem az újra vételét. Ritkán teszek ilyet egy tusfürdővel, hiszen szeretek mindig új illatokkal kísérletezni, újdonságokat kipróbálni, de azt hiszem ez a termék örökké itt csücsül majd a fürdőszobám polcán.

Nektek van olyan tusfürdőtök, amit kedvencnek neveztek és mindig újravásároltok?

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Hű ezt meg kell szaglásznom! :)

    A kék Balea After Sun a legnagyobb kedvenc tusfürdőm, de nagyon szeretem az új kókuszvizes Fa tusit. TBS-től a Fuji Green Tea és a kókuszos is kedvenceim. Lush Snow Fairy is nagy kedvenc és a vaníliás Balea meg a kókuszos Dove. :) Ezek ugrottak most be így kapásból. :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem a vaníliás vonal egy kicsit túl tömény és meleg, viszont a kókuszosat szeretem nagyon parfümben és tusiban egyaránt. :)

    VálaszTörlés