Nyári manikűr | Palm trees

by - június 19, 2016

Azt hiszem már elég sokszor említettem nektek, hogy nyáron imádom a neon színű körmöket, körömlakkokat, így természetesen a mai manikűrből sem maradhatott ki, viszont igyekeztem ezúttal úgy kombinálni, hogy ne legyen túl sok, és azoknak is felkeltsem az érdeklődését, aki összes körmére felkenve képtelen elviselni a világító árnyalatokat. 




Ha nyár, akkor kötelességemnek érzem a pálmafás minta megalkotását, legalább egyszer az évszak folyamán, de ha lehet inkább többször. Az utóbbi években nem telhetett el nyár a pálmás manikűrjeim nélkül. Számomra ez az a minta, ami a legjobban illik a meleghez, jó időhöz, nyaraláshoz, egyszóval egy meleg nyári naphoz. Az utóbbiakban azonban mindig a klasszikusnak számító ombre, naplementét idéző alapra készült, ezúttal viszont "szakítottam a hagyományokkal" és valami letisztultabbat, többek számára hordhatóbbat alkottam. 


A pálmák most egy egyszerű, visszafogott, kellemes árnyalatú nude alapra készültek, ami akár a tengerpart homokját is szimbolizálhatja. E mellé párosítottam az Avon Molten Metals lakkjai közül egy szintén nem túl harsány csillámos, csillogó lakkot pezsgő színben. A kimaradt mutató és kisujjam pedig egy vad, neon citromsárga színezetet kapott, ami jelen esetben a Lovely egyik tavaly nyári limitált kollekciójának, a Butterfly Colors-nak a tagja. ( Ha esetleg tetszik a lakk de nincs meg nektek, ne fájjon a szívetek érte, mert hihetetlen nehéz vele bánni, csíkoz, nem egyenletes a fedése. Nekem 3 réteg kellett belőle, hogy a végén valahogy kinézzen. )


A minta

Bár ránézésre egy elég pepecselős, macerás mintának tűnik, valójában az egyik leggyorsabban elkészülő mintáim közé tartozik. Gyors ecsetvonásokkal lehet dolgozni, amik nem igényelnek nagy precizitást. Elsőként e pálma törzsét szoktam kialakítani, ami egy felfelé elkeskenyedő henger szerűség. Ebből indulnak ki az ágak, amik nem egyenesek, sokkal inkább lefele konyuló, domború alakzatok. Majd jönnek a levelek, amiket az egyetem hegyével festek úgy, hogy mindig az ágból kiindulva húzom őket, így sikerül azt elérni, hogy a levelek vége elkeskenyedjen. Továbbá ha akrillal dolgoztok a minta megfestésében, akkor segíthet még az is, ha egy picit jobban felhígítjátok a festéket. 




Összességében szerintem egy szolid verziót sikerült kivitelezni, na persze tudom, hogy a neon sárga sokaknál kiveri a biztosítékot, de nude és fekete színekkel kombinálva szerintem egyáltalán nem sok.

Nektek hogy tetszik ez a manikűr?

You May Also Like

0 megjegyzés