Manikűrvadász 26. | Pitypangos körmök

by - június 27, 2016

A mai nap ismételten egy újabb Manikűrvadász fordulóval jelentkezem, jelentkezünk. Ezúttal Thimmike szervezésében zajlott le az egyébként Bella által megálmodott játék vagy kihívás. Bárminek is nevezzük, annyi biztos, hogy én már évek óta részt veszek rajta, és izgalommal várom, akár a közzététel időpontjáról, akár csak a párok kihirdetéséről van szó.




A mai fordulóban páromul Pancsit kaptam, akinek sem a személye sem pedig a blogja nem ismeretlen számomra, sőt jó pár fordulóval ezelőtt volt már párom is, viszont azóta rengeteg új csodaszép manikűrt tett közzé a blogján, így volt miből válogatni. Végül azonban ERRE a lila pitypang mintás nyomdázott manira esett a választásom. 


Én mint mindig, így most is kézzel festett megoldással készültem, és meghagytam természetesen a pitypang mintát, viszont míg Pancsi manikűrjén már a szálló magocskák látszanak csak, addig nálam még egyben van az egész "szöszös kis gombós". Ami a színeket illeti, szerettem volna ebben a tekintetben is hű lenni önmagamhoz, és egy neon színt választani alapként, amin jelen esetben a China Glaze Too yacht to handle árnyalat, ami egyébként ennél egy leheletnyivel zöldebb, de sajnos iszonyatosan nehéz fotózni ezt a lakkot úgy, hogy valósághű színt kapjak. 


Ugyan csak említés szintén - hiszen külön bejegyzést tervezek róla - , de szeretném megemlíteni az előbbi neon kékes-zöldes árnyalathoz választott csillámos lakkot, ami a Cupcake Polish unikornisos kollekciójának Imagine árnyalata. Ez az a körömlakk, aminek aztán tényleg nincs szüksége napfényre, hiszen az árnyékban is csak úgy szikrázik, viszont ha nap éri, akkor szinte már felrobban. ( Ezt a hihetetlen csillogás áradatot szintén nagyon nehéz elkapni, de a külön róla szóló bejegyzésben nagyon igyekezni fogok, ígérem. )


A minta, ahogy azt már említettem is egy-egy pitypang, amiket hosszas morfondírozás után végül fehér alapra festettem, klasszikus fekete színnel és egy nagyon vékony ecsettel. Első körben érdekes a virág szárát és a közepét megfesteni, majd ebből hosszabb rövidebb vonalakat húzni, melyek nálam szabályosan váltják egymást. Ezek vége pedig 3-4 fele elágazik, tehát valamiféle tyúklábra hasonlító dolgot kell festeni. Utólag persze már látom a hibáit, lehettek volna sűrűbbek ezek a kis szálacskák, de alapvetően remélem felismerhető, hogy mit is akar ez ábrázolni pontosan. 







Nem lett a "legkedvencebb" mintám amit eddig festettem, de így összességében nem voltam annyira elégedetlen, hogy lemossam. A gyönyörű csillámló és neon lakkok, amikkel párosítottam azt hiszem mentették a helyzetet. :)

Nektek hogy tetszik?


You May Also Like

22 megjegyzés

  1. Nagyon-nagyon tetszik ismét a gyönyörű manikűröd *_* (Te jó ég, ha egyszer te leszel a párom, hogy fogok a sok csodaszép manikűr közül választani .... <3 <3 ). Hol szereztél ilyen vékony ecsetet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :) Hát van egy pár manikűr most már a blogon, ez való igaz :D

      Ez az ecset a győri Moyra üzletből van a pontos neve: Nevskaya Palitra Kolinsky sable 1113 / 00-ás. Egyébként ennyire nem vékony azért, igyekeztem csak a hegyével festeni.

      http://www.framenails.fr/frameshop/476-thickbox/pinceau-nevskaya-palitra-1113-no-00.jpg

      Törlés
  2. Csodaszép lett! :)
    Mindig ámulok, hogy milyen szépeket alkotsz saját kézzel! Irigyellek :D

    VálaszTörlés
  3. Nono, azért a minta is szépséges lett, kéretik nem lekicsinyelni a középső ujj körmén tanyázó lakkcsoda miatt, mert igenis szuper pitypangok ezek, ráadásul szabad kézzel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Igyekeztem azért, de következőnek ha hasonló mintát festek már tudom, hogy mit csináljak másként :)

      Törlés
  4. Nagyon precíz munka! *-*
    az ecset engem is érdekelne! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Ez az ecset a győri Moyra üzletből van a pontos neve: Nevskaya Palitra Kolinsky sable 1113 / 00-ás. Egyébként ennyire nem vékony azért, igyekeztem csak a hegyével festeni.

      http://www.framenails.fr/frameshop/476-thickbox/pinceau-nevskaya-palitra-1113-no-00.jpg

      Törlés
    2. Köszönöm szépen a pontos infókat!! :)

      Törlés
  5. Gyönyörű, mindig csak ámulok nálad! A színek is nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép, szívesen viselném mind a minta, mind a színe miatt :-)

    VálaszTörlés
  7. Csodaszép mani! Köszönöm szépen a kedves szavakat is! :)

    VálaszTörlés