China Glaze Sun Worshiper | Vasmacska mintás nyári manikűr

by - július 08, 2016

Kérdezhetnétek, hogy idén nyáron nem is lesz olyan manikűr amiben nincs neon? A válaszom: NEM ! :D Nem értem mi történik velem a nyári hónapokban, de annyira imádom a rikító, igazán feltűnő neon lakkokat és az ezekkel készült manikűröket, hogy nem tudok elképzelni úgy egy manit, hogy valami igazán mutatós, szinte már izzó színt ne használjak, amitől mindenkinek kiég a retinája. Emiatt ma sem maradhattok neon nélkül, ráadásul szeretnék nektek egy új China Glaze lakkról beszámolni nektek. 





Ha tavaly nyáron olvastatok, akkor bizonyára tudjátok, hogy a China Glaze Sunsational 6 lakkból álló neon csomagjáról szólt a július és az augusztus nálam a blogon. Imádom azokat a lakkokat, a legszebb neon árnyalataim. Ezért is gondoltam azt, hogy ideje lenne szétnézni a Nailland kínálatában, hogy milyen egyéb "neonságokra" bukkanhatok náluk. Annyit elárulok, hogy sokáig nem kellett keresgélnem. Egy számomra egyébként teljesen ismeretlen árnyalatra, a Sun Worshiper-re bukkantam, amiről eddig még soha nem láttam senkinél képeket, így a netet böngészve nézelődtem utána. 



Szuper élénk, nagyon neon árnyalat, ami csak úgy virít. Emellett nagyon különleges narancsos árnyalata van, ami egy picit citromsárgás tónusú. Talán egy picit a mandarin színéhez tudnám hasonlítani. Az árnyalata fantasztikus tehát, nekem nagyon tetszik, az állaga viszont elééééég folyós, ezért én mindenképp használtam alá fehér körömlakkot, és arra vittem fel két rétegben, mert bár nem próbáltam fehér lakk nélkül, de van egy olyan érzésem, hogy anélkül ez a lakk most nem működne sajnos. Így mindenképp meg kell jegyeznem, hogy nem problémamentes, de fehéren 2 rétegben nagyon jól működik. 



Az ezzel készült manikűr pedig egy nagyon letisztult vasmacska mintás lett. Klasszikus, csíkos alapon nagy vasmacskás körmöt már többször is készítettem, így valami újításra vágytam, így inkább több kisebbet festettem a szokásos "mintázós" körmeimre. Az elrendezésük egyébként teljesen szabálytalan, a leglátványosabb mégis akkor lesz, ha úgy osztjuk el a mintákat, hogy valamelyiknek csak egy része látszódjon a körmökön. 



A minta elkészítéséhez egyébként egy vékony ecset mindenképp szükséges. A legegyszerűbb úgy elkészíteni, hogy először egy mosolyvonalat készítünk (ennek végére pici nyíllal), majd belőjük ennek közepét, és onnan húzonk egy hosszú egyenest. Erre került egy merőleges, lényegesen rövidebb egyenes és a tetejére egy kis pötty, pontozóval. Végül úgy döntöttem, hogy a háttér túl üres és kopár, ezért pici fekete pöttyökkel feltöltöttem azt. 









Nektek hogy tetszik a lakk és a manikűr? :)

You May Also Like

2 megjegyzés