Tüzes piros szemsmink

by - július 16, 2016

Ha az arc sminkeléséről és a pirosról van szó, akkor biztos vagyok benne, hogy szinte mindenkinek a vörös rúzs vagy maximum egy pirosas árnyalatú pirosító jut eszébe, viszont szemeken szinte sosem használunk pirosat. Egyrészt a legtöbb palettában nem lehet fellelni piros színt, másrészt nem megszokott a szemekre ilyesmi árnyalatot használni. Ezért én most gondoltam egyet, és készítettem nektek egy piros, tüzes sminket, amitől talán egy kicsit nektek is megjön a kedvetek hozzá. 








You May Also Like

6 megjegyzés

  1. Nem gondoltam volna, hogy kék szem mellé telitalálat a piros szemsmink, nálad mindenképp az, szuper lett, van valami túlfűtött hangulata, emellett pedig még élénkebb, vibrálóbb a szemed kékje. Szuper lett, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj köszönöm szépen :) Sokszor azon lepődök meg, hogy azok a szemhéjpúder színek illenek a kék szememhez a legjobban, amikről nem is gondolnám :D

      Törlés
  2. Gyönyörű lett,és úristen,ha én egyáltalán olyan jó tusvonalat tudnék húzni,mint te,össze tenném a két kezem. :D Jól áll amúgy a piros a szemedhez. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :* Óóóó, ha tudnád hányszor bénázok vele még úgy is, hogy évek óta szinte minden nap húzok egyet.

      Törlés
  3. A videón full rózsaszín jött át nekem :O nem is ertrttem, hogy miért pirosat írsz.. :D de itt a tavoki képeken már tényleg piros :D amúgy gyönyörű! És csatlakozón, a tusvonal is csoda :D ügyes vagy!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a videón is pirosnak látom, de ugye a monitorok színbeállítása nem egyforma sajnos :( Egyébként köszönöm a dicséretet :)

      Törlés