Krémes álom | Pupa Face&Body highlighter

by - július 12, 2016

Az utóbbi időben a legtöbb üzletben, így a Pupában is megkezdődtek a nyári leárazások. Ez természetesen engem sem hagyott nyugodni, és szinte azonnal ahogy megtudtam a jó hírt, már rohantam is, hogy szétnézzek. Ahogy beléptem az üzletbe, szinte azonnal megláttam a  Face&body krémes highlightert, ami a Bronze fever kollekció tagja. Már a megjelenésekor kinéztem magamnak, így hogy most akciós áron kínálták, nem volt kérdés, hogy jön e velem haza. 



Szerencsére sok márka kínálatában megtalálhatók már a highlighterek, viszont krémes textúrával ritkán találkozni még. No ez a termék ráadásul nem is olyan, mint egy egyszerű krémes darab, sokkal inkább egy folyékony alapozó vagy mousse jellegű állagként definiálnám. 



2 limitált színárnyalatban érhető el, melyek közül az enyém a sötétebb 002-es. Teljes áron 4890Ft-ért érhető el a 25ml termék, míg akciósan 3420Ft-ba kerül. Ha belegondolok (gondolunk), hogy egy alapozó általában 30 ml, és azt is körülbelül 3-4000 Ft értékben vásárolok, akkor nem érzem egyáltalán vészesnek az árát, pláne, hogy ebből annyira minimális mennyiség kell egy alkalommal, hogy úgy érzem soha nem fog elfogyni.  



A küllem és a csomagolás egyébként egy egyszerű, üveg tégely masszívabb mályva színű csavarós kupakkal, ami elég jól záródik egyébként, ennek ellenére egyébként nem szívesen vinném magammal utazásra, inkább itthoni használatra alkalmas.


Az üzletben egyébként mindkét árnyalat elérhető volt még, viszont csak a 002-esnek volt tesztere, amit egy picit sajnáltam, hiszen szívesen kipróbáltam volna a világosabb verziót is. A teszteren egyébként nem volt ez a fehér műanyag védő, ezért a hazafele úton azon imádkoztam, hogy ne landoljon az összes termék a kupakban mire hazaérek. Azt csak itthon láttam, hogy kár volt aggódni, hiszen ez a műanyag teljesen rácuppant az üveg nyakára, így nem folyhatott semmi sehova. 



A száraz tények után pedig következzen a tömör gyönyör, az aranyló fényű folyékony csoda. Ahh. Most mondjátok azt, hogy nem csodaszép. Ha a látványt kéne jellemeznem, akkor egy rosegold márványlap írná a leginkább körbe, legalábbis ha árnyékban csodáljuk. 



Napfényben már egy bedarált csillámpónira vagy egy örvénylő csillámtengerre emlékeztet inkább. Annak ellenére, hogy csillog-villog, és úgy tűnik, hogy csillámokat tartalmaz, valóban erről szó sincs. Rendkívül selymes állagú, nagyon krémes és könnyed. Inkább folyós, lágyabb alapozó jellegű mintsem zselés vagy kemény krém szerű, mint egy Colour Tattoo. 



A felvitelt illetően az első elképzelésem az volt, hogy ujjal szépen felütögetem majd az arccsontomra, de végül úgy döntöttem, hogy megpróbálom a por állagú highlightereimmel tökéletesen működő Jessup Tapered Highlighter ecsetemmel. Tökéletesen működtek együtt. Az ecset egy picit kúposabb, hegyesebbre vágott típus, amelynek nem teljesen a hegyét, inkább egy picit az oldalát mártottam bele a Pupa highlighterbe, óvatosan eloszlattam az arcomon, majd ennek éleit jól eldolgoztam. Képzeljétek, annyira könnyű vele dolgozni, annyira szép átmenetet lehet képezni az alapozó és a szép fény között. Nem lesz túl sok, nem lesznek éles határok. 



Amellett, hogy könnyű a felvitele és az eloszlatása, nagyon szépen építhető is, így ha 2-3 vékony rétegben viszitek fel, akkor már olyan sziporkázás tűnik fel az orcákról, hogy " a napra lehet nézni, de rátok nem". :) A színt ezekkel a képekkel tudom leginkább szemléltetni, hisz az sem elhanyagolható a csodás metálos fény és pigmentáltság mellett. Mindenképp aranyba hajló árnyalat, viszont inkább pezsgő színnek nevezném, ami bizonyos fényviszonyok mellett minimálisan rosegold színű is lehet. 


A tartósság szempontjából sem tudok sok rosszat mondani. Az eldolgozáskor figyelni kell arra, hogy viszonylag gyorsan dolgozzunk vele, mert gyorsan megszárad. Ekkor "rászárad" az arcra, és innentől kezdve csak a smink eltávolításakor lehet megmozdítani vagy eltávolítani. 

Összességében szuper elégedett vagyok, jelen pillanatban egyértelműen a kedvenc highlighterem, legalábbis azok közül, amelyekkel rendelkezem. Ha szeretitek a ragyogó arcbőrt, akkor ennek elérése érdekében az egyik legjobb termék amit használhattok. Szívből ajánlom mindannyitoknak. 

You May Also Like

0 megjegyzés