Avon eper és guava tusolózselé

by - július 18, 2016

Krémes vagy hab állag, hűsítő mentás illat vagy éppen radírozó szemcséket tartalmazó darabok. Ezekkel a jellemzőkkel lehetne leírni az idei nyár tusfürdő trendjeit. Egyre több és több márka dobja piacra hasonló termékeit, viszont az Avon legújabb készítményéhez hasonlót még nem láttam. ( Ha jól tudom a Baleának van hasonló, viszont ha tovább olvastok, rájöhettek, hogy nem hasonlítanak. )



A pontos megnevezése tusolózselé. Mikor alkalmam nyílt a termék kipróbálására, szó mi szó, elképesztően izgatott lettem, hiszen szeretek kísérletezni az új textúrák és állagok között. Ígérete szerint: "Alaposan tisztítja a bőrt, friss érzetet kölcsönöz, puhává és simává varázsolja a bőrt."



Az általános információk, amiket érdemes  tudnotok a termékről: 175ml űrtartalmú, teljes áron 1299Ft-ért, most viszont akciósan 699Ft-ért juthattok hozzá. Jól záródó, csavaros tetejű műanyag tégelyben kap helyet az egyébként rendkívül sűrű állagú massza. 



Az állag... Tudjátok mennyit gondolkoztam azon, hogy hogyan írhatnám nektek körül a leginkább? Mikor a katalógusban megpillantottam róla a képet azt hittem, hogy ez egy kicsit sűrűbb zselés állagú piros tusoló termék lesz, ám amikor először belenyúltam hatalmas meglepetés ért. Képzeljétek, olyan mint a ragasztó, rendkívül nyúlós, nagyon sűrű, mint a jól besűrűsödött de még nem sziklaszilárd zselatin, vagy mint a málnás Haribo gumimaci ami egy kicsit megolvadt. Ha egy kisebb mennyiséget szeretnék kiszedni, akkor majdnem hogy szakítani kell belőle. Érdekesen hangzik nagyon, ugye?



A másik dolog, amit mindenképp megemlítenék nektek az az, hogy én hogyan használom. Azt vettem ugyanis észre, hogy akkor működik a leginkább ha már előre jól benedvesítem a bőrömet és a kezemet is, majd miután vettem ki belőle egy diónyi mennyiséget körülbelül, akkor ahhoz még adagolok egy kis vizet, és így próbálom a két tenyerem között kicsit fellazítani az állagát, majd felkenni a kívánt bőrfelületre. Jól olvastátok: felkenni. Hiszen ekkor még nem igazán habzik, inkább csak jobban eloszlatható állagúvá válik. A bőrre való felvitel után még egyszer benedvesítem jó alaposan a kezem, és így kezd felhabozni. Nem lesz óriási, krémes habja, de ha ráérzünk a használatára, akkor kellően tud habzani. 



Az alábbi képeken igyekeztem szemléltetni az előbbiekben körülírt állagot, remélem valamennyire sikerül nektek átadnom az élményt. Bizony élményt, hiszen a zuhanyzás ezzel a termékkel teljesen más tevékenység lett mint azelőtt. Olyan jó élményt nyújt esténként mikor belenyúlok ebbe a trutyiba ( bocsi a kifejezését ) és elkezdem felhaboztatni. Majdnem egy egész kis rituálé az esti fürdőzés vele. 



Emellett az illatáról is ejtsünk szót, mindenképp. Kettő illatosításban is kapható, de én az epreset választottam, epres guavás egészen pontosan. ( a másik mangós ) Ebből leginkább az előbbi érződik erőteljesebben, nagyon kellemes édeskés, de nem túl édes, csak annyira amennyire ez nyáron még elviselhető. Egyébként roppant erős illat, szépen belengi az egész fürdőszobát és a zuhanyzást követően is egyértelműen lehet érezni még az eper esszenciát a bőrömön. Nem mondom, hogy még reggel is érződik belőle valami, de este, az ágyban fekve egyértelműen érezhető. 



Mit is mondhatnék zárásként. Érdekes termék, ha kíváncsiak vagytok rá és szeretitek a különlegességeket, akkor egyszer mindenképp érdemes kipróbálni, akciós áron meg főleg. A teljes árát én egy picit túlzásnak érzem. Aki nagy híve a hagyományos tusfürdőknek, amikkel zökkenőmentesen és gyorsan lehet zuhanyozni, azoknak lehet picit pepecselős lehet, hiszen valóban rá kell érezni a használatára. 

You May Also Like

6 megjegyzés

  1. Nekem a mangós-gránátalmás van meg és hozzád hasonlóan a kíváncsiság vezetett a rendeléshez, mert az árát azért én is sokallom. Még nem próbáltam ki, de a képeid nagyon szemléletesek, alig várom, hogy én is trutyizhassak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az illata annak is biztosan nagyon fincsi lehet. Ha szereted a hasonló állagot, akkor szerintem nem lesz bajod ezzel a termékkel, csak jó sok vizet adagolj hozzá, hogy kellően felhabozzon :)

      Törlés
  2. Ez tényleg nagyon trutyis :D

    VálaszTörlés
  3. A TBS dobott piacra habfürdő céljára hasonló állagút a vörösáfonyás vonalból. Azt imádom, és nyáron is szívesen használom a gyümölcsös illata miatt, úgyhogy jó alternatíva lehet rá ez az Avon fincsiség :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó ezt nem tudtam. Bár ez nem tudom hogy habfürdőként hogy funkcionál, lehet egyszer kipróbálom úgy is. :)

      Törlés