Ikerposzt Katy-vel 3. - Nyári kert ihlette manikűr | Lédús lime

by - június 03, 2016

Közel egy év után ismét folytatjuk Katy-vel azt elkezdett Ikerposzt sorozatot, amelynek annyi a lényege, hogy megegyezünk egy aktuális témában, ami jelen esetben a nyári kert lett. Mivel a kertben szinte bármilyen szín megtalálható, így az előző fordulókkal ellentétben nem határoztunk meg színbeli kikötést, csupán annyit, hogy kézzel készüljön a minta, hiszen így igazán izgalmas a végeredmény.






Az én elképzelésem mindenképp valamilyen gyümölcs volt, hiszen a nyári kert az éppen beérőfélben levő termésektől színes. Viszont szerettem volna olyan motívumot választani, amit még nem készítettem, és megtalálható a mi kertünkben is. Így esett a választás az igen nagy becsben tartott lime bokrunkra, ami már 30-40 éve van nálunk. Teremni sajnos sosem terem, viszont én most igyekeztem megjeleníteni a termését a körmeimen. 



Ha már lime, akkor mi lehetne a legjobb választás ha nem a China Glaze Grass is lime greener árnyalata?! Ez a szín az, ami a témához és az évszakhoz is maximálisan passzol, jobban kívánni sem tudnék. 2 rétegben szépen befedi a körmöket, és nem kell fehér lakkal trükközni annak érdekében, hogy elő tudjam csalogatni az igazi neon árnyalatot. Ha már zöld manikűr, akkor csillámos lakként is ilyen színt választottam, ami egy Flormar lakk Curry árnyalatban. Ritkán használom sajnos, hiszen elég nehéz párosítani más színekkel. 


A minta peig egy Rimmel fehér lakkra készült akril festékkel. Mivel akrilból csak alap színek állnak rendelkezésemre, ezért mindig keverek, kavarok, hogy megkapjam a számomra tökéletes árnyalatot. A lime-ok sötétzöld, fehér és sárga festékek keverékéből készültek. Ezek megfestése úgy a legegyszerűbb, ha először egy ovális tojás szerű alakzatot festünk, majd ebből kis nyúlványokat készítünk. Utolsó lépésként 1-2 levélke került melléjük, aminek egyrészt a helykitöltés volt a funkciója, másrészt pedig a túlzott egyhangúság elkerülése. 





Idén nyáron szeretném folytatni a tavaly abbahagyott gyümi-manik gyártását. Remélem, hogy szívesen fogadjátok majd őket.

Valamint nézzetek be Katy-hez is, hiszen ő is alkotott nektek valamit ebben a témában. :)

You May Also Like

12 megjegyzés

  1. Jaj, de kis cukik, mintha beszélgetnének. Tudom, nincs arcuk, de a pöttyök miatt nekem nagyon kis vidámak :-D Csodás lett ez a mani, és a Curry érdekes csavart visz bele, tetszik :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beszélgetnek :D Hát ez aranyos :D A curry pedig egy szuper kis lakk, nagyon szeretem :)

      Törlés
  2. Gyönyörű lett imádom. ❤❤😍

    VálaszTörlés
  3. Nem szeretem a zöld lakkokat, de ehhez a színhez meghoztad a kedvem. Gyönyörű manikűr lett, annyira szeretem nézni amiket alkotsz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha egy körömlakk színt kéne mondani, ami távolabb áll tőlem én is a zöldet mondanám egyébként :) Ezért is próbálok olyan zöldeket inkább, amik ilyen kis különlegességek.
      Nagyon köszönöm a dicséretet, igazán örülök neki, hogy tetszik :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Jaaaaj :* Bár nem az, de ha már annak tűnik az is valami :)

      Törlés
  5. Szép kis manikűr lett, olyan igényesek ezek a gyümölcsminták, szeretem nézni az akrilos alkotásaidat, mindig meghozod a kedvem, hogy ecset után nyúljak! :)

    VálaszTörlés