Maybelline Face Studio pirosító | 20 Brown

by - május 31, 2016

Kár lenne tagadnom, hogy menthetetlenül szeretem a pirosítókat, és ha sminkben lépek utcára, akkor bizony még csak véletlenül sem felejtem el az orcák pirosítását. Életet ad a lealapozott arcnak, no meg ha jól választjuk meg, nagy összhangot teremt a sminkben. Ezért is kutatom mindig az új árnyalatokat, illetve az új, jónak tűnő darabokat. A Maybelline Face Studio pirosítója jónak tűnt, így tettem vele egy próbát. 





Az idei tavaszi Glamour napok előtt nem sokkal jelent meg a Maybelline háza táján ez a rendkívül szokatlan csomagolású arcpír. A tető óramutató járásával ellentétes irányába történő eltekereésével távolítható el. Ez a része a csomagolásnak elég vékony, nem túl stabil műanyag. Ennek ellenére viszont jól záródik, viszont ha egy picit elgörbül a teteje ( behorpad ), ami nálam már bekövetkezett, akkor egy picit végigszántja a pirosító tetejét, mikor lecsavarom róla. Számomra tehát egyáltalán nem praktikus.  



Az üzletek polcain hazánkban 4 árnyalatban érhető el, 2 rózsaszínes, egy barackosabb, és az általam választott barna. Ezek közül ha jól emlékszem kettő matt és kettő fényes. 



Miután eltávolítom azt a számomra kellemetlen fedelet, a termékhez jól hozzá lehet férni, elég nagy a pan ahhoz, hogy akár egy nagyobb fejű pirosító ecset is elférjen benne. A fekete műanyag peremen talán látjátok, hogy minimálisan porol, viszont ez tényleg annyira jelentéktelen mértékű, hogy nálam szóra sem érdemes. Én általában egy nem túl nagy fejű és nem a legtömöttebb ecsetemmel viszem fel, aminek a hegyét kétszer-háromszor beleütögetem a pirosítóba és már vihetem is fel az arcomra. 



A felvitele is roppant egyszerű. Nem kell különösebben figyelni arra, hogy óvatosan vigyem fel, hiszen túlzásba ugyan lehet vele esni, de csak több réteg felvitelét követően. 1-2 réteg tehát nyugodtan jöhet belőle, aminek szépen eldolgozva a szélét egy kellemesen viselhető hétköznapi pirosítót kapok. Ezeket a fajtákat picit jobban kedvelem, mint az extrém pigmentációval rendelkezőket, hiszen ennél egy rohanósabb reggelen is tudom, hogy tempósan felvihetem anélkül, hogy egész nap "bohóc maszkban" járkálnék. 




A fenti két képen pedig bőrre felvéve egy koncentráltabb rétegben megcsodálhatjátok a színt árnyékban ( felső ) és napfényben ( alsó ). No persze ezt a színintenzitást egyetlen ecsetsuhintással nem érjük el, tehát mint az előbb is írtam, nem kell aggódni, hogy túl sok lenne az arcon. És hogy pontosan hogy tudnám jellemezni ezt az árnyalatot? A barna szín megnevezés talán egy kicsit erős, ennél ugyanis egy sokkal finomabb, narancsos, téglás tónusról van szó, ami nagyon szépen fénylik a napsütésben. Nyugalom, csillámokat nem tartalmaz. :)



Arcon pedig valahogy így fest. Legalábbis az enyémen. Nem mondanám, hogy barna bőrrel rendelkező csajoknak ajánlanám csak, hiszen láthatjátok, hogy én sem ebbe a típusba tartozom, viszont véleményem szerint a porcelán fehér bőr felületén nem mutat, ahhoz nem passzol. Az árnyalat továbbá azért kedves számomra, mert ugyan sokszor viselem bronzosítóval együtt, megállja a helyét egymagában is, hiszen ad az arcnak egy enyhe bronzos, nap csókolta hatást, mely továbbá egy kevés fénnyel is rendelkezik.



Végül pedig a tartósságról néhány mondatban annyit, hogy az én zsíros arcbőrömön is szépen viselkedik. A nap folyamán ugyan tompul a színe, de egy 8 órás munkanap végére nem tűnik el teljesen, tehát ha reggel sminkelek, délután 3-4 óra körül még biztosan látszik az arcomon.

Összességében tehát egy szuper vételnek tartom, teljes áron 2200Ft, én viszont 50% kedvezménnyel jutottam hozzá. A többi árnyalatot egyelőre nem érzem magamhoz passzolónak, vagy túl különlegesnek, viszont ennek a barnás színnek a személyében remek pirosítóra leltem.

Ti próbáltátok már? Melyik a jelenlegi kedvenc pirosítótok?

You May Also Like

6 megjegyzés

  1. Hűha, ez a pirosító szerelem első látásra! Az egyetlen gond, hogy pirosító stop vásáron vagyok még vagy két évig haha. :D Ezzel a piros rúzzsal eszméletlen jó összhangban van rajtad, azt hiszem ez a smink áll legjobban neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajjaj az valóban gond :D Komolyan? Az az igazság, hogy a piros rúzst mindig is olyan idegennek érzem magamon.

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a szín, és kifejezetten jól áll Neked :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Ezeket a barnás, narancsos színeket érzem magamhoz legközelebbinek, már ami a pirosítókat illeti.

      Törlés
  3. Nagyon szép! Eddig nem igazán ragadott meg ez az árnyalat, de most! A Coral Fever árnyalat nagyon bevált, lehet ez is az enyém lesz valamikor.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg érdemes beszerezni, és valóban megszerettem. Nyárra pedig szerintem egy tökéletes szín. :)

      Törlés