Katicás körmök az Avon lakkjaival

by - május 17, 2016

Remélem, hogy az Instagram-ot vagy a Facebook-ot bújva ti is találkoztatok már az Avon háza táján zajló játékkal. Lényege, hogy legalább egy Avon lakk felhasználásával készítsetek egy tavasz ihlette manikűrt, melyet az Instagram-ra feltöltve #AVONKörömFesztivál hashtag-el megjelölve már nevezhettek is. A legszebb, legötletesebb pályamunkák díjazása sem marad el, hiszen az új gél hatású körömlakkokból álló csomag ütheti a markotokat. Az én játékra készült manikűröm a következő lett:



Mivel az utóbbi időben már annyi virágos manikűrt készítettem, hogy én is meguntam, ezért elkezdtem valami egyedibb ötlet után nézni. Élőlényt talán még sosem festettem a körmeimre, bogarat meg végképp, no de a kedves katica bogár azt hiszem mindenkinek gyermek kori kedves emléke marad, így nekiláttam az ötletelésnek, hogy vajon ezt hogy tudnám megvalósítani. A piros szín egyértelműen az Avon körömlakkjaim sorából került ki, mégpedig a Candy apple fantázianévre hallgató darab. Egyébként is a kedvenc piros lakkom, hiszen hiper-szuper fénylő és rajtam rendkívül hosszan tartó is. E mellé pedig végül másik két lakk is társult a márkától: a halvány babarózsaszín Pastel Pink és a pezsgő színű, csillámos árnyalat a Molten Metals Gold. A körmök elrendezése a szokásos maradt, a gyűrűs és a nagyujj kapta meg a katicákat, a középső ujj a csillámos lakkot, a maradék pedig az egyszerű pirosat.



A katicák

Azt kell, hogy mondjam, hogy a mintával most meggyűlt a bajom, hiszen nem szerettem volna ha egyetlen óriási katica csücsül a körmömön, ezért nagyjából eredeti méretben festettem meg őket, egy körömre többet is. A test még nem okozott hatalmas problémát, hiszen ez tulajdonképpen egy piros ovális kör, melyből egy "pizzaszeletet" kivágtak. A kivágott pizzaszelet helyére került a fekete test. A fej ezután következett, ami ugyan lekerekített, de kissé szögletes forma. Ebből nőttek ki az apró csápok. A lábak viszont alaposan megdolgoztattak. Szuper vékony, hajszálnyi vonalakra volt szükség, ami többé-kevésbé sikerült csupán. 1-1 katicának még így is kissé "szumós karja" lett. 



Mire a pöttyök felfestéséhez értem, már szerettem volna végezni, hiszen ekkor már egy ideje szenvedtem a kis katicákkal. ( Hiszen tudjátok, nem csak jobb kezem van. A másik kezemre ugyanúgy felkerül a minta. ) Azt hittem, hogy a pöttyöket már nem ronthatom el.  Jelentem, sikerült. Ne kérdezzétek, hogy miért, de gondolkozás nélkül fehér pöttyöket kezdtem el festeni rájuk, majd hirtelen jött a felismerés: " De hiszen ezek nem túrórudik." Biztosan nagyon vágytam már egy kis édességre, és ezért fordultak meg az agyamban a színek :D Szerencsére csak 2 katica lett ilyen kis amorf, de ezt is gyorsan át tudtam festeni, hiszen a fekete szerencsére maradéktalanul elfedte a fehér pöttyöket. 








Összességében mint mindig, most nem vagyok teljesen elégedett, hiszen mint mindenen, így ezen is lehetne mit javítani, de összességében tetszik ez a minta a körmeimen. Még kicsit szokatlan ugyan, de 1 hétig remélem szépen elleszek majd velük. 

Nektek hogy tetszik? Festettetek már valaha katicás vagy bármilyen más bogaras körmöket?

You May Also Like

12 megjegyzés

  1. Hát ez nagyon-ngyon cuki lett, gyönyörű vékony vonalakat húztál, élethűek lettek a kis katik. Annak ellenére, hogy bogarak vannak a körmeiden, jól ,,ellensúlyozza" a többi, egyszerűbb köröm, nagyon tetszik ez az elrendezés, amit szoktál használni. Szóval nagyon jól sikerült, én mindenképpem megszavazok neked egy nyereményt <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon nagyon aranyos vagy :) Köszönöm szépen a kedves szavakat és a dicséretet, nagyon jól estek :)

      Törlés
  2. De arik azok a katicák *.* Szép lett. :)

    VálaszTörlés
  3. ááá annyira cuki!
    Festettem ezer éve, de a te verziód azért tetszik mindennél jobban, mert nem dedós, hanem elegáns, szinte szabályos! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Először nagyon féltem tőle, hogy kicsit ovis lesz a végeredmény, de összességében szerintem nem lett az. Örülök, hogy benned sem kelti ezt a látszatot.

      Törlés
  4. Szerintem is nagyon élethűek lettek! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól eltaláltad.:) Szép lett!

    VálaszTörlés
  6. Annyira tetszik!!! A színek, a minta, minden tökéletes :-)

    VálaszTörlés