Colourful spring | Színes tavaszi virágos köröm

by - május 15, 2016

Nem is szeretném megszámolni, hogy ez idén tavasszal hányadik virágmintás manikűröm, mert lehet kicsit elszégyellném magam, hogy mindig ilyeneket készítek, és nincs semmi változatosság. Viszont ez a minta annyira magával értetődő, annyi lehetőség rejtőzik benne, hogy szeretném ezt nektek is megmutatni.





Ez a manikűr rendkívül színesre sikerült, tőlem szokatlan minta elrendezésben, hiszen mindig a gyűrűs és a nagyujjam szokott díszítést kapni, valamint a jól megszokott csillámos középső köröm is elmaradt. Mindez azért, mert úgy gondoltam, hogy úgy lesz a manikűr nagyobb harmóniában, ha a 3 különböző színű virág miatt, 3 ezekkel azonos színt kap a többi körmöm. Az alap elképzelés tehát ez volt. 


Hogy milyen szín legyen a minta alapja, az gyorsan eldőlt. Már 1-2 hónapja kifogyott a fehér körömlakkom, amire általában az esetek túlnyomó részében a mintákat festem, az utánpótlást pedig elfelejtem beszerezni mindig, így maradt a legvilágosabb nude a készletemből, a Golden Rose WOW 96-os árnyalata. 


Utólag belegondolva, a nude még jobb választás is lett, mint a fehér, mert a pasztelles, kellemes árnyalatok mellől kevésbé tűnik ki, jobban beleolvad az összképbe. A gyűrűs ujjamon levő sárga az Essence 191 Love is in the air árnyalata, ami a legszebb sárga lakkom, a középső ujjamon levő pink a Rimmel Neonfest árnyalata, a kék pedig, ami a nagyujjamon helyezkedik el, szintén egy Essence lakk, mégpedig a Blu bubble di blue. 


A minta

A minta elkészítéséhez a legvékonyabb díszítő ecsetemet (00-ás) használtam. Első lépésként kijelöltem a virágok helyét. Ehhez bronz színű akril festékkel megfestettem a virágok közepét, melyek egy része " hozzásimul" a körömágyhoz, a többi pedig ezek mellett helyezkedik el, "teljes virágként, minden szirmával együtt. A kompozíció végül úgy állt össze, hogy minden színnel festettem egy olyan virágot, amelynek a szirmai hosszúkásak és picit nagyobbak, majd szintén mindegyikkel egyet-egyet, amik viszont apró, lekerekített szirmot kaptak. Utóbbiakat akár pontozóval is szépen el lehet készíteni, én viszont ezekhez is az ecsetet használtam. 


Hogy időigényes volt-e? Nem vesződtem vele, tempósan haladtam, talán az egész manikűr 1 órát vehetett igénybe nagyjából. No persze biztos van olyan akinek ez extra lassú, de én szeretek ilyesmikkel bíbelődni. 










Összességében nagyon megszerettem ezt a manikűrt, szuper vidám, tavaszias. Jó volt ránézni ebben az esős időben, ami egész héten végigkísért.

 ( Utólag is elnézéseteket kérem a sok képért, de tudjátok úgy vagyok, hogy vagy nem sikerül egy normális képet sem összehoznom, vagy túl sokat, amik közül nehéz válogatni. )

Nektek hogy tetszik? Nem unjátok még a virágmintát? Ti szoktatok virágokat festeni a körmötökre?

You May Also Like

15 megjegyzés

  1. Virágmintás körmökből soha nem elég! :D
    Ráadásul, ha egy motívumra már rááll az ember keze, ecsete, azt a mintát örömmel festi, legalábbis én így vagyok ezzel. Nekem a rózsaminta a kedvenc motívumom, és ha rászabadítom magam, folyamatosan örül a lelkem munka közben.
    Csodaszép lett a manid, üdítően friss, tiszta kompozíció, nem hiányolom én sem a csillámos egykörmöt, a nude alap finom szépsége remek háttér a virágoknak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na valahogy én is így vagyok :D Rózsaminta viszont még sosem sikerült szépen, ezért arra nehezen veszem rá magam, meg kéne tanulni szépen megfesteni őket :D

      Törlés
  2. Én nem unom ezeket a manikűröket, mindig változatos és igényes munkát adsz ki a kezedből. Remek inspiráció forrás számomra. :) Nem csak virágmintát, de sokféle formát is szeretek a körmömre festeni. Jó érzéssel tölt el, hogyha valaki ránéz a kezemre akkor ápolt és szép körmöket lát viszont.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek :) Abban pedig egyet értek veled, hogy számomra is fontos, hogy ha valaki ránéz a kezemre, akkor az ápoltság tükröződjön róla.

      Törlés
  3. Ez nagyon tetszik, kellemes az összkép, elhiszem, hogy szívesen hordtad :)

    VálaszTörlés
  4. Szèp lett!
    (Marika)

    VálaszTörlés
  5. annyira gyönyörű körmöket csinálsz mindig! ámulok és bámulok. :) amúgy mindig van lakk a körmödön? én 3 éve kiszabadultam a (katolikus) gimnáziumból, és kihasználva azt, hogy végre lehet színes a körmöm (:D) szinte nem telt el nap, hogy ne lett volna kifestve. szerintem félévente tartottam 1-2 hetes szüneteket.. :O és azt vettem észre az utóbbi időben, hogy besárgultak a körmeim :S kipróbáltam már fehérítő lakkokat, szódabikarbónás citromlevet, de semmi.. szóval most 2 hete nincs rajta semmi lakk, de nagyon zavar. lehetséges, hogy a folyamatos lakkozástól van? megyek majd börgyógyászhoz, ha nem múlik, csak gondoltam megkérdezem, hogy Te (vagy esetleg más?) nem tapasztalt ilyet? (aki sokat lakkozza a körmeit)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, örülök, hogy tetszenek :) Nekem szinte tényleg mindig lakkozva van a körmöm, talán 1 évben egyszer egy hétre szoktam maximum "pucéran" hagyni őket. Eddig nem tapasztaltam soha sárgulást. Nem tudom használsz-e alaplakkot, mert sok körömlakk sajnos hajlamos befogni enélkül a körmöket. Ha nem ez a probléma, akkor érdemes majd, ahogy említetted is bőrgyógyászhoz fordulni. :)

      Törlés