"Plaid" inspirálta manikűr

by - december 05, 2016

Ti is hódoltok a "plaid" sálak őrületének? Én bizony nagyon kedvelem őket, azt hiszem tavaly kattantam rájuk igazán. Hatalmas, már-már terítő nagyságú kockás sálak, amelyeket ezerféle módon hordhatunk, no és persze nem mellesleg szuperül feldobnak egy egyszerű fekete kabátot. A mai köröm elkészítéséhez az ötlet tehát innen ered. Tavaly, illetve előtte évben is készült már hasonló manikűr, viszont akkor csempésztem bele pirosat is, idén viszont a visszafogott, natúr vonalnál maradtam.


Talán már tudjátok rólam, hogy én nem igazán szeretek szenvedni a díszítőcsíkokkal és egyéb más segédeszközökkel, mert én macerásnak érzem őket, annak ellenére, hogy tudom, azok lennének száz százalékban egyenesek. A festett vonalakkal hiába próbálkozom, tökéletesen egyenesek, párhuzamosak nem lesznek, de ennek ellenére igyekszem. 



A mintás körmök alapját, az általam leginkább kedvelt nude körömlakkom, a Golden Rose WOW 96-os árnyalata adta. E mellé kiegészítésként került a szürkés, taupe-os árnyalatú Kiko lakk, a 319-es színben, a középső ujjam bronz csilláma pedig a sokszor használt Catrice Luxury Lacquer Bronz upon a time árnyalata. 



A díszítés esetemben egy rövidebb szálakból álló ecsetel történt, viszont célszerű picit hosszabb sörtéjű ecsetekkel dolgozni olyankor, ha egyenes, hosszú vonalak húzásáról van szó, hiszen sokkal egyszerűbb lesz vele ez a művelet. Elsőként a két fekete, vastagabb vonalat festettem meg, ügyelve az egyenességre, majd a két vékony fehéret, és végül következhetett a bronz. Ha szép egyenesre van reszelve a körmötök, akkor az alsó bronz vonalat talán a legkönnyebb egyenesre festeni, hisz az egészen közel van a köröm végéhez.






Tulajdonképpen nincs mit magyaráznom ezen a manikűrön, hiszen egyszerűen csak vonalakból áll, inkább talán inspiráció miatt gondoltam, hogy megosztom veletek. Én ezt a múlt héten viseltem a körmeimen, kicsit meg vagyok csúszva itt a blogon, ami azt illeti, de a lényeg, hogy nagyon szerettem hordani. :)

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a hasonló mintájú manikűröket?

You May Also Like

8 megjegyzés

  1. Pont ma kentem ezt a GR lakkot. :D Szerintem is az egyik legjobb nude szín. A manikűröd pedig csodás, nagyon tetszik!! (-: Én nem látok a vonalakban hibát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyee? Ennél jobban eltalált árnyalattal még nem találkoztam én sem :) Jaj aranyos vagy köszönöm :)

      Törlés
  2. Nagyon szép és elegáns is, főleg a színek miatt! Nekem is megvan ez a GR lakk, szeretem ezeket a kis lakkokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik :) Ezek a kis GR Wow lakkok szerintem nem kapnak elég figyelmet, pedig mind az áruk mind pedig a színválasztékuk szuper. Valamint nekem minőségben is teljesen rendben vannak. :)

      Törlés