A kézkrém párbaj: Avon VS. The Body Shop

by - február 21, 2017

Szerencsére már a tél vége felé kullogunk, aminek én személy szerint rendkívül örülök, illetve biztos vagyok benne, hogy a szervezetem is. A rengeteg kellemetlenséget okozó betegség és vírus mellett bizony a bőröm is megérezte a tél kellemetlen velejáróját, a hideget. Különösképp a kéz és kézfej bőrét viselte meg mindennél jobban a kemény zimankó. A mai bejegyzésben a regenerálás folyamatát segítő két kézkrémet szeretném párbajra küldeni, majd végül kideríteni, melyik jobb.



Úgy gondoltam, hogy az lenne az igazán izgalmas, ha két egészen hasonló terméket hasonlítanék össze, melyek még külsőre is nagyon hasonlítanak egymásra. Talán elsők között lehetett kapni a TBS márkánál ezeket a tempera típusú kézkrémeket, majd mára egyre több márka rukkolt elő saját példányával. Nem volt ez másképp az Avon háza táján sem, e hónapban (február) jelent meg az afrikai shea vajas változatuk. 



A külsőségek szembetűnőek, így nem is igazán pazarolnék rá sorokat, hisz felesleges. Láthatjátok, hogy tökéletesen egyformák, egyedül a dizájn eltérő. A kiszerelés azonban mindkét esetben 30ml, ami egyébként elég picike, viszont kifejezetten szeretem táskába, mert nem foglal túl sok helyet. A TBS-nél 1590Ft-ot kell kicsengetni, az Avon esetében pedig ugyanezért a mennyiségért 1099Ft-ot teljes áron, akciósan viszont 599Ft-ot. 



Annyiban egyeznek, ha áttérünk a belső tulajdonságokra, hogy egyikükből sem kell egyszerre hatalmas mennyiség, hiszen egy babszemnyi krém elegendő belőlük. Állagukat tekintve nagyon hasonlóak, bár az Avon termékét én egy picit sűrűbb textúrának érzem. Ezen felül mindkettejük a megviselt, száraz bőrre javallott. 





The Body Shop - Spiced apple kézkrém

Nézzük a termékeket egyesével, picit közelebbről, részletesen. A TBS termékéről a következő leírás ismert: "Alapanyaga az Alpokból származó almamagolaj, tápláló textúrájával segít a  nagyon száraz bőr leküzdésében." Mindenképp meg kell jegyeznem, hogy ezt a terméket kaparintottam meg kettejük közül először. Ami igazán rabul ejtett, az egyértelműen a fantasztikus illata volt. Annyira, de annyira kellemes fűszeres, fahéjas zamata volt, aminek valószínűleg akkor sem tudtam volna ellenállni, ha a termékről megelőzően nem hallok jókat. Ráadásul nem elég, hogy nagyon intenzív ez az illat, hanem elképesztően sokáig is tart. Ha két kézmosás között több idő telik el, akkor is egyértelműen érezni lehet a kezeken. Állagát tekintve abszolút átlagosnak definiálnám, inkább egy picit lágyabb jellegűnek képzeljétek el. Ez nem az a nagyon zsíros, nehéz, sűrű textúra, amivel nem szeretünk napközben krémezni, mert soha nem szívódik fel és mindenen nyomot hagy. Szerencsére 1-2 perc alatt teljesen beszívódik, így akár irodai munkát végző hölgyeknek is bátran ajánlanám, nem fogjátok összekenni a billentyűzetet és az egeret. 



Avon Planet Spa Blissfully Nourishing kézkrém

"Fő alapanyaga a shea vaj, amely gazdagon táplálja és hidratálja a száraz bőrt, mely ennek ellenére nagyon gyors beszívódást ígér." Az Avon kézkrém esetében is az illat elemzéssel kell kezdenem. Nem tehetek róla, az illatok a gyengéim. Ha van egy alapvetően jó tulajdonságokkal rendelkező termékem, de az illatát ki nem állhatom, akkor bizony nem veszem elő annyira szívesen. Persze a pompás illat nem minden. Ez a krém viszont annyira különleges illatú, amivel bevallom még soha nem találkoztam. Kicsit talán megtévesztő lehet, hiszen bizonyára sokan shea vaj illatra számítanátok vele kapcsolatban, ami tulajdonképpen egy nagyon semleges illat. Sőt mondhatni szinte egyáltalán nincs illata. Ám ennek a terméknek az esetében egész másról van szó, hisz sokakat megragadó illatról bizony-bizony gondoskodtak a termék megalkotói. Mikor megszaglászom isteni finom dió és karamellizált cukor illat kerít hatalmába. Fantasztikus. Egyszerűen fantasztikus. 

Jhaj és még nem is beszéltem nektek az igazán érdemi részről, a hidratálóképességről. Állagában ugyan valamennyire sűrűbb és talán picit nehezebb textúrájú viszont azt kell hogy mondjam, hogy ZS-E-N-I-Á-L-I-S-A-N beszívódik. Tulajdonképpen azonnal. Emellett pedig hihetetlenül jól táplálja a kezemen levő kiszáradt bőrt. 



Természetesen azzal tisztában kell lennetek, hogy ezek a krémek egyike sem hasonlítható össze például egy extrém módon zsíros testvajjal, semmilyen téren sem. A vaskos, nehéz testvajakat én kifejezetten estére szoktam használni, mikor nem számít a beszívódási idő, hisz ekkor már nem tapogatok össze mindent a -valljuk be- zsíros kezemmel. 


Összegezve tehát az előbb leírtakat, vegyük szépen sorra a tényezőket.  Mint ahogy azt írtam is nektek az előbb, ha a piszkos anyagiakat vesszük számba, akkor az Avon javára mindenképp jóváírhatunk egy pontot, hisz akár akciós, akár nem, jóval olcsóbban érhető el. Tovább haladva vessünk egy pillantást az illat leírásra. Nos, e tekintetben egyszerűen nem tudnék különbséget tenni, hisz mindkettejük annyira magával ragadt. Annak ellenére, hogy teljes más mindkettő, a maga nemében mindegyik imádni való, szívemhez ( orromhoz :D ) rendkívül közelállóak. 



Ha döntenem kéne a két termék között, akkor azt kell mondjam, hogy egy percig sem haboznék, és az Avon kézkrémét választanám. A száraz, igénybe vett kézbőrt sokkal sokkal szebben hidratálta, sőt szerintem még a körömágybőrt is igyekezett puhítani és vállalhatóbbá varázsolni. Ha nincs igazán bevált hiperszuper kézkrémetek, akkor az Avon Shea vajjal dúsított krémével tegyetek mindenképp próbát. Azt kell mondanom, hogy én még ilyen krémmel nem találkoztam, ami ennyire hidratál és mégis ennyire könnyen beszívódik. 

Nektek volt szerencsétek valamelyik termékhez? Melyik a kedvenc kézkrémetek a téli időben?

You May Also Like

5 megjegyzés

  1. Fú én az Avon kézkrémet az illat miatt nem kedvelem, az én orrom szerint égetett cukor illat, ráadásul borzasztó erős és tolakodó, első alkalommal erős fejfájást és hányingert eredményezett nálam.. :D Hanyagolhatnák ezeket az illatokat a termékekből, főleg ilyen erős szinten, az illatozásra találták ki a parfümöket :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Való igaz, nagyon erős, ha valaki számára ez az illat nem nyerő, akkor valóban gyomorforgatóan sok. Ilyenkor jut eszembe a szintén Avon téli tusfürdője, a karamellás, amiért szinte mindenki odavolt, én meg egyszerűen nem bírtam elviselni az illatát :D

      Törlés
  2. Az argánolajos és az olívaolajos Avon kézkrém talán többek számára kedvelhető illatú, ajánlom figyelmetekbe, mert a tulajdonságaik amúgy gyakorlatilag azonosak. A gyors beszívódással táruló remek táplálás pedig a Lavera kézkrémeknél is megvan, azok pedig kifejezetten kellemes, natúr jellegűek, úgyhogy az érzékeny orrúaknak is jók. Ez a sheavajas Avon darab most még elviselhető a számomra, de amint melegebb idő lesz, már soknak fogok érezni, de akkor majd jöhet a levendulás, na meg a szintén hasonló csomagolású L'Occitane lime-os :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *társuló, fogom. Hiába, fáradt voltam tegnap :-D

      Törlés
    2. Az a legjobb akkor, hogy bárki bármilyen illatot is választ az Avon kézkrémek közül, egyforma minőséget kap. Én személy szerint ebbe az illatba egyenesen belebolondultam, viszont a levendula az, amit az én orrom egyszerűen nem bír. Nem vagyunk egyformák :) Én az a helyzet hogy melegebb időben sokszor el is felejtkezem a kézkrémekről, legtöbb esetben olyankor elegendő ha este testvajazok. :)

      Törlés