Have a lovely Valentine's day! - Valentin napi körmök

by - február 13, 2017

Komolyan szégyellem magam amiatt, hogy februárban nem adtam semmiféle életjelet a blogon. Magyarázkodásba nem kezdek, ezeket más blogokon sem szeretem, viszont annyit szeretnék megjegyezni, hogy az utóbbi 2-3 hétben nagyon ramaty állapotba kerültek a körmeim, szinte az összesnek letörött a sarka, emitt nem tudtam tartani azt a formát amit szoktam és amit szerettem volna. No de kanyarodjunk vissza a bejegyzés témájához. Annyit tudnotok kell, hogy nem vagyok az a típus aki bolondul a Valentin napért, viszont ebben a témában imádok sminkeket illetve manikűröket készíteni. Hisz mikor máskor viselhetnék szívecskés mintákat, ha nem most? :)


Miközben nézegettem különféle inspirációs képeket Valentin napi témában, akkor ami elsőként eszembe jutott az az volt, hogy mi lenne ha nem használnék egyáltalán pirosat a készülőben levő manikűrhöz. Végül az Avon erős pink vagy magenta (?) árnyalatára esett a választásom, és így utólag visszagondolva kicsit sem bánom. Hogy is mondjam, talán nem annyira nyálas, hanem egy fiatalos, kicsit (nagyon!!)  tavaszias jellegű és nem annyira sok. 



Az erős pink szín mellé mindenképp szükségem volt egy visszafogottabb színre is, ami majd tökéletes  alapot ad a szívecskés mintámnak. Először gondolkodtam a fehérben vagy a nude árnyalatokban, de végül egy igazán kifinomult, szolid, bájos szín mellett tettem le a voksom, ami a Bourjois Chair et trende rendkívül visszafogott rózsaszínes árnyalata. 


Még mindig HATALMAS kedvencem a Cirque Halcyon árnyalata, amit természetesen ehhez a manikűrhöz is felkentem, a középső ujjamra. Bátran mondhatom, hogy az utóbbi év legjobb vétele volt, már ami a lakkokat illeti. Annyira csodásan passzol az összes krém finisű lakkomhoz. Ahh, imádom. 


A minta, sok igen, nem egy nagyon különleges és ötletgazdag fajta, ennek ellenére tetszik. Tetszik a maga egyszerűsége. Az elkészítése sem igényel túl sok időt, illetve extra odafigyelést. Viszonylag gyorsan elkészült. Ha egy tippet adhatok nektek, akkor szeretném megemlíteni, hogy sok helyen látni, hogy pontozóval nagyon egyszerű szíveket festeni. Hát nem tudom. Szerintem akármennyire apró fejű pontozóval dolgozunk, dolgoztok, nem lehet vele annyira precíz munkát végezni, így én ehhez is egy nagyon vékony fejű ecsetet ajánlanék. Én is ezzel készítettem természetesen.





Nektek hogy tetszik? Szoktatok Valentin napra valami kis cuki manikűrt készíteni?

You May Also Like

6 megjegyzés

  1. De nagyon jóóóó lett! Le is mentettem. Nekem idén (pont most, hogy lenne is mit ünnepelek^^) nem készült valentinos manim, úgyis csak késő este érek haza (legalábbis remélem, hogy addigra megérkezünk).

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett! Nekem sem ihletem, sem kedvem mostanában, szóval értem, van ilyen. Nagyon tetszik a mani!!

    VálaszTörlés