Amikor valami egyszerűen csak nem a te színed...

by - január 18, 2017

Rettentő, de tényleg rettentő nehéz a tökéletes nude körömlakkot megtalálni. Rengeteg próbálkozásom volt már, legtöbbjük azonban egyszerűen nem áll jól a bőröm tónusához. Egyetlen olyan világosabb, még nude-nak mondható lakkom van, amit szeretek, és közel érzek magamhoz, most azonban egy újabb hasra esés eredményét láthatjátok.


A Rimmel Salon pro Gentle kiss árnyalatáról lenne szó jelen esetben. Hihetetlenül csalóka, hogy az üvegben mennyire tetszett, és a körmeimen mennyire nem. Legszívesebben lemosnám az egészet, egyedül a lustaságom tart vissza. A lakk minőségére egyébként egyáltalán nem lehet panasz, hiszen szépen terül, kellemes az állaga - talán minimálisan folyós -, valamint az ecsete is kellően széles. 


Régen hihetetlen mennyire nem érdekelt az, hogy melyik szín hogy áll, az volt számomra fontos csupán, hogy az üvegben tetsszen. Mostanában viszont egyre többször járok úgy, hogy nem tetszenek a körmömön bizonyos árnyalatok. Ez olyan lakkoknál is előfordul, amit már nem először kenek fel. Épp ezért, talán ez a manikűr adott nekem löketet egy kegyetlen, de valóban KEGYETLEN szortírozásra. Mindennek mennie kellett amit vagy soha nem használtam, vagy az utóbbi egy évben nem került fel a körmömre vagy amiről tudom, hogy igazán nem is szeretem, nem áll jól.


Régen mindig eltettem azokat a körömlakkokat is, amiket nem használtam, mert sajnáltam kidobni, eladni meg valljuk be senkinek sem lehet egy 400Ft-os Essence lakkot például. Mára azonban ez a "raktározó énem" változni kezd úgy érzem. Ami nem kell, ócska vagy olcsó lakk volt, ráadásul már hiányzik is belőle, az a kukába megy. Nem fognak hiányozni, ebben biztos vagyok. Legyenek olyan lakkjaim, amiket valóban használok, és nem okoznak bosszúságot valahányszor rájuk nézek. 


No de talán feltűnt nektek is a manikűrnek életet adó csoda, ami a Cirque Colors Halcyion árnyalata. Mennyire gyönyörű, nemde? *-* A legutóbbi Nailland-es garázdálkodásom eredményeként került hozzám. Mondtam már, hogy mennyire utálok netes színminták alapján rendelni a webshopból? Rendszeresen agyon világított, led fénnyel túlcsillogtatott képeket találok, amik hát valljuk be, baromi távol állnak a valóságtól. Ezt az árnyalatot is nagyon féltem megrendelni, rengeteg képet átnéztem, és szinte az összes különbözött kicsit a másiktól, volt olyan, amelyiken kifejezetten nem tetszett, volt amelyiken pedig annyira földön túli fénye és csillogása volt, hogy nem akartam elhinni, hogy az normális fényviszonyok között olyan lenne. 


Tudom, az agyon világított képek elképesztő nyálcsorgatást tudnak az olvasóknál produkálni, de az esetleges rendelés utáni "kopp" minden szépet elfeledtet velünk. (Biztos veletek is történt már hasonló.) Szóval nagyon féltem megrendelni, hiszen egy 3000Ft feletti lakkról beszélünk, de végül csak nem hagyott nyugodni a dolog. Amíg kézhez kaptam csak reménykedni tudtam, hogy nem hoztam rossz döntést. Szerencsére nem kellett csalódnom. 


Egy elképesztően fémes, lámpafényben csillogó lakk birtokosa lettem, ami ráadásul rosegold. Valóban rosegold. Nem rózsaszín, nem arany. Rosegold. Egyszerűen imádom. Annyira tökéletesen befedte a körmömet már egyetlen rétegben, hogy pazarlásnak éreztem volna a másodikat is ráhúzni, így már csak egy fedőlakk került rá. 


Sosem gondoltam volna, hogy egy fémes körömlakk ennyire fog tetszeni, de ez most elrabolta a szívem, valóban. Nem csillog mint egy diszkógömb, de mégis annyira feltűnő és annyira tökéletes, hogy hirtelen nem tudnék olyan krémfinisű lakk árnyalatot mondani, amihez ne kenném fel. 



Tudom, ez a bejegyzés talán nem volt túl informatív, de annyira kiakasztott ez a csúnya nude. Még ránézni is rossz, legalábbis a kezeimen nagyon. A Cirque varázslatos rosegold árnyalatát azonban szerettem volna mindenképp megosztani veletek. 

A véleményetekre a felvetett témákkal kapcsolatban mindenképp kíváncsi vagyok. Ti csalódtatok már netes színmintákban, ha körömlakkot vásároltatok? Ti nem érzitek sok esetben túlzásnak a túl mű, túlcsillogtatott képeket? Vagy szeretitek őket? 

You May Also Like

18 megjegyzés

  1. nem csúnya ez a nude, csak barnának tűnik :D barnának kifejezetten tetszetős szerintem. én nem dobom ki a lakkjaim, akkor sem ha nem használom. sokat kaptam már így ajándékba másoktól, akik kiselejtezik, én szeretem őket a polcon tartani :) gyűjtögető vagyok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felőlem nevezhetjük barnának is, de nem az én színem, az biztos :D Egyszerűen magamon nem tetszik, önmagában a színnel nem lenne baj :/ Én meguntam ezt a gyűjtögetést, nem férnek el azok a lakkok, amiket tényleg használok, amiket nem használok, azok feleslegesen állnak itt nálam. Ha valamit tényleg csak egyszer használtam, azt természetesen én is barátnőknek oda szoktam adni. :)

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a rosegold lakk! Van pár kedvenc bloggerem, akik mindig színhű képet csinálnak, vagy pont olyan a bőrük tónusa, mint az enyém, ha az ő képeik alapján vettem lakkot, sosem csalódtam. Amatőr, mobilos, instás képeket is emiatt nézek. Ha este lefotózok egy lakkot az asztali lámpámmal, nekem is szebb képet mutat, mint a reggeli fényben vagy akár napsütésben, erre rájöttem.
    Nem rossz ez a nude, de tényleg ajándékozd el, ha utálod. Hát ez az, hogy párszár Ft-os lakkot árulni, főleg, ha fele hiányzik, elég visszás, de egy új, egyszer felkentet, azért még lehetne. Az ilyen lakkokat én elhasználom alapnak vagy mintát tetszek rá, vagy megvárom, míg megbuggyan, mert hátha változik az ízlésem, volt már ilyen, és később tetszett már az az árnyalat. De ha megromlott, akkor kuka.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szinte mindig amatőr, instás képek alapján vásárolok mostanság :D Azok a legélethűbbek :D
      Már sikerült is gazdát találnom a lakknak, eladni aligha lehetne egy ilyesmit. Az a baj, hogy ezen az árnyalaton a minta sem segítene azt hiszem, az új helyén jobban fogják szeretni, remélem :)

      Törlés
  3. Nekem tetszik ez a nude is. :) De probald bekeverni mas szinnel, ne dobd ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Maga a szín valóban szép, de a kezemen valahogy nem az igazi :/ Az a baj hogy nem volt szívem más, normális, általam szeretett színt hozzákeverni, úgyhogy végül túladtam rajta :)

      Törlés
  4. Ez a rosegold lakk annyira durván gyönyörű, hogy a posztod elolvasása után pánikszerűen mentem a Nailland oldalára megrendelni...már úton is van, ez nekem jó hír, a pénztárcámnak kevésbé, köszi a posztot! :-)))))
    Üdv,
    Orsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hujjuj :D Ne haragudjon a pénztárcád nagyon rám :D Remélem te is legalább olyan rajongással fogod szeretni magadon, mint amennyire én megszerettem ezt a kis csodát :)

      Törlés
  5. Sajnos én is jártam már így, ahogy Te. Képeken milyen szép volt a lakk, magamon meg borzalmas :/ Az vígasztaló lehet, hogy nem többezres lakkal "fürödtél be", én sajnos egy CBL lakkal jártam pórul. Őt eladtam, de elég csalódott voltam, magamban is, amiért megvettem. Szerencsére az új gazdinak nagyon tetszik :)
    A Cirque viszont nagyon jól áll neked!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon bosszantó lehetett :/ Egy drágább lakk esetében viszont van esély arra, hogy el tudod adni. Persze nem teljes áron, de legalább olyan helyre kerül, ahol szeretik. Van ez így sajnos, pláne ha az ember sok lakkot vásárol. :(
      Jaj hát imádom is ezt a csoda Cirque árnyalatot *-*

      Törlés
  6. Szerintem nem áll rosszul ez a szín, tényleg inkább barna, ami meg most olyan divatos. Nekem tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A színnel alapvetően nekem sincs problémám, önmagában tetszik, viszont a bőröm mellett valahogy nem az igazi. Olyan halottak tőle a kezeim :D

      Törlés
  7. Én netes rúzsmintában csalódtam már, és csalódok rendszeresen. Nem egyszer fordult már elő az is, hogy olyan ajakkencéről láttam színmintát, ami nekem is megvolt, és a képen amit láttam minden volt, csak olyan nem mint a rúzs a valóságban, ez elég kiábrándító. Néhány ember van csak, akikről tudom, hogy náluk színhű képeket láthatok valószínűleg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rúzsok esetében sem egyszerű a helyzet sajnos :(

      Törlés
  8. régen én is ilyen voltam. csak az számított, hogy hogy néz ki az üvegben a lakk, ezért volt az, hogy a citromsárgától kezdve a poshadt liláig minden volt a körmömön. :D persze utólag rájöttem, hogy nem állnak jól nekem, sőt.. kissé bkv ellenőr hatású voltam, az a fajta, aki magára igénytelen, de a karmai messziről rikítanak. :DD (mármint a hasonlat remélem érthető, sosem voltam igénytelen.. :D na mindegy is.. :D) az utóbbi kb. 2-3 évben amúgy szinte mindig fekete a körmöm, ha esetleg veszek is valami színes lakkot, mert annyira megfog, az is általában csak a gyűrűs ujjamra kerül. valamiért a fekete áll hozzám a legközelebb, nem tudom elmondani, hogy miért. éppen ezért nálam nincsenek "téli-nyári" lakkok, inkább télen-nyáron fekete.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abszolút megértelek :) Érdekes, hogy nálam pedig a fekete az egyetlen, amit összes körmömre soha nem kenek fel, egyszerűen baromi távol áll tőlem. A ruháim is általában színesek, no persze azért hordok feketét, de tudod nem vagyok az a típus, akinek benéznek a szekrényébe és csak fekete fehér meg szürke ruhák lógnak a fogasokról. Ennek ellenére sokakon tetszik a fekete körömlakk, van akinek jól áll :)

      Törlés
  9. Csatlakozom az előttem szólókhoz, a Rimmel lakk nekem is tetszik a Te kezeden (is) :-) De ezt Neked kell érezned és szeretned magadon! A Cirque lakk: ó, egy álom! Már keresem is, és megrendelem. Szerelmes lettem! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos ez a nude nekem nagyon nem, talán azért mert van egy enyhe sárgás tónusa :( A Cirque viszont maga a tömör gyönyör, remélem sikerült megrendelni :)

      Törlés