Bye-bye 2016, hello 2017 !

by - január 01, 2017

Hihetetlen nehéz összefoglalni egy egész évet, hiszen annyi minden történik, történt velem, a bloggal. Ha velem tartottatok egész évben, akkor talán emlékeztek számtalan videóra és bejegyzésre, ami hozzám illetve a blogomhoz köthető, ám a legnagyobb változás 2016-ban a blog neve volt. Emlékeztek még arra, hogy Nikkiifashion néven kezdődött az év, illetve a blog élet?


Egyetlen percig sem bánom, hogy már lassan háromnegyed éve a Rúzsnyom felületen pötyögök. Nagyon megszerettem ezt a nevet, teljes mértékben tudok vele azonosulni, egyszerűen jó érzés feljönnöm ide, ami a legfontosabb. Szeretném, hogy a közel 4 éve tartó lendület ne csillapodjon. No persze tudjátok, hogy vannak néha hullámvölgyek, bizonytalanságok ( hajjaj, de mennyi ), de nem hagyom hogy bármi is eltántorítson engem attól, amit szeretek csinálni és amit igazán élvezek, ha időm engedi. Nem szeretek kényszeresen írni valamiről, illetve azt sem, ha olyanról kell írnom, amiről igazából nem szeretek.


A téma ebben az évben sem változott, talán még egy picit finomodott és egyszerűsödött. Mára tökéletesen látom azt, hogy szeretek körmös bejegyzéseket készíteni, hiszen ennek minden lépése megnyugtat, leköt és érdekel. Szeretem a pingálós órákat, mikor leülök és alkotok. Szeretek a fényképezőm mögül kukucskálni és képeket készíteni, lehetőleg olyanokat, amiket ti is és én is szívesen nézegetek, mert van valamiféle hangulatuk, de nem rugaszkodnak el a valóságtól. Ez fontos, nagyon. Legalábbis számomra. Elvégre ez egy beauty, szépségápolási blog, vagy bárminek is nevezzem. Az emberek, az olvasók, egyszóval ti azért jártok ide, hogy valósághű képeket, színeket lássatok, ne érezzétek magatokat becsapva akkor, ha a boltban megnézitek azt a rúzst, amiről előtte néhány nappal nálam olvastatok. 

No de nem csak körmökről szeretek írni, sosem gondoltam úgy, hogy ez a blog jó lenne kifejezetten manikűrös blognak. Nem vagyok annyira szorgalmas és türelmes. Egy héten egy körmöt készítek, azt viselem következő hét vasárnapig. Ez ugye kevés, ha csak ez lenne a  tartalom, semmi más. No de emellett imádok sminkelni. Talán még jobban is mint körmöt pingálni, bár a kettő közül nehezen tudok választani, meg szerintem nem is kell. Szeretem, szeretném ha tudnátok inspirálódni vagy tanulni azokból a körmös, sminkes bejegyzésekből amiket írok és készítek. Szeretném ha általam megismerhetnétek egy-két új sminkterméket, vagy testápolási terméket, vagy bármi mást. :)


Ha már az új sminktermékeknél tartunk. Észrevettétek, hogy idén mennyivel kevesebbet vásároltam? Legalábbis mennyiségben biztosan. Alig járok már drogériákban, tényleg csak azt veszem ott, ami bevált és amit megéri megvenni. Már ritkán csábulok el. És ez nem azért van, mert elszálltam magamtól vagy mert megnyertem a lottó ötöst. Egyszerűen próbálok valóban olyan termékeket megvásárolni ami minőségibb, de természetesen nem haladja meg azt a lélektani határt az árát tekintve, amit hajlandó vagyok kiadni például egy palettáért vagy egy körömlakkért. Egyetemista vagyok. Nem vágyom több tízezres Urban Decay palettákra, nem is engedhetem meg magamnak. Szerintem ez alatt az ár alatt is lehet találni megannyi isteni, csodaszép terméket, amiket öröm és élvezet használni.


A másik őrület az évben a felnőtt színezés volt. Úgy láttam szerettétek ezeket a típusú bejegyzéseket, még ha nem is volt belőle nagyon sok. Ha jól emlékszem, összesen három. Instagramon azonban megosztottam veletek minden egyes elkészült munkát. Nem mondanám műveknek, hiszen voltak jobban és kevésbé jók is. Van ami a mai napig nem tetszik és legszívesebben kitépném a könyvből. Az elkészítést viszont mindig nagyon élveztem. Ha volt szabadidőm, szívesen töltöttem ezzel, no meg néha a tanulásra szánt időt is. Hupsz. 


A sok sok blogbejegyzés mellett ( na jó, azért nem volt annyira sok, de igyekeztem ), részt vehettem ebben az évben az Avon sajtóeseményén is, amiért nagyon hálás vagyok az Avon csapatának, hogy ott lehettem. Mindig nagy élmény nekem az ilyesmi. Öröm volt velük az éves együttműködés is, hiszen rengeteg terméket, rengeteg újdonságot próbálhattam ki. Számotokra nem tudom mennyire zavaró az, hogy előfordul, hogy egyszerre több bloggernél is olvastok ugyanarról a termékről. Azt viszont tudom jól, hogy sokakban ellenérzéseket váltanak ki a szponzorált bejegyzések. Úgy gondolom, hogy fontos megőrizni a blog hobbi jellegét, és ezzel nem arra gondolok, hogy nem kell a minőségre vagy a precizitásra törekedni, hanem arra, hogy nem szabad, hogy az egész blog reklámokból álljon. Én ezt nem engedem. Nem engedem, hogy hiteltelen legyen amit írok. Soha nem hazudnék csak azért, hogy az adott cégnek elnyerjem a tetszését. Ha valami jó, akkor dicsérni kell, de ha valami nem, azt is el kell fogadnia mindenkinek és bizony a rossz véleménynek is teret kell engedni. Nálam ez az év is ebben a szellemben telt. No persze olyan előfordult, hogy valamiről januárban azt hittem, hogy életem terméke, majd utána májusban kipróbáltam egy jobbat és minden átértékelődött bennem, de ilyen kivel nem történik, nemde? :)


Örültem nagyon az egész éves kommenteknek, lájkoknak és kedves szavaknak, amelyeket kaptam tőletek mind a blogon, Youtubon mind pedig a az Instagram profilomon. A számomra kedves, megható vagy igazán jóleső irományokat bizony gyűjtöm. Egy gyors képernyőfotó és már meg is örökítettem, majd egy külön mappába kerül. Nem fogok hazudni, néha újraolvasom őket, erőt adnak, és további lendületet ha épp elbizonytalanodom. Nézzétek csak a következő képet! Ráismertek esetleg a saját írásotokra? ( Nem tettem ide mindent, de szemezgettem közülük. )



És még mennyi, mennyi van lementve. Vannak ám egész bejegyzések is, mikor engem kaptatok a Manikűrvadászban párotoknak és egészen elképesztő és hihetetlen, már-már dicsőítő bekezdésekkel örvendeztettetek meg. Mivel ezek leginkább számomra fontosak, ezért szerintem elegendő egy kis válogatás, viszont szeretném ha tényleg látnátok, hogy sokan jelentenek nekem azok, amiket írtok. A személyes, privát üzeneteket természetesen nem tettem ki, nem véletlenül érkeztem e-mailben és nem hozzászólásban, ezt tiszteletben tartom. :)


És hogy mit akarok nektek mondani ezzel a bejegyzéssel? Fogalmam sincs. Egyszerűen csak leültem, és hagytam, hogy leírjam amit gondolok erről az egy évről, a blogolásról és rólatok. Igyekeztem ezt az egészet megspékelni rengeteg, az évben készült és az Instagram oldalamon megosztott képekkel. A számokról nem írtam, hisz ez titeket a legkevésbé sem érdekel, ez kizárólag nekem fontos. Azért az valami hihetetlen hogy 520 000 oldalmegjelenítést produkáltatok.

Egy szó mint száz, köszönöm nektek az egész évet, az éves aktivitást, kommentelést, azt, hogy velem tartottatok. Remélem ha rám vagy a blogra gondoltok nincs bennetek semmi rossz érzés vagy ellenszenv.

Remélem élveztétek a 2016-os évet velem, tartsatok velem az új esztendőben is. A tematika és én is a régiek leszünk ;) 

Nektek mi jut eszetekbe a bejegyzés kapcsán? Mi jut eszetekbe, ha a blogra vagy rám gondoltok, ha visszagondoltok a 2016-os évre? :)

You May Also Like

13 megjegyzés

  1. Egy gyönyörű kék szemű blogger-vlogger, akinek a manikűrjei csodálatosak, a videói is szuperek, informatívak, nagyon szépen színez és még sorolhatnám. ❤ Csak így tovább! ❤

    VálaszTörlés
  2. Jajjajj! :D
    Hát ott látom ám magam az emlékeid között! <3
    Amikor azt a kommentet írtam, még nem gondoltam bele, hogy egy blogger mindennapjainak bizony szerves része az ilyesmi és mennyire jól tud esni pár kedves gondolat az olvasóktól. :)

    Boldog Új Évet kedves Niki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, ott vagy :) És még több szívmelengető hozzászólásod is le van mentve. Sajnos én annyira keveset kommentelek másokhoz, szégyellem is magam, főleg ilyenkor, mikor látom, hogy saját magamnak is mennyire jól esik egy egy kedves gondolat. Erre a későbbiekben igyekszem jobban odafigyelni. :)

      Köszi, neked is nagyon boldog új esztendőt kívánok :)

      Törlés
  3. Duplán is benne vagyok. :) Épp tegnap fogalmaztam egyébként meg magamban, hogy mennyire szeretem, ahogy beszélsz a videókban. Amikor láttam, hogy 35 perces a 2016-os kedvences videód, elgondolkoztam, hogy elindítsam-e, mert hát az már majdnem egy teljes sorozat-rész... Aztán elindítottam és mire feleszméltem, vége is lett. :) A körmeidbe pedig továbbra is szerelmes vagyok, szóval alig várom az újabb tartalmakat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, köszönöm a kedves szavakat az évben :) Húú nagyon hosszú lett, ezt vállalom, de képtelen voltam rövidebbre megvágni, ennek ellenére nagyon örülök, hogy végig tudtad nézni és talán nem is volt szenvedés :)

      Törlés
  4. Sajnos videóra ritkán van időm, de a posztokat el szoktam olvasni, igyekszem írni is. Nagyon igényes a blogod, profi, a manikűrposztokat imádom! Teljesen igazad van a lélektani határt illetően. Engem nem zavar, hogy sokan írnak egy termékről, ha meg akarom venni, akkor direkt jó, hogy többféle véleményt olvashatok és nem olvasom az összes blogot, lehet, csak nálad olvasok róla :)
    Nekem az jut eszembe, hogy milyen jó, hogy rátaláltam a blogodra idén :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök mindig a kommentjeidnek, ez most sincs másképp :) Az pedig, hogy néha csak nálam olvasol valaminek utána, megtisztelő :)

      Törlés
  5. Jaaaj ott a kislanyom,amikor meg csak par honapos volt,de mar nyomta a youtubeot. Nagyon koszonom hogy betetted ot is! Puszi: Pufifank az Instagramrol ����

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jópofa kis kép volt, mindenképp szerettem volna ide tenni a többi közé :)

      Törlés
  6. Jaaaj ott a kislanyom,amikor meg csak par honapos volt,de mar nyomta a youtubeot. Nagyon koszonom hogy betetted ot is! Puszi: Pufifank az Instagramrol ����

    VálaszTörlés
  7. Egyike vagy azon kevés bloggernek, akinek minden bejegyzését olvasom függetlenül attól, hogy épp érdekel-e a téma, pusztán az írásmódod miatt, kikapcsol olvasni őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól esett a kommented :) Remélem idén is velem tartasz majd, ha kikapcsolódásra vagy valami infóra vágysz :)

      Törlés