Zoeva | Cocoa blend paletta

by - január 08, 2017

Ha tudnátok milyen régóta nézegetem a Zoeva palettákat ... Talán tavasz vége óta. Azonban sosem tudtam dűlőre jutni azzal kapcsolatban, hogy pontosan melyik árnyalatot szeretném közülük, hiszen valljuk be, van választék. Nagyon tetszett a Rose golden paletta is, no meg a legújabbak a Caramel melange és a Blanc fusion sem hagyott hidegen. Végül egy klasszikusnak mondható darab, a Cocoa blend került hozzám. 


Mivel őszig még mindig nem sikerült döntést hoznom, hogy pontosan melyik kellene nekem, ezért elkezdtem halogatni, remélve, hogy talán Black friday alkalmából lesz valami kis kedvezmény. Szerencsére beigazolódott a sejtésem, 20% kedvezmény volt minden egyes termékre, így az eredetileg 22,50 €-ba kerülő palettát 18 €-ért lehetett elhozni, melyre egy minimális szállítási költség került.



Szerencsére a szállítással nem volt semmi gond, gondosan becsomagolt csomagocska érkezett hozzám, nagyjából 1-1,5 hét elteltével. Mikor a kezembe vettem biztos vagyok benne, hogy a szemeim is csillogtak. Nagyon igényes és roppant elegáns csomagolás fogadott. Az eredetileg erős keménypapírból készült palettát még egy mintájában és színeiben megegyező tok is védte, védi. 



Sokak biztos hiányolnák belőle a tükröt, általában én is szoktam hiányolni, viszont ebben az esetben nekem nem szükséges bele. A fedél ugyanis eléggé nyiklik-nyaklik, ezért ha lenne rajta tükör sem használnám. 



Ha a külcsínnél tartunk, akkor még annyit megjegyeznék, hogy nagyon tetszik, hogy az árnyalatok nevei közvetlenül a színek alá vannak nyomva, ami nyilván teljesen lényegtelen dolog, viszont egy bloggernek fontos. A pan-ek nagyságát szeretném leírni még nektek mindenképp, hisz szerintem ez fontos lehet. Leginkább egy 50Ft-os érme méretéhez tudnám hasonlítani. A szép külső viszont semmit nem ér, ha a beltartalom nem kifogásolhatatlan, nemde?



A poént hamar le kell lőnöm, a beltartalom fantasztikus, kivetnivalót keresve sem találtam benne. Imádom a színek összetételét, a színek választékát, hiszen tulajdonképpen minden illik mindenhez. Nem unalmas, nincs telepakolva kizárólag csak barnákkal, mindösszesen 2, picit talán különlegesebb, melegebb árnyalatú barnát tartalmaz, melyek mattok, és bármely további szín szélének elsatírozásához, mélyítéséhez tökéletes. Nekem hiányoznának, ha nem lennének. Ami pedig még fontosabb, hogy imádom a festékek minőségét. Szuperül satírozhatóak, rendkívül pigmentáltak ( a későbbi képeken ezt láthatjátok is), a fémes színekből a maximumot én nedves ecsettel szoktam előcsalogatni, bár száraz ecsetet használva sincs rájuk panasz. Szemhéjalapot mindig mindig, így ezek alá is használok, tehát önmagában ezek tartósságáról nem tudok beszámolni. Úgy gondolom, ha valaki egy ilyen palettát vásárol, akkor nagy valószínűséggel használja hozzá a kedvenc szemhéjbázisát is. Most pedig nézzük meg a színeket picit közelebbről:



Bitter start: Az első, és egyben legvilágosabb árnyalat. Teljesen matt, leginkább a szélek satírozásához használatos, viszont ha lejjebb tekertek picit, láthatjátok róla a színmintát is a kezemen. Nem teljesen észrevehetetlen, így én gyakran alkalmazom a szemöldökcsont világosításához is.

Sweeter end: Piszkos, enyhén mályvás beütésű rózsaszín, ami egy kellemes szatén fénnyel rendelkezik. Ne durva, metálos ragyogást várjatok tőle, sokkal inkább egy bájos, kislányos, ám mégis elegáns árnyalatot és finist.

Warm notes: A paletta legtökéletesebb árnyalata és egyben a legpigmentáltabb is. Metálos, krómos jellegű finissel ellátott bordós, burgundis szín, aminek van egy pici rózsaszínes melléktónusa is. Iiimáádom!

Pure ganache: Az alsó sor első árnyalata, egy viszonylag klasszikusnak mondható arany, ami szintén kifogástalan minőségű. No nem az a borzalmas sárga arany, ennél sokkal inkább hordható, enyhén bronzos jellegű.

Substitute for love: Egy klasszikus, meleg tónusú, matt barna. Ugyan azt írtam klasszikus, ám ez nem egyenértékű azzal a kifejezéssel, hogy gyakori. Hisz sok drogériás paletta is tartalmaz matt barnákat, de azok sem árnyalatában sem pedig minőségében nem közelítik meg ezt a csodát, Mélyítő vonalba, illetve egyéb metál fényű színek szélének elsatírozásához különösen szeretem. Bizonyos fényviszonyok között már-már kissé narancsosnak hat.

Freshly toasted: Szintén egy meleg, ám az előbbinél jóval sötétebb, matt barna. Mivel az egész paletta jóformán meleg árnyalatokat tartalmaz, így szintén ideális választás a mélyítővonalba, vagy akár a szempillák tövébe is.


(Bocsi, a felső és az alsó sor első színe az előző képet követően erre is rákerült.)

Subtle blend: Ő egy tipikus bronz. Igazi közepesen sötét, barnás bronz. Szintén fémes finis, vagyis nem. Várjatok csak, ez inkább csak szatén. :)

Beans are white: Matt étcsokoládé szín. Nem túl különleges, több palettámnak is van hasonló árnyalata. Ugyan szépen pigmentált, ám szerintem hajlamos egy picit a foltosodásra. Figyelni kell felvitelekor az egyenletességre, ha esetleg egy füstös sminket szeretnénk készíteni vele. Külső V illetve szempillatő területére azonban tökéletes.

Infusion: Az egyetlen csillámos árnyalata a palettának. Az előbbihez hasonló barna alapban sok sok arany mikrocsillám található. Talán annyi a különbség, hogy az alap szín nem teljes mértékben matt. Gyönyörűen pigmentált, és bár nem szeretem a csillámokat, esetében ezek annyira kis elegánsak, hogy szemet hunyok felettük és még talán meg is szeretem ezt a színét a palettának.

Delicate acidity: Szerintem esetében elmondhatom, hogy különleges szín. Talán az egyik legkülönlegesebb. Ne várjatok persze itt szivárványszínben pompázást vagy irizálást, viszont az alapszín egy nem megszokott barnás, taupe-os lilás csoda, ami még ráadásul fémes, metálos finisű is.




No, itt láthatjátok is a színeket, egy réteg alapozóra felhúzva. A felső kép a paletta felső sorát végig, az alsó pedig a teljes alsó sorát, illetve ennek színeit tartalmazza. 



Gondoltam mutatok nektek (remélhetőleg) kedvcsináló sminkfotókat is, melyekhez csak és kizárólag a paletta szemhéjpúdereit használtam. A fenti két képen a Warm notes került a mozgó szemhéjra, a három matt barna pedig a mélyítővonalba.



Ennél a sminknél pedig a Delicate acidity színé volt a főszerep. Ez került az egész mozgó szemhéjamra, szintén a matt barnákkal elsatírozva ennek széleit.



Összességében mit mondhatnék még? Imádom. Biztos vagyok benne, hogy szeretnék még Zoeva palettát magaménak tudni, hiszen szerintem egy megfizethető árkategóriába tartozó csodás minőségű paletta, melyben a matt színekre sem lehet panasz egyáltalán, valamint nem tartalmaz kihasználhatatlan, vagy a többitől eltérő minőségű árnyalatot. 

Nektek volt már szerencsétek Zoeva palettához? Mit gondoltok a Cocoa blend-ről?

You May Also Like

6 megjegyzés

  1. jaj, ez nagyon szép, és azok a swatchok! na ezt nevezem igazán igényes palettának. nagyon jó választás volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is teljesen oda meg vissza vagyok érte. Most már csak azt sajnálom, hogy nem szántam rá magam a megvételére hamarabb :)

      Törlés
  2. Én ezt a palettát sosem tartottam nagy dobásnak, aztán mikor a videódat néztem, akkor gondolkoztam el azon, hogy most már "megértem" hozzá, de ez a bejegyzés ez sajnos véglegesen is kinyuvasztotta a pénztárcámat: tuti, hogy kell. Gyönyörűek a sminkek vele és a swatchok is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a "megértem" hozzá dolog érdekes megfogalmazás, de tetszik. Magamon sokszor érzem ezt, ha sminktermékeket veszek mostanság. Volt amik régebben egyáltalán nem hoztak lázba vagy túl drágának tartottam őket, most meg... :D

      Szerintem egy Zoeva palettával nem lősz majd mellé, meglátod, hogy élvezet lesz vele a sminkelés. Talán az elején kell kicsit hozzászokni ahhoz, hogy pigmentáltabb a sok sok drogériás palettánál :)

      Törlés
  3. Istenem de gyönyörű és a sminkjeid is! :) *-*

    VálaszTörlés