Norvég mintás téli manikűr

by - január 11, 2017

Ezer, de szó szerint ezer éve szeretnék már norvég mintás manikűrt készíteni, viszont mindig elbizonytalanodtam. Egyszer, még általános iskola végén próbálkoztam egy hasonlóval, de az olyan szörnyen sikeredett, hogy azon nyomban le is mostam az egészet. Az akkor látott kép pedig beleégett az agyamba, és sokáig úgy gondoltam, nekem ez biztosan nem fog menni. Most viszont nekiláttam, és megpróbáltam ismét alkotni valamit, a fejemben levő képnél szebbet.


Szerencsére akkori önmagamat nem nehéz felülmúlni. Tudjátok, hogy mennyire szívemen viselem a precizitást, és hogy mindig meglátom a hibákat. Soha nem vagyok elfogult a saját munkáimmal és saját magammal kapcsolatban. Sőt, néha talán túl kritikus is vagyok, de úgy érzem ez visz előre. Ez segít abban, hogy fejlődjek. Természetesen most sem látom tökéletesnek, hiszen akadnak itt még görbe vonalak, de alapvetően hordhatónak ítéltem meg, úgyhogy a héten ezt a manikűrt hordom, ráadásul jó szájízzel. :)


Bár karácsonyi manikűrnek sem lenne utolsó ez a minta, viszont szerintem így január közepe felé haladva is megállja a helyét. Én maradtam a klasszikus piros-fehér színpárosításnál, de a sötétkék-fehér, sötétkék-ezüst is nagyon látványos lehet. Némelyik kép sajnos nem lett az igazi, nem vagyok maradéktalanul elégedett. Sajnos a szokásos fotóhelyemre (udvar) lusta voltam kimenni ebben a nagy fagyban, úgyhogy maradt a lakásban levő fény, ami nem az igazi. Néhány képen a mutató és a kisujjam PP Bridgetje nem mutatja magát olyan csodásnak mint amilyen valójában. No majd lesz róla egy külön bejegyzés. :)



A minta szokás szerint a nagy és a gyűrűs ujjamra került, mégpedig a Miss Sporty Clubbing color 130-as piros árnyalatára. A fehér mintázószín akrilfesték, hisz ez fedi el maradéktalanul a piros alapot. Először a "virág" készült el. Nem lett szimmetrikus, nagyon nehéz eltalálni, hogy hány szirmot vagy levélkét lehet úgy festeni, hogy ne legyen se túl zsúfolt se túl foghíjas. Ez után jött alul-felül a vonal, ami görbe lett, nem tagadom, végül kiegészítettem pár pöttyöcskével, kisebbekkel és nagyobbakkal egyaránt. 


A középső körömre biztos tudjátok, hogy mindig csillámos lakkot szoktam felvinni, viszont most a PP csillogós, tüzes Bridget árnyalatához soknak éreztem volna egy ezüst vagy egy arany csillámos csodát, így csak egy klasszikus, krém finisű fehér került rá. 


Ezen ak épen talán látható a mutató és kisujjamon levő PP Bridget narancsos csillogása egy picit. :)




Nektek hogy tetszik ez a manikűr? Próbáltatok már ilyesmi norvég mintát készíteni? :)

You May Also Like

6 megjegyzés

  1. gyönyörű lett! mindig ámulatba ejt hogy kézzel fested a mintákat! <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik! Nyomdázni szoktam ilyesmit, kézzel esélytelen lenne, vagy elő kellene rajzolnom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyomdával is nagyon kis mutatós lehet, a precízség miatt még mutatósabb is mint ez, jóval :)

      Törlés
  3. Nagyon szép! Mindig csak ámulok és bámulok azon, hogy miket alkotsz. Hihetetlen!

    VálaszTörlés