Tavaszváró manikűr | Apró virágok

by - február 28, 2017

Jhaj lányok, el sem hiszem, hogy ma van a tél utolsó napja, még ha csak naptárilag is. Annyira vártam már a tavaszt és a jó időt, ami azért az utóbbi pár napban egy picit megmutatta magát. Jó érzés volt úgy sétálni az utcán, hogy nem kellett nyakig betekernem magam, illetve hogy sütötte a napocska az arcomat. Ennek a kellemes időjárásnak a hatására úgy döntöttem, hogy egy igazán tavaszi manikűrt készítek magamnak, aminek színét pontosan a napsütés ihlette.


Az tehát biztos volt, hogy a manikűrben szerepelni fog a sárga, viszont nem tudtam eldönteni, hogy erre kerüljön a minta, vagy inkább e mellé, egy másik színre. Végül úgy éreztem, hogy visszafogottabb lenne a végeredmény, ha egy kellemes natúr színre kerülnének a virágok. Utólag visszagondolva, szerintem jól döntöttem.



A pasztell citromsárga egy elég régi Essence Colour & Go körömlakk, viszont ha jól tudom, akkor lehet kapni ugyanezt az árnyalatot a gél hatású kiadásban is. A kollekciómban valaha volt legszebb citromsárgám. A nude szín a Kiko egy semleges árnyalata, a rosegold pedig ... Na melyik lakk? Kitaláljátok? :D Cirque - Helcyon. Nem lepődtetek meg, ugye? Egyszerűen nem tudok más fémes vagy csillogós színre nézni mióta nálam van ez a csoda. Ez került a virágocskák közepébe is egy pontozóval. 



Hogy hogyan készültek a virágok? Régen rá voltam kattanva arra a típusú virágmintára, aminek a szirmait egyszerűen pontozóval készítettem. Ma ha visszanézem azokat a képeket, akkor nem tetszenek. Nem elég kifinomult és precíz. Így megpróbáltam ecsettel festeni kisebb virágokat, melyeknek hosszúkás sziromlevelei vannak. Persze nem tökéletes, de ez most tetszik. Elégedett vagyok. :) Biztos vagyok benne, hogy a tavasz folyamán fogok még próbálkozni ecsettel festett virágokkal, imádom a hasonló jellegű mintákat a körmeimen. 









Nektek hogy tetszik? Kedvelitek a virágmintát körmökön? :)

You May Also Like

9 megjegyzés

  1. Végre itt a tavasz. Annyira várom már,hogy a téli ruháimat elrejtsem a a szekrémyben :D
    Ezzel a manival most nagyon megfogtál,keresek gyorsan én is valami tavaszi szint. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj ne is mondd. Utáltam már csizmát meg 50 réteg ruhát hordani :D Örülök, hogy kedvet kaptál a mani által valami kis tavaszi mintához vagy színhez :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, jók a színek együtt. Biztos én is csinálok virágos manikűrt tavasszal, de csak nyomdával.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, pedig nem vagyok nagy rajongója a sárgának, de ezekkel a színekkel nagyon bejön. És a Halcyon pedig *_* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) <3 Az a helyzet, hogy sokáig én sem szerettem, lakkok tekintetében még mindig csak a neon sárga és ez az Essence sárga jöhet. Viszont a tavaszi kabim már sárga, úgyhogy ez nagy előrelépés azt hiszem :D

      Törlés
  4. Csini, mint mindig! Az elrendezés, meg annyira rád jellemző, azt szeretem a legjobban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, köszönöm :) Ez az én védjegyem, úgy tűnik :)

      Törlés
  5. Nagyon szépek lettek! Várom a folytatást!

    VálaszTörlés