Elegáns pöttyök | Avon Surebet

by - május 19, 2017

 Bár Instagram-on többen láthattátok már a mai bejegyzés manikűrjét, de mégis úgy gondoltam, hogy írok nektek egy picit részletesebben erről az alkotásról. No nem is annyira amiatt, hogy hogyan készült, hisz az szerintem ránézésre elég jól látszik, sokkal inkább a használt lakkról, lakkokról :)

 



 Úgy éreztem mindenképp tudnotok kell az Avon kínálatában kapható Mark Surebet árnyalatról. Többször olvashattátok nálam illetve hallhattátok tőlem, hogy annyira csalókák a katalógusban található színek, hogy szinte lehetetlenség eldönteni, hogy élőben vajon milyen lehet, tetszene e nekünk egyáltalán. Szerintem ez a lakk sem a legmeggyőzőbb a mini színképek alapján, viszont egy nagyon ígéretes, mondhatni különleges szín, amiről látnotok kell valósághű képeket. :)

 

Tudjátok, az ecset a megszokott Avon-féle szögletes, kisebb méretű.  A lakk állaga viszont szerintem egy picit folyós. Nem használhatatlanul híg természetesen, de nem bánnám ha egy picit sűrűbb lenne, ezáltal a körmök szélénél nem kellene annyira figyelni rá, hogy ne folyjon el. Picit féltem is, mikor az első réteget kezdtem belőle felfestegetni. Féltem attól, hogy nem fogja teljes mértékben befedni a körmöm felületét, és majd átsejlenek a körömvégek. Nem utálok jobban annál semmit, ha egy lakk nem fed 100%-ban. (Na jó, azért ez túlzás :D De biztos tapasztaltátok már ti is, hogy mennyire dühítő tud lenne. Nem mellesleg nem is túl mutatós.)

 

 Szerencsére minden aggodalmam elszállt. 2 rétegben tökéletesen fedett. A végeredmény pedig egy nagyon nagyon finom barack árnyalat. Pontosabban egy tökéletes átmenet a barack és a nude között. Egyszerűen imádom. Persze egy krém finisű lakk sosem lesz annyira különleges, mint egy szivárvány minden színében pompázó holó, vagy csillámos csoda, de a maga nemében szerintem egy különleges, nem mindennapi, mindenhol fellelhető árnyalat.

 

A pöttyöcskék az általam igen kedvelt Cirque Halcyon árnyalattal készültek. Pillanatnyilag a tökéletes rosegold lakk a készletemben :) Arról nem is beszélve, hogy eddig nem találtam még olyan színt, amihez ne passzolt volna. A melegebb árnyalatokhoz persze azért jobban illik, de bármilyen krém lakkhoz felkenhető. Bármilyenhez :) A minta pedig a legegyszerűbben elkészíthető minta EVER. Csupán egy pontozóra van hozzá szükség. Elhelyezkedhetnek össze vissza is, vagy soronként, szabályosan, ahogy nektek jobban tetszik. Rendkívül gyorsan elkészültem vele és szerintem meglepően mutatós.

 



 

 




 

 

Összességében egy szuper kis árnyalatnak tartom ezt a lakkot. Ha szeretitek a hasonló színeket, akkor bátran szerezzétek be. A maga kis egyszerűségével is csodaszép, de könnyen fel tudjátok dobni egy-két extrább lakkal is. 

Nektek hogy tetszik ez az árnyalat? Mit gondoltok a kis pöttyös mintáról? :)

You May Also Like

6 megjegyzés

  1. gyönyörű lett ez a manikűr! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a párosítás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek igazán örülök, egyébként nekem is a szívemhez nőtt ez a páros :)

      Törlés
  3. Jó ez az árnyalat, nekem is tetszik. Még sosem volt pöttyös körmöm, máson tetszik, rajtam idegen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :) Olyan kis kellemes, önmagában is csodaszép :)

      Törlés